Ogłoszenie o naborze PE/314/2024/S - Dyrektor (k/m)(grupa funkcyjna AD, grupa zaszeregowania 14) - DG 1 (Dyrekcja Generalna ds. Polityki Gospodarczej i Naukowej) - Dyrekcja A

OGŁOSZENIE O NABORZE PE/314/2024/S
DYREKTOR (K/M)

(grupa funkcyjna AD, grupa zaszeregowania 14) DG 1 (Dyrekcja Generalna ds. Polityki Gospodarczej i Naukowej) - Dyrekcja A 1

(C/2024/6178)

(Dz.U.UE C z dnia 14 października 2024 r.)

1. Wolne stanowisko

Przewodnicząca Parlamentu Europejskiego podjęła decyzję o wszczęciu procedury naboru na stanowisko dyrektora (k/m) (AD, grupa zaszeregowania 14) w DG 1 (Dyrekcja Generalna ds. Polityki Gospodarczej i Naukowej), dyrekcja A, na podstawie art. 29 ust. 2 Regulaminu pracowniczego urzędników Unii Europejskiej 2  (zwanego dalej "regulaminem pracowniczym").

Procedura naboru, mająca dać organowi powołującemu większy wybór, odbędzie się równolegle z wewnętrzną i międzyinstytucjonalną procedurą naboru na stanowiska.

Wynagrodzenie i warunki zatrudnienia określono w regulaminie pracowniczym. Nabór dotyczy grupy zaszeregowania AD 14 3 . Kwota wynagrodzenia podstawowego, opodatkowana podatkiem na rzecz Unii i zwolniona z podatku krajowego, może być powiększona o określone dodatki, zgodnie z warunkami przewidzianymi w regulaminie pracowniczym.

Zwraca się uwagę osób kandydujących, że zgodnie z regulaminem pracowniczym każdy nowy członek personelu musi z powodzeniem ukończyć dziewięciomiesięczny okres próbny oraz że stanowisko to podlega przepisom o polityce mobilności pracowników, przyjętym przez Prezydium Parlamentu Europejskiego 15 stycznia 2018 roku.

Praca na tym stanowisku wymaga dyspozycyjności oraz licznych kontaktów wewnątrz instytucji i poza nią, między innymi kontaktów z posłami do Parlamentu Europejskiego. Dyrektor (k/m) będzie odbywał liczne wyjazdy służbowe do poszczególnych miejsc pracy Parlamentu Europejskiego i poza nie.

2. Miejsce pracy

Bruksela. Stanowisko może zostać przeniesione do jednego z pozostałych miejsc pracy Parlamentu Europejskiego.

3. Równość szans

Parlament Europejski stosuje politykę równości szans i bierze pod uwagę wszystkie kandydatury bez dyskryminacji ze względu na płeć, pochodzenie etniczne, kolor skóry, pochodzenie społeczne, cechy genetyczne, język, religię lub przekonania, poglądy polityczne i inne, przynależność do mniejszości narodowej, status majątkowy, urodzenie, niepełnosprawność, wiek, orientację seksualną, stan cywilny lub sytuację rodzinną.

4. Opis stanowiska

Jako wysoki rangą urzędnik dyrektor (k/m) będzie wykonywać następujące zadania, stosując się do wytycznych i decyzji przyjętych przez organy parlamentarne i dyrektora generalnego / dyrektor generalną 4 :

- zapewnianie właściwego funkcjonowania dużej jednostki organizacyjnej Sekretariatu Generalnego obejmującej szereg działów zajmujących się obszarami kompetencji dyrekcji, zgodnie z polityką Parlamentu,

- kierowanie zespołami pracowników, ich organizowanie, motywowanie i koordynowanie - optymalizowanie wykorzystania zasobów jednostki przy zapewnieniu jakości pracy (organizacja, zarządzanie zasobami ludzkimi i budżetowymi, innowacyjność itp.) w odnośnych obszarach działalności,

- planowanie działań dyrekcji (określanie celów i strategii) - podejmowanie decyzji koniecznych do osiągnięcia wyznaczonych celów - ocenianie świadczonych usług w celu zapewnienia ich jakości,

- doradzanie dyrektorowi generalnemu / dyrektor generalnej, sekretarzowi generalnemu oraz posłom do Parlamentu Europejskiego w odnośnych obszarach działalności,

- współpraca z poszczególnymi dyrekcjami Sekretariatu Generalnego, reprezentowanie instytucji i negocjowanie umów lub porozumień w odnośnych obszarach działalności,

- zarządzanie konkretnymi projektami mogącymi wiązać się z odpowiedzialnością finansową i ich wdrażanie,

- pełnienie funkcji subdelegowanego urzędnika zatwierdzającego.

