(Dz.U.UE C z dnia 10 listopada 2015 r.)
INFORMACJE OGÓLNE
| Departament | Dyrekcja Generalna A, Biuro Bezpieczeństwa |
| Miejsce pracy | Bruksela |
| Nazwa stanowiska | Dyrektor ds. bezpieczeństwa |
| Grupa funkcyjna i grupa zaszeregowania | AD 14 |
| Wymagane poświadczenie bezpieczeństwa | TRES SECRET UE/EU TOP SECRET |
| TERMIN ZGŁOSZEŃ | 8 grudnia 2015 r. |
O NAS
Sekretariat Generalny Rady ("Sekretariat") wspomaga Radę UE i Radę Europejską. Biuro Bezpieczeństwa, które jest częścią Dyrekcji Generalnej ds. Administracji, nadzoruje bezpieczeństwo wewnętrzne Rady i Rady Europejskiej, a także ich bezpieczeństwo zewnętrzne - w ścisłej współpracy z organami belgijskimi - i jest odpowiedzialne za zarządzanie w tych obszarach. Jego misją jest zagwarantowanie, by osoby, mienie i informacje były stosownie chronione przed różnego rodzaju zagrożeniami, a także by Sekretariat dopełniał obowiązku troski wobec personelu i gości.
Biuro Bezpieczeństwa chroni szefów państw i rządów UE, przewodniczącego Rady Europejskiej, ministrów i przywódców państw trzecich przybywających z wizytą i nadzoruje ochronę obiektów Rady. Zarządza przez 24 h na dobę i 7 dni w tygodniu zdolnościami reagowania, uświadamia zagrożenia personelowi i delegatom oraz odpowiada za postępowania sprawdzające. Opracowuje akty prawne i strategie dotyczące ochrony informacji niejawnych UE, w tym systemów informatycznych do obsługi dokumentów niejawnych. Biuro Bezpieczeństwa monitoruje i zaleca sposoby reagowania na zagrożenia wobec działalności Rady Europejskiej i Rady, w tym na szpiegostwo. Opracowuje i koordynuje politykę ciągłości działania Sekretariatu.
KOGO SZUKAMY
Szukamy dynamicznego menedżera o umiejętnościach przywódczych i decyzyjnych, zdolnego prowadzić, inspirować i motywować zespół około 160 osób zatrudnionych w trzech działach w środowisku międzynarodowym, wielokulturowym i wielojęzycznym, również w sytuacjach dużej presji.
Szukamy osoby o wybitnych umiejętnościach komunikacyjnych, dobrze zorientowanej w polityce i strategiach UE, z dużym potencjałem opracowywania i przekazywania jasnej strategicznej wizji bezpieczeństwa w dzisiejszym kontekście unijnym.
Idealny kandydat powinien posiadać doświadczenie zawodowe na wysokich stanowiskach menedżerskich, najlepiej w środowisku międzynarodowym, w jednym lub kilku z następujących obszarów: bezpieczeństwo, dyplomacja, protokół, organizacja i prowadzenie spotkań politycznych wysokiego szczebla. Za atut uznane będzie doświadczenie w zakresie: zarządzania ryzykiem, zarządzania kompleksowymi programami bezpieczeństwa, planowania ciągłości działania, opracowywania strategii ochrony informacji niejawnych oraz akredytowania systemów informatycznych do obsługi dokumentów niejawnych. Kandydat powinien być dobrze zorientowany w ewolucji zagrożeń oraz w sposobach realizacji kompleksowych programów bezpieczeństwa i skutecznym zarządzaniu ryzykiem.
Sekretariat Generalny Rady propaguje mobilność kadry zarządzającej, by ta mogła poszerzać swoje doświadczenie. Dlatego kandydaci powinni być zdolni i chętni do pracy w różnych dziedzinach przez cały okres swojej kariery w Sekretariacie.
OGÓLNY CEL STANOWISKA
ZADANIA
WARUNKI PRACY
SZCZEGÓŁOWE KOMPETENCJE
Kompetencje zawodowe
Realizacja zadań i osiąganie wyników
Cechy osobiste
Umiejętności interpersonalne
Umiejętności kierownicze
KANDYDACI
W momencie ubiegania się o stanowisko kandydaci muszą spełniać następujące warunki:
Wszystkie dokumenty potwierdzające dołączone do zgłoszenia muszą być w formacie word text, pdf lub jpg, opatrzone nazwą (w jęz. angielskim lub francuskim) i kolejno ponumerowane (załącznik 1, 2 itd.). Do zgłoszenia należy też dołączyć listę wszystkich załączników. Zgłoszenia, które nadejdą poprzez system archiwizacyjny "w chmurze" lub przez platformy wzajemnego udostępniania plików, nie będą rozpatrywane.
