Weekendy składają się z dwóch dni -  soboty i niedzieli - z których w szczególny sposób prawo pracy traktuje tylko niedziele, ograniczając możliwość pracy w ten dzień (a dokładnie w przedziale godzinowym uznawanym za pracę w niedziele). Sobota zaś jest zwykłym dniem tygodnia. Oczywiście jest to częściej dzień wolny dla pracowników niż np. wtorek, ale z punktu widzenia planowania czy rozliczania pracy traktowany jest dokładnie tak samo.

Czytaj również: Ustalenie dni wolnych od pracy w regulaminie pracy a planowanie pracy na te dni>>
 

Wewnętrzne regulacje z planowanie pracy w weekendy

Rozkłady czasu pracy określane są w:

ZAŁÓŻ BEZPŁATNE KONTO - artykuł dla użytkowników Moje Prawo.pl
Pozostało: 85% treści Dziękujemy, że tu jesteś! Jeżeli chcesz przeczytać cały artykuł, załóż BEZPŁATNE KONTO
lub zaloguj się
Zarejestruj się
Masz już konto na Moje Prawo.pl? Zaloguj się!