Nabór na stanowisko dyrektora wykonawczego Agencji Unii Europejskiej ds. Bezpieczeństwa Lotniczego (EASA) (Zatrudnienie na czas określony - grupa zaszeregowania AD 14) - COM/2023