BWW doradza New Media Ventures od początku powstania Freebee przy opracowaniu oraz wdrożeniu nowej platformy lojalnościowej, w tym w szczególności w zakresie wdrożenia systemu informatycznego, regulacji dotyczących praw własności przemysłowej, prawa autorskiego, działalności reklamowej oraz doradztwa dotyczącego bieżącej działalności spółki.
Zespołem doradzającym New Media Ventures kierował adwokat Marek Wojnar, wspólnik BWW Law & Tax, którego wspierali: radca prawny Marta Kosiedowska, radca prawny i doradca podatkowy Marcin Bazylczuk oraz aplikant adwokacki Ewa Bereszko.
"Od wielu lat doradzamy spółkom z sektora IT i TMT w toku licznych wdrożeń jak również w zakresie obsługi transakcyjnej i bieżącej. Jest nam niezmiernie miło, że New Media Ventures doceniła nasze kompetencje oraz doświadczenie i powierzyła naszemu zespołowi kompleksową obsługę tak ważnego dla Spółki projektu" – powiedział Marek Wojnar.
Freebee jest startupem opartym o technologie mobilne, który zmienia podejście do programów lojalnościowych, wzbogacając je o regułę wzajemności. Umożliwia firmom tworzenie programów wzajemnościowych dostosowanych do indywidualnych potrzeb, dzięki którym firmy mogą budować partnerskie relacje ze swoimi klientami, realizując przy tym własne cele biznesowe. Podstawą działania programu są karty Freebee oraz aplikacje na urządzenia mobilne. Dzięki strategicznemu partnerstwu Plus m.in. dotrze do partnerów Freebee ze swoimi usługami i ofertą.