Kancelarie zapłaciły po 5 000 funtów za umieszczenie swojego logo w Museum of London na jednej z ekspozycji, która przedstawia rok po roku ponad 300 lat londyńskiej historii.
Kancelaria Berwin Leighton Paisner kupiła rok 2001, kiedy to miało miejsce połączenie Berwin Leighton z Paisner & Co, a Freshfields wybrała 1743 r., który jest uważany za początki tej firmy. Slaughter and May opłaciła rok 1889, kiedy to dwóch młodych adwokatów, William Capel Slaughter i William May zrezygnowali z praktyki w dotychczasowych kancelariach i założyli własną.
Każdy może w podobny sposób zapewnić sobie miejsce w nowych galeriach muzeum, kupując jedną z dat, poczynając od 1666 roku i wielkiego pożaru stolicy Wielkiej Brytanii, a kończąc na 2012 roku, na który zaplanowano igrzyska olimpijskie.
„Kup rok Londynu” (Buy a London year) jest nowym przedsięwzięciem władz Museum of London, które chcą w ten sposób pozyskać środki na rozbudowę.