(2020/C 429/14)(Dz.U.UE C z dnia 11 grudnia 2020 r.)
Sprawozdawca: Thomas KROPP
Decyzja Zgromadzenia Plenarnego |
20.2.2020 |
Podstawa prawna |
Art. 32 ust. 2 regulaminu wewnętrznego Opinia z inicjatywy własnej |
Sekcja odpowiedzialna |
Sekcja Transportu, Energii, Infrastruktury i Społeczeństwa Informacyjnego |
Data przyjęcia przez sekcję |
3.9.2020 |
Data przyjęcia na sesji plenarnej |
16.9.2020 |
Sesja plenarna nr |
554 |
Wynik głosowania (za/przeciw/wstrzymało się) |
217/1/2 |
Bruksela, dnia 16 września 2020 r. |
|
|
Luca JAHIER |
|
Przewodniczący |
|
Europejskiego Komitetu Ekonomiczno-Społecznego |
1 Steer Davies Gleave - Study on employment and working conditions in air transport and airports, Final report 2015 [Badanie dotyczące warunków zatrudnienia i pracy w transporcie lotniczym i portach lotniczych: sprawozdanie końcowe], 2015 r.
2 Aviation: Benefits Beyond Borders [Lotnictwo: korzyści ponad granicami], sprawozdanie opracowane przez Oxford Economics dla ATAG, kwiecień 2014 r.
4 Dz.U. L 46 z 17.2.2004, s. 1.
5 Opinia EKES-u TEN/711 - "Przydzielanie czasu na start lub lądowanie w portach lotniczych Wspólnoty", dotychczas nieopublikowana w Dzienniku Urzędowym.
6 Dz.U. C 13 z 15.1.2016, s. 169.
7 Dz.U. L 293 z 31.10.2008, s. 3.
8 Dz.U. L 123 z 10.5.2019, s. 4.
9 Dz.U. C 13 z 15.1.2016, s. 110.
10 Zob.przypis 8.
11 CORSIA (mechanizm kompensacji i redukcji dwutlenku węgla dla lotnictwa międzynarodowego).
12 Dz.U. C 133 z 9.5.2013, s. 30.