5. Warunki dopuszczalności

W procedurze naboru mogą kandydować osoby spełniające następujące warunki w dniu, w którym upływa termin zgłaszania kandydatur:

a) Warunki ogólne

Zgodnie z art. 28 regulaminu pracowniczego wymagane są w szczególności:

- obywatelstwo jednego z państw członkowskich Unii Europejskiej 5 ,

- korzystanie z pełni praw obywatelskich,

- uregulowany stosunek do służby wojskowej,

- gwarancje postawy etycznej wymagane do wykonywania obowiązków na tym stanowisku.

b) Warunki szczegółowe

i) Wymagane tytuły lub dyplomy

- poziom wykształcenia odpowiadający pełnemu cyklowi studiów uniwersyteckich potwierdzony uzyskaniem dyplomu oficjalnie uznawanego w jednym z państw członkowskich Unii Europejskiej, jeżeli normalny czas trwania tych studiów wynosi co najmniej cztery lata,

lub

- poziom wykształcenia odpowiadający pełnemu cyklowi studiów uniwersyteckich, potwierdzony uzyskaniem dyplomu oficjalnie uznawanego w jednym z państw członkowskich Unii Europejskiej oraz co najmniej roczne odpowiednie doświadczenie zawodowe 6 , jeżeli normalny czas trwania tych studiów wynosi co najmniej trzy lata.

Dyplomy - niezależnie od tego, czy zostały wydane w państwie członkowskim Unii, czy w innym kraju - muszą być uznane przez oficjalny organ państwa członkowskiego Unii, np. ministerstwo edukacji jednego z państw członkowskich.

Osoby kandydujące mające dyplomy wydane w państwie niebędącym członkiem Unii 7  muszą dołączyć do zgłoszenia dokument potwierdzający równoważność tych dyplomów z dyplomami wydawanymi w UE. Więcej informacji na temat uznawania kwalifikacji nabytych w państwie trzecim w ramach sieci ENIC-NARIC można znaleźć na stronie https://www.enic-naric.net/.

ii) Wymagane doświadczenie zawodowe

Doświadczenie zawodowe nabyte po uzyskaniu wymienionych wyżej kwalifikacji:

- dwanaście lat, przynajmniej w części zdobyte w dziedzinach kompetencji dyrekcji, w tym:

- minimum sześć lat w środowisku europejskim lub międzynarodowym

- i minimum sześć lat na stanowiskach kierowniczych w dużej jednostce organizacyjnej.

iii) Znajomość języków

Wymagana jest pogłębiona znajomość jednego z języków urzędowych Unii Europejskiej 8  oraz zadowalająca znajomość przynajmniej jednego innego spośród tych języków.

Komitet doradczy uwzględni znajomość innych języków urzędowych Unii Europejskiej.

6. Etapy selekcji

Aby pomóc organowi powołującemu w wyborze, komitet doradczy ds. mianowania wysokich rangą urzędników sporządza listę kandydatur i proponuje Prezydium Parlamentu Europejskiego osoby, które należy zaprosić na rozmowę kwalifikacyjną. Prezydium zatwierdza listę; komitet doradczy przystępuje do rozmów, a następnie przedkłada do decyzji Prezydium sprawozdanie końcowe. Prezydium może wówczas rozpocząć przesłuchania osób kandydujących.

Rozmowy będą się odnosiły do opisu charakteru obowiązków podanego w punkcie 4, a także do następujących zdolności: - zmysł strategiczny, - zdolności kierownicze, - umiejętność przewidywania, - umiejętność szybkiego reagowania, - dokładność, - komunikatywność.

7. Składanie kandydatur

Termin składania kandydatur ustala się na:

poniedziałek 28 października 2024 r. o godz. 12.00 (w południe) czasu brukselskiego.

