Podczas zgromadzenia plenarnego w dniu 12 lipca 2023 r. Sąd ustalił zgodnie z art. 25 regulaminu postępowania kryteria przydzielania spraw do izb.Kryteria te są następujące:
1. Przydziału spraw dokonuje się niezwłocznie po wpłynięciu skargi, z zastrzeżeniem możliwości późniejszego zastosowania art. 28 regulaminu postępowania, do izb w składzie trzech sędziów.
2. Sprawy z zakresu służby publicznej, tj. sprawy z zakresu stosunku zatrudnienia łączącego Unię Europejską z jej pracownikami rozdziela się między cztery izby specjalnie wyznaczone w tym celu w decyzji dotyczącej przydziału sędziów do izb, zgodnie z systemem rotacyjnym ustalonym według kolejności zarejestrowania spraw w sekretariacie.
3. Sprawy z zakresu własności intelektualnej, o których mowa w tytule IV regulaminu postępowania, rozdziela się między sześć izb specjalnie wyznaczonych w tym celu w decyzji dotyczącej przydziału sędziów do izb, zgodnie z systemem rotacyjnym ustalonym według kolejności zarejestrowania spraw w sekretariacie.
4. Sprawy inne niż te, o których mowa w pkt 2 i 3, rozdziela się między izby zgodnie z dwoma oddzielnymi systemami rotacyjnymi ustalonymi według kolejności zarejestrowania spraw w sekretariacie:
- dla spraw dotyczących stosowania reguł konkurencji odnoszących się do przedsiębiorstw, przepisów dotyczących pomocy udzielanej przez państwo, przepisów dotyczących handlowych środków ochronnych, przepisów dotyczących subsydiów zagranicznych zakłócających rynek wewnętrzny oraz przepisów dotyczących rynków i usług cyfrowych,
- dla pozostałych spraw.
5. Prezes Sądu może odstąpić od stosowania systemów rotacyjnych, o których mowa w pkt 2, 3 i 4, ze względu na powiązanie między sprawami, jak również celem zapewnienia zrównoważonego podziału pracy.
6. Powyższe kryteria przydzielania spraw do izb przyjmuje się na okres od 12 lipca 2023 r. do 31 sierpnia 2025 r.