(Dz.U.UE C z dnia 25 stycznia 2017 r.)
INFORMACJE OGÓLNE
| Departament | Dyrekcja Generalna F - Komunikacja i Informacja, Dyrekcja 2 - Zarządzanie Informacjami i Wiedzą |
| Miejsce pracy | Bruksela |
| Nazwa stanowiska | Dyrektor ds. Zarządzania Informacjami i Wiedzą |
| Grupa funkcyjna i grupa zaszeregowania | AD 14 |
| Wymagane poświadczenie bezpieczeństwa osobowego na poziomie | SECRET UE/EU SECRET |
| TERMIN ZGŁOSZEŃ | 15 lutego 2017 r. |
O NAS
Sekretariat Generalny Rady ("Sekretariat") wspomaga Radę Unii Europejskiej i Radę Europejską i doradza im. Zadaniem Dyrekcji Generalnej F (Komunikacja i Informacja) jest dostarczanie i przechowywanie informacji o pracach tych instytucji. Działająca w Dyrekcji Generalnej F Dyrekcja ds. Zarządzania Informacjami i Wiedzą jest odpowiedzialna za opracowywanie innowacyjnych i zrównoważonych rozwiązań dla wyzwań w zakresie zarządzania informacjami i wiedzą w epoce cyfrowej. Jej kompetencje obejmują zarządzanie dystrybucją informacji, opracowywanie polityk i wytycznych dotyczących zarządzania treścią informacji, archiwizację, kwestię przejrzystości oraz prowadzenie biblioteki i usług analitycznych.
Dyrekcja składa się z trzech działów odpowiedzialnych kolejno za: zarządzanie informacjami, zarządzanie wiedzą i projekty w zakresie innowacji.
Dyrektor podlega dyrektorowi generalnemu i odpowiada za wszystkie działania dyrekcji.
KOGO SZUKAMY
Poszukujemy dyrektora z doświadczeniem w zakresie kierowania zmianami organizacyjnymi i transformacją cyfrową, który może poprowadzić modernizację procesów biznesowych w Sekretariacie Generalnym. Pragniemy znaleźć osobę zorientowaną na wyniki, z udokumentowanymi zdolnościami w zakresie skutecznego opracowywania i wdrażania programów i projektów w dziedzinie informacji i zarządzania wiedzą.
Idealny kandydat powinien być wpływowym liderem w dziedzinie strategii i transformacji cyfrowej, nie tylko obeznanym ze strukturami i funkcjonowaniem Rady, ale i zdolnym do doskonałego funkcjonowania w szybko zmieniającym się krajobrazie technologicznym dzięki znajomości takich dziedzin, jak zarządzanie informacjami, sieć semantyczna lub otwarte dane. Powinna to być osoba otwarta, komunikatywna i mająca dużą zdolność do inspirowania i przeprowadzania innowacji w ramach Sekretariatu Generalnego.
Sekretariat Generalny Rady propaguje mobilność kadry zarządzającej, by ta mogła poszerzać swoje doświadczenie. Dlatego kandydaci powinni być gotowi i zdolni do pracy w różnych dziedzinach przez cały okres swojej kariery w Sekretariacie.
OGÓLNY CEL STANOWISKA
ZADANIA
WARUNKI PRACY
Miejsce pracy: Bruksela, budynek "Justus Lipsius"
SZCZEGÓŁOWE KOMPETENCJE
Kompetencje zawodowe
Realizacja zadań i osiąganie wyników
Cechy osobiste
Umiejętności interpersonalne
Umiejętności kierownicze
POTENCJALNI KANDYDACI
W momencie ubiegania się o stanowisko kandydaci muszą spełniać następujące warunki:
Wszystkie dokumenty potwierdzające dołączone do zgłoszenia muszą być w formacie word text, pdf lub jpg, opatrzone nazwą (w jęz. angielskim lub francuskim) i kolejno ponumerowane (załącznik 1, 2 itd.). Do zgłoszenia należy też dołączyć listę wszystkich załączników. Zgłoszenia, które nadejdą poprzez system archiwizacyjny "w chmurze" lub przez platformy wzajemnego udostępniania plików, nie będą rozpatrywane.