Osoby kandydujące proszone są o przesłanie na poniższy adres - wyłącznie pocztą elektroniczną, w formacie pdf- listu motywacyjnego (z dopiskiem: do wiadomości Sekretarza Generalnego Parlamentu Europejskiego, ogłoszenie o naborze nr PE/314/2024/S) i życiorysu w formacie Europass 9 , z podaniem w przedmiocie wiadomości numeru ogłoszenia (PE/314/2024/S):

PERS-EPSeniorManagement@ep.europa.eu.

Decyduje data i godzina wysłania wiadomości elektronicznej.

Należy upewnić się, że zeskanowane dokumenty są czytelne.

Przypomina się osobom zaproszonym na rozmowę kwalifikacyjną, że w dniu rozmowy muszą przedstawić dokumenty zaświadczające o studiach, jak również o doświadczeniu zawodowym i obecnie zajmowanym stanowisku; dokumenty te przyjmuje się tylko w formie kopii lub kserokopii 10 . Dokumenty te nie są zwracane.

Dane osobowe osób kandydujących będą przetwarzane zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2018/1725 11 , zwłaszcza w odniesieniu do poufności i bezpieczeństwa danych.

ZAŁĄCZNIK

DG 1 (Dyrekcja Generalna ds. Polityki Gospodarczej i Naukowej) 12

Dyrekcja A

Główne zadania

- Kierowanie pracą działów i wydziałów dyrekcji, koordynacja i organizacja ich pracy, a także zarządzanie personelem i organizacja ogólna dyrekcji;

- doradzanie posłom do Parlamentu Europejskiego w obszarach ich kompetencji oraz wspieranie ich jako członków komisji parlamentarnych obsługiwanych przez dyrekcję, w szczególności przewodniczących i sprawozdawców, w wykonywaniu ich obowiązków;

- zapewnianie komisjom parlamentarnym wiedzy fachowej na wysokim poziomie, aktualnych analiz i niezależnych badań w dziedzinach wchodzących w zakres kompetencji dyrekcji;

- zarządzanie projektami w dziedzinach kompetencji działów i wydziałów dyrekcji;

- reprezentowanie Parlamentu w różnych komitetach wewnętrznych i grupach międzyinstytucjonalnych;

- pełnienie funkcji subdelegowanego urzędnika zatwierdzającego.

Działy należące do dyrekcji:

DEPARTAMENT TEMATYCZNY

- Udzielanie pomocy organom parlamentarnym i sekretariatom komisji parlamentarnych dyrekcji (analizy i komunikaty wewnętrzne i zewnętrzne, warsztaty, komunikaty dla gabinetów przewodniczącej i sekretarza generalnego);

- udostępnianie komisjom parlamentarnym ekspertyz zewnętrznych (określenie potrzeb, zaproszenia do składania ofert, ocena); rozwijanie wymiany z ekspertami zewnętrznymi, instytutami badawczymi i uniwersytetami;

- rozwijanie stosunków z Dyrekcją Generalną ds. Analiz Parlamentarnych i rozpowszechnianie prac departamentu tematycznego;

- aktualizacja not faktograficznych.

SEKRETARIAT KOMISJI GOSPODARCZEJ I MONETARNEJ

- Przygotowywanie dokumentów roboczych / projektów sprawozdań (procedury ustawodawcze i nieustawodawcze), monitorowanie aktów delegowanych i wykonawczych oraz aktów w ramach procedury komitetowej;

- prowadzenie sekretariatu komisji (organizacja posiedzeń, posiedzeń koordynatorów, planowanie, protokoły itd.), w tym przygotowywanie negocjacji międzyinstytucjonalnych (rozmów trójstronnych) i wspieranie zespołu negocjacyjnego Parlamentu;

- wspieranie posłów do PE, pisemnie lub ustnie, w wykonywaniu funkcji przewodniczącego, wiceprzewodniczącego, sprawozdawcy lub sprawozdawcy komisji opiniodawczej;

- organizowanie publicznych wysłuchań, delegacji parlamentarnych, wyjazdów służbowych grup roboczych poza miejsca pracy itd.;

- organizowanie relacji w dziedzinie usług finansowych i zarządzanie takimi relacjami: Jednolity Mechanizm Nadzorczy, jednolity mechanizm restrukturyzacji i uporządkowanej likwidacji, trzy europejskie urzędy nadzoru: Europejski Urząd Nadzoru Bankowego (EUNB), Europejski Urząd Nadzoru Ubezpieczeń i Pracowniczych Programów Emerytalnych (EIOPA), Europejski Urząd Nadzoru Giełd i Papierów Wartościowych (ESMA) oraz Europejska Rada ds. Ryzyka Systemowego (ESRB);

- utrzymywanie kontaktów z Europejskim Bankiem Centralnym i innymi organami gospodarczymi/monetarnymi oraz organizowanie dialogów monetarnych;

- utrzymywanie kontaktów z Radą, Komisją, EKES-em, zainteresowanymi stronami i społeczeństwem obywatelskim.