Wybrany kandydat zostanie poproszony o przedstawienie oryginałów wspomnianych wyżej dokumentów.
PONOWNE ROZPATRZENIE ZGŁOSZENIA
Procedurę występowania o rewizję decyzji, procedurę odwoławczą oraz procedurę wnoszenia skargi do Europejskiego Rzecznika Praw Obywatelskich przedstawiono w załączniku II do niniejszego ogłoszenia.
OCHRONA DANYCH
Zasady przetwarzania danych osobowych w związku z procedurą wyboru przedstawiono w załączniku III do niniejszego ogłoszenia.
(i) poziomem wykształcenia odpowiadającym ukończonym, potwierdzonym dyplomem studiom wyższym trwającym normalnie cztery lata lub dłużej; lub
(ii) poziomem wykształcenia odpowiadającym ukończonym, potwierdzonym dyplomem studiom wyższym trwającym normalnie co najmniej trzy lata oraz przynajmniej rocznym właściwym doświadczeniem zawodowym.
W tym roku po raz pierwszy wszyscy pracownicy będą cieszyli się Wigilią jako dniem wolnym od pracy. Także w handlu. I choć z dnia wolnego skorzystają także pracodawcy, to akurat w ich przypadku Wigilia będzie dniem, kiedy zaczną obowiązywać przepisy zobowiązujące ich do stosowania w ogłoszeniach o pracę i np. w regulaminach pracy nazw stanowisk neutralnych pod względem płci.
23.12.2025Od 1 stycznia 2026 r. zacznie obowiązywać ustawa wprowadzająca Centralną e-Rejestrację. Zakłada ona, że od przyszłego roku podmioty lecznicze obowiązkowo dołączą do systemu m.in. w zakresie umawiania wizyt u kardiologa oraz badań profilaktycznych. Planowany start rejestracji na wszystkie świadczenia planowany jest na 2029 r. Kolejne świadczenia i możliwości w zakresie zapisywania się do lekarzy specjalistów będą wchodzić w życie stopniowo.
22.12.2025W piątek, 19 grudnia 2025 roku, Senat przyjął bez poprawek uchwalone na początku grudnia przez Sejm bardzo istotne zmiany w przepisach dla pracodawców obowiązanych do tworzenia Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych. Odnoszą się one do tych podmiotów, w których nie działają organizacje związkowe. Ustawa trafi teraz na biurko prezydenta.
19.12.2025Nowe okresy wliczane do okresu zatrudnienia mogą wpłynąć na wymiar urlopów wypoczynkowych osób, które jeszcze nie mają prawa do 26 dni urlopu rocznie. Pracownicy nie nabywają jednak prawa do rozliczenia urlopu za okres sprzed dnia objęcia pracodawcy obowiązkiem stosowania art. 302(1) Kodeksu pracy, wprowadzającego zaliczalność m.in. okresów prowadzenia działalności gospodarczej czy wykonywania zleceń do stażu pracy.
19.12.2025Wszyscy pracodawcy, także ci zatrudniający choćby jednego pracownika, będą musieli dokonać wartościowania stanowisk pracy i określić kryteria służące ustaleniu wynagrodzeń pracowników, poziomów wynagrodzeń i wzrostu wynagrodzeń. Jeszcze więcej obowiązków będą mieli średni i duzi pracodawcy, którzy będą musieli raportować lukę płacową. Zdaniem prawników, dla mikro, małych i średnich firm dostosowanie się do wymogów w zakresie wartościowania pracy czy ustalenia kryteriów poziomu i wzrostu wynagrodzeń wymagać będzie zewnętrznego wsparcia.
18.12.2025Minister finansów i gospodarki podpisał cztery rozporządzenia wykonawcze dotyczące funkcjonowania KSeF – potwierdził we wtorek resort finansów. Rozporządzenia określają m.in.: zasady korzystania z KSeF, w tym wzór zawiadomienia ZAW-FA, przypadki, w których nie ma obowiązku wystawiania faktur ustrukturyzowanych, a także zasady wystawiania faktur uproszczonych.
16.12.2025| Identyfikator: | Dz.U.UE.C.2015.372A.1 |
| Rodzaj: | Ogłoszenie |
| Tytuł: | Ogłoszenie o naborze CONS/AD/119. |
| Data aktu: | 10/11/2015 |
| Data ogłoszenia: | 10/11/2015 |