Konkluzje Rady z dnia 11 maja 2012 r. w sprawie zatrudnialności absolwentów szkół i uczelni(2012/C 169/04)
(Dz.U.UE C z dnia 15 czerwca 2012 r.)
RADA UNII EUROPEJSKIEJ,
UWZGLĘDNIAJĄC:
PAMIĘTAJĄC, ŻE:
MAJĄC NA UWADZE, CO NASTĘPUJE:
UZNAJE, ŻE:
ZWRACA SIĘ DO PAŃSTW CZŁONKOWSKICH:
uwzględniając odmienną sytuację panującą w każdym z nich, by:
ZWRACA SIĘ DO KOMISJI, BY:
ZWRACA SIĘ RÓWNIEŻ DO PAŃSTW CZŁONKOWSKICH I KOMISJI, BY:
______(1) Dz.U. C 119 z 28.5.2009, s. 2.
(2) Dz.U. C 324 z 1.12.2010, s. 5.
(3) Dz.U. C 70 z 4.3.2011, s. 1.
(4) Dok. 11838/11.
(5) Dz.U. C 372 z 20.12.2011, s. 36.
(6) Dok. 17229/11 + ADD 1, 2 i 3.
(7) SN 5/12.
(8) Jak stwierdzono w strategicznych ramach europejskiej współpracy w dziedzinie kształcenia i szkolenia z 2009 roku, jest to poziom referencyjny wyznaczający średni europejski wynik; nie należy go uznawać za konkretny cel, do którego miałoby dążyć każde z państw, ale raczej za cel zbiorowy, do osiągnięcia którego państwa członkowskie miałyby się przyczynić (Dz.U. C 119 z 28.5.2009, s. 7).
(9) Na potrzeby niniejszego tekstu termin "absolwent" oznacza osobę, która ukończyła kształcenie lub szkolenie, uzyskawszy kwalifikacje na poziomie co najmniej średnim II stopnia lub policealnym (ISCED 3 do ISCED 4, z wyjątkiem ISCED 3C short) lub kwalifikacje na poziomie wyższym (ISCED 5 i 6).
(10) Towards a Benchmark on the Contribution of Education and Training to Employability: Methodoligical note (Ku benchmarkowi w zakresie wkładu kształcenia i szkolenia w zatrudnialność: nota metodologiczna EUR 24616 EN 2011).