SEKRETARIAT KOMISJI RYNKU WEWNĘTRZNEGO I OCHRONY KONSUMENTÓW

- Udzielanie terminowego i wysokiej jakości wsparcia członkom komisji w ich funkcjach ustawodawczych, budżetowych/udzielania absolutorium, nieustawodawczych i kontrolnych, zgodnie z celami Parlamentu polegającymi na wzmocnieniu jego uprawnień w zakresie inicjatywy ustawodawczej i kontroli demokratycznej;

- udzielanie wsparcia na wysokim szczeblu, zarówno w komisjach, jak i podczas negocjacji międzyinstytucjonalnych, dla wszystkich priorytetowych dossier ustawodawczych, które mają zostać sfinalizowane w 10 kadencji;

- udzielanie nowo wybranym posłom pomocy w ustaleniu jasnych priorytetów i planowaniu strategicznym na nadchodzącą kadencję;

- zorganizowanie posiedzenia inauguracyjnego komisji; zapewnianie sprawnego przebiegu jej prac, posiedzeń koordynatorów, wyjazdów/delegacji ad hoc, wysłuchań publicznych i wymiany poglądów;

- wzmocnienie dialogu z pozostałą częścią administracji Parlamentu i innymi instytucjami UE, a także ze wszystkimi zainteresowanymi grupami (grupami interesu, społeczeństwem obywatelskim itp.);

- promowanie widoczności prac Komisji za pośrednictwem strony internetowej i biuletynu.

DZIAŁ DS. KONTROLI ZARZĄDZANIA GOSPODARCZEGO I UGW

- Monitorowanie rozwoju sytuacji pod względem procedur i instrumentów zarządzania gospodarczego, zwłaszcza w ramach europejskiego semestru, a także wdrażania i rozwoju unii bankowej (Jednolity Mechanizm Nadzorczy, jednolity mechanizm restrukturyzacji i uporządkowanej likwidacji, jednolity fundusz restrukturyzacji i uporządkowanej likwidacji); monitorowanie rozwoju systemu bankowego, rynków finansowych i nadzoru europejskiego, a także sporządzanie briefingów dla posłów; wspieranie unii gospodarczej i walutowej (UGW) poprzez świadczenie usług dotyczących wiedzy fachowej;

- zarządzanie procedurami przetargowymi i negocjacjami dotyczącymi sporządzania analiz przez ekspertów zewnętrznych w dziedzinach zarządzania gospodarczego, Instrumentu na rzecz Odbudowy i Zwiększania Odporności i unii walutowej; sprawdzanie naukowej jakości analiz i organizowanie posiedzeń przygotowawczych;

- przygotowywanie, we współpracy z innymi działami Parlamentu, posiedzeń z parlamentami narodowymi w ramach europejskiego semestru; zapewnianie szkoleń i udział w seminariach i konferencjach wewnętrznych i zewnętrznych;

- sporządzanie i regularne aktualizowanie "Not faktograficznych o Unii Europejskiej".

SEKRETARIAT PODKOMISJI DO SPRAW PODATKOWYCH

- Przygotowywanie dokumentów roboczych / projektów sprawozdań (procedury ustawodawcze i nieustawodawcze), w tym przygotowywanie negocjacji międzyinstytucjonalnych (rozmów trójstronnych) i wspieranie zespołu negocjacyjnego Parlamentu;

- prowadzenie sekretariatu komisji (organizowanie posiedzeń, posiedzeń koordynatorów, planowanie, protokoły itd.);

- organizowanie publicznych wysłuchań, delegacji parlamentarnych, wyjazdów służbowych grup roboczych poza miejsca pracy itd.;

- wspieranie posłów do PE, pisemnie lub ustnie, w wykonywaniu funkcji przewodniczącego, wiceprzewodniczącego, sprawozdawcy lub sprawozdawcy komisji opiniodawczej;

- organizowanie wymiany poglądów na temat polityki fiskalnej z parlamentami narodowymi;

- organizowanie międzyparlamentarnej konferencji na temat opodatkowania;

- współpraca z Radą, Komisją, EKES-em, Trybunałem Obrachunkowym, zainteresowanymi stronami i społeczeństwem obywatelskim;

- zapewnienie komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej podkomisji (strona internetowa, eCommittee, biuletyn informacyjny itp.).

