Wystawcy kierowali swoją ofertę do młodych osób, motywowali do świadomej budowy kariery zawodowej i rekrutowali przyszłych pracowników. W targach uczestniczyli studenci, absolwenci i młodsi specjaliści najróżniejszych kierunków.
Jeden z największych pracodawców w województwie łódzkim, firma Corning Optical Communications Polska, zaprezentowała program stażowy „Possibilites become real”, który został nagrodzony w 2014 roku znakiem jakości Polskiego Stowarzyszenia Zarządzania Kadrami. Firma przedstawiła też ofertę 14 miejsc na płatne staże wakacyjne, organizowane w ramach programu „Młodzi w Łodzi”, m.in. w działach inżynieryjnym, produkcji, planowania czy jakości. Informacje na temat zgłoszeń zamieszczono na stronie organizatora targów. Na pytania ze strony odwiedzających stoisko Corning studentów czy absolwentów odpowiadali pracownicy, którzy zaczynali swoją ścieżkę rozwoju od staży, a obecnie pracują jako specjaliści i inżynierowie.
Uczestnicy Absolvent Talent Days mogli uzyskać specjalistyczną ocenę dokumentów aplikacyjnych, zrobić profesjonalne zdjęcie do CV oraz przeprowadzić krótką symulację rozmowy kwalifikacyjnej. Targi urozmaicił też ciekawy konkurs zorganizowany przez firmę Corning, podczas którego uczestnicy mieli okazję zobaczyć produkty firmy i samodzielnie przygotować włókno kabla pod instalację. Zwycięzca konkursu otrzymał Ipada Air Apple.
Organizatorami targów, które magazyn Event Manager News ocenił jako jedne z najatrakcyjniejszych imprez tego typu w 2014 roku, są portal Absolvent.pl oraz agencja Bespoke. Partner Strategiczny wydarzenia to Pracuj.pl.