Kandydat wybrany na stanowisko zostanie poproszony o przedstawienie oryginałów wspomnianych wyżej dokumentów.
PONOWNE ROZPATRZENIE ZGŁOSZENIA
Procedurę występowania o rewizję decyzji, procedurę odwoławczą oraz procedurę wnoszenia skargi do Europejskiego Rzecznika Praw Obywatelskich przedstawiono w załączniku II do niniejszego ogłoszenia.
OCHRONA DANYCH
Zasady przetwarzania danych osobowych w związku z procedurą wyboru przedstawiono w załączniku III do niniejszego ogłoszenia.
(i) poziomem wykształcenia odpowiadającym ukończonym, trwającym normalnie 4 lata lub dłużej studiom wyższym, potwierdzonym dyplomem; lub
(ii) poziomem wykształcenia odpowiadającym ukończonym, trwającym normalnie co najmniej 3 lata studiom wyższym, potwierdzonym dyplomem, oraz przynajmniej rocznym właściwym doświadczeniem zawodowym.
W piątek, 19 grudnia 2025 roku, Senat przyjął bez poprawek uchwalone na początku grudnia przez Sejm bardzo istotne zmiany w przepisach dla pracodawców obowiązanych do tworzenia Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych. Odnoszą się one do tych podmiotów, w których nie działają organizacje związkowe. Ustawa trafi teraz na biurko prezydenta.
19.12.2025Nowe okresy wliczane do okresu zatrudnienia mogą wpłynąć na wymiar urlopów wypoczynkowych osób, które jeszcze nie mają prawa do 26 dni urlopu rocznie. Pracownicy nie nabywają jednak prawa do rozliczenia urlopu za okres sprzed dnia objęcia pracodawcy obowiązkiem stosowania art. 302(1) Kodeksu pracy, wprowadzającego zaliczalność m.in. okresów prowadzenia działalności gospodarczej czy wykonywania zleceń do stażu pracy.
19.12.2025Wszyscy pracodawcy, także ci zatrudniający choćby jednego pracownika, będą musieli dokonać wartościowania stanowisk pracy i określić kryteria służące ustaleniu wynagrodzeń pracowników, poziomów wynagrodzeń i wzrostu wynagrodzeń. Jeszcze więcej obowiązków będą mieli średni i duzi pracodawcy, którzy będą musieli raportować lukę płacową. Zdaniem prawników, dla mikro, małych i średnich firm dostosowanie się do wymogów w zakresie wartościowania pracy czy ustalenia kryteriów poziomu i wzrostu wynagrodzeń wymagać będzie zewnętrznego wsparcia.
18.12.2025Minister finansów i gospodarki podpisał cztery rozporządzenia wykonawcze dotyczące funkcjonowania KSeF – potwierdził we wtorek resort finansów. Rozporządzenia określają m.in.: zasady korzystania z KSeF, w tym wzór zawiadomienia ZAW-FA, przypadki, w których nie ma obowiązku wystawiania faktur ustrukturyzowanych, a także zasady wystawiania faktur uproszczonych.
16.12.2025Od 1 stycznia 2026 r. zasadą będzie prowadzenie podatkowej księgi przychodów i rozchodów przy użyciu programu komputerowego. Nie będzie już można dokumentować zakupów, np. środków czystości lub materiałów biurowych, za pomocą paragonów bez NIP nabywcy. Takie zmiany przewiduje nowe rozporządzenie w sprawie PKPiR.
15.12.2025Senat zgłosił w środę poprawki do reformy orzecznictwa lekarskiego w ZUS. Zaproponował, aby w sprawach szczególnie skomplikowanych możliwe było orzekanie w drugiej instancji przez grupę trzech lekarzy orzeczników. W pozostałych sprawach, zgodnie z ustawą, orzekać będzie jeden. Teraz ustawa wróci do Sejmu.
10.12.2025| Identyfikator: | Dz.U.UE.C.2017.25A.1 |
| Rodzaj: | Ogłoszenie |
| Tytuł: | Ogłoszenie o wolnym stanowisku - CONS/AD/128. |
| Data aktu: | 25/01/2017 |
| Data ogłoszenia: | 25/01/2017 |