1 Nazwy dyrekcji generalnej i dyrekcji mają jedynie charakter orientacyjny, a ostateczne nazwy będą przedmiotem odrębnej decyzji właściwego organu.
2 Zob. rozporządzenie Rady (EWG, Euratom, EWWiS) nr 259/68 (Dz.U. L 56 z 4.3.1968, s. 1), zmienione rozporządzeniem (WE, Euratom) nr 723/2004 (Dz.U. L 124 z 27.4.2004, s. 1) i ostatnio rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE, Euratom) nr 1023/2013 z dnia 22 października 2013 r. zmieniającym regulamin pracowniczy urzędników Unii Europejskiej i warunki zatrudnienia innych pracowników Unii Europejskiej (Dz.U. L 287 z 29.10.2013, s. 15).
3 Urzędnik jest klasyfikowany z chwilą zatrudnienia zgodnie z art. 32 regulaminu pracowniczego.
4 Spis głównych zadań znajduje się w załączniku.
5 Państwami członkowskimi Unii Europejskiej są: Belgia, Bułgaria, Czechy, Dania, Niemcy, Estonia, Irlandia, Grecja, Hiszpania, Francja, Chorwacja, Włochy, Cypr, Łotwa, Litwa, Luksemburg, Węgry, Malta, Holandia, Austria, Polska, Portugalia, Rumunia, Słowenia, Słowacja, Finlandia, Szwecja.
6 Tego roku doświadczenia nie zalicza się do doświadczenia zawodowego określonego w następnym akapicie.
7 Kwalifikacje i dyplomy uzyskane w Zjednoczonym Królestwie do 31 grudnia 2020 r. są akceptowane bez innego potwierdzenia. Dyplomy uzyskane po tym terminie wymagają uznania przez NARIC. W praktyce oznacza to, że dyplomom brytyjskim wydawanym od 1 stycznia 2021 r. musi towarzyszyć dokument potwierdzający równoważność wydany przez właściwy organ państwa będącego aktualnie członkiem UE.
8 Językami urzędowymi Unii Europejskiej są języki: angielski, bułgarski, chorwacki, czeski, duński, estoński, fiński, francuski, grecki, hiszpański, irlandzki, litewski, łotewski, maltański, niderlandzki, niemiecki, polski, portugalski, rumuński, słowacki, słoweński, szwedzki, węgierski i włoski.
10 Nie dotyczy to osób zatrudnionych w Parlamencie Europejskim w dniu, w którym upływa termin składania kandydatur. Do osób kandydujących należy upewnienie się, czy otrzymaliśmy kompletną dokumentację odpowiadającą kandydaturze (jeżeli odpowiednich dokumentów brakuje na portalu HRM (Streamline)).
11 Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2018/1725 z dnia 23 października 2018 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych przez instytucje, organy i jednostki organizacyjne Unii i swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia rozporządzenia (WE) nr 45/2001 i decyzji nr 1247/2002/WE (Dz.U. L 295 z 21.11.2018, s. 39).
12 Nazwy dyrekcji generalnej i dyrekcji mają jedynie charakter orientacyjny, a ostateczne nazwy będą przedmiotem odrębnej decyzji właściwego organu.

Zmiany w prawie

Zmiany w składce zdrowotnej od 1 stycznia 2026 r. Rząd przedstawił założenia

Przedsiębiorcy rozliczający się według zasad ogólnych i skali podatkowej oraz liniowcy będą od 1 stycznia 2026 r. płacić składkę zdrowotną w wysokości 9 proc. od 75 proc. minimalnego wynagrodzenia, jeśli będą osiągali w danym miesiącu dochód do wysokości 1,5-krotności przeciętnego wynagrodzenia w sektorze przedsiębiorstw w czwartym kwartale roku poprzedniego, włącznie z wypłatami z zysku, ogłaszanego przez prezesa GUS. Będzie też dodatkowa składka w wysokości 4,9 proc. od nadwyżki ponad 1,5-krotność przeciętnego wynagrodzenia, a liniowcy stracą możliwość rozliczenia zapłaconych składek w podatku dochodowym.

