"Szukaliśmy osoby, która będzie nie tylko koordynowała działania marketingowe i komunikacyjne kancelarii, ale przede wszystkim wyjdzie na zewnątrz, pomagając nam w relacjach z klientami, będzie potrafiła sprawdzić poziom ich zadowolenia ze świadczonych przez nas usług czy też unaoczni nam ich prawdziwe potrzeby. W dzisiejszych realiach nawet najlepsi prawnicy powinni mieć solidne wsparcie w pracy z klientami tak, by mówić ich językiem i w pełni rozumieć ich oczekiwania. Tego wymaga rynek, a my temu wymaganiu z pewnością sprostamy" - powiedział Marcin Gmaj, partner zarządzający kancelarii Baker & McKenzie.
"Podstawą sukcesu w branży prawniczej jest umiejętność dostosowania się prawników do potrzeb klientów, zbliżenia do siebie realiów, w których funkcjonują prawnicy i realiów biznesowych, w których funkcjonuje większość naszych klientów. Codzienna współpraca wymaga stosowania wspólnej dla obu środowisk siatki pojęciowej i wspólnego języka. W oparciu o takie założenie wspólnie będziemy pracować nad zwiększeniem efektywności biznesowej działań kancelarii" - dodaje Piotr Popławski, pełniący funkcję Head of Business Development, Marketing & Communication kancelarii Baker & McKenzie.
Piotr Popławski w branży doradczej pracuje już od 20 lat. Do tej pory związany był z takim podmiotami, jak Ernst&Young, Domański Zakrzewski Palinka, a w ostatnim czasie pracował na stanowisku Business Advisory Director w kancelarii Salans. Jest ekspertem w zakresie znajomości branży farmaceutycznej, zarówno od strony zagadnień biznesowych, jak i ochrony bezpieczeństwa informacji - wieloletnie doświadczenie zdobywał w pracy w spółkach farmaceutycznych. Posiada również doświadczenie w szkoleniach z komunikacji w biznesie, w relacjach z organami wymiaru sprawiedliwości, marketingowych i sprzedażowych dla międzynarodowych korporacji.