Grażyna J. Leśniak 18.11.2024
Prezydent podpisał nowelę ustawy o rozwoju lokalnym z udziałem lokalnej społeczności

Usprawnienie i zwiększenie efektywności systemu wdrażania Rozwoju Lokalnego Kierowanego przez Społeczność (RLKS) przewiduje ustawa z dnia 11 października 2024 r. o zmianie ustawy o rozwoju lokalnym z udziałem lokalnej społeczności. Jak poinformowała w czwartek Kancelaria Prezydenta, Andrzej Duda podpisał ją w środę, 13 listopada. Ustawa wejdzie w życie z dniem następującym po dniu ogłoszenia.

Grażyna J. Leśniak 14.11.2024
Do poprawki nie tylko emerytury czerwcowe, ale i wcześniejsze

Problem osób, które w latach 2009-2019 przeszły na emeryturę w czerwcu, przez co - na skutek niekorzystnych zasad waloryzacji - ich świadczenia były nawet o kilkaset złotych niższe od tych, jakie otrzymywały te, które przeszły na emeryturę w kwietniu lub w maju, w końcu zostanie rozwiązany. Emerytura lub renta rodzinna ma - na ich wniosek złożony do ZUS - podlegać ponownemu ustaleniu wysokości. Zdaniem prawników to dobra regulacja, ale równie ważna i paląca jest sprawa wcześniejszych emerytur. Obie powinny zostać załatwione.

Grażyna J. Leśniak 06.11.2024
Bez konsultacji społecznych nie będzie nowego prawa

Już od jutra rządowi trudniej będzie, przy tworzeniu nowego prawa, omijać proces konsultacji publicznych, wykorzystując w tym celu projekty poselskie. W czwartek, 31 października, wchodzą w życie zmienione przepisy regulaminu Sejmu, które nakazują marszałkowi Sejmu kierowanie projektów poselskich do konsultacji publicznych i wymagają sporządzenia do nich oceny skutków regulacji. Każdy obywatel będzie mógł odtąd zgłosić własne uwagi do projektów poselskich, korzystając z Systemu Informacyjnego Sejmu.

Grażyna J. Leśniak 30.10.2024
Nowy urlop dla rodziców wcześniaków coraz bliżej - rząd przyjął projekt ustawy

Rada Ministrów przyjęła we wtorek przygotowany w Ministerstwie Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej projekt ustawy wprowadzający nowe uprawnienie – uzupełniający urlop macierzyński dla rodziców wcześniaków i rodziców dzieci urodzonych w terminie, ale wymagających dłuższej hospitalizacji po urodzeniu. Wymiar uzupełniającego urlopu macierzyńskiego będzie wynosił odpowiednio do 8 albo do 15 tygodni.

Grażyna J. Leśniak 29.10.2024
Na zwolnieniu w jednej pracy, w drugiej - w pełni sił i... płacy

Przebywanie na zwolnieniu lekarskim w jednej pracy nie wykluczy już możliwości wykonywania pracy i pobierania za nią wynagrodzenia w innej firmie czy firmach. Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej przygotowało właśnie projekt ustawy, który ma wprowadzić też m.in. definicję pracy zarobkowej - nie będzie nią podpisanie w czasie choroby firmowych dokumentów i nie spowoduje to utraty świadczeń. Zwolnienie lekarskie będzie mogło przewidywać miejsce pobytu w innym państwie. To rewolucyjne zmiany. Zdaniem prawników, te propozycje mają sens, nawet jeśli znajdą się tacy, którzy będą chcieli nadużywać nowych przepisów.

Beata Dązbłaż 29.10.2024
Metryka aktu
Identyfikator:

Dz.U.UE.C.2024.6178

Rodzaj: Ogłoszenie
Tytuł: Ogłoszenie o naborze PE/314/2024/S - Dyrektor (k/m)(grupa funkcyjna AD, grupa zaszeregowania 14) - DG 1 (Dyrekcja Generalna ds. Polityki Gospodarczej i Naukowej) - Dyrekcja A
Data aktu: 14/10/2024
Data ogłoszenia: 14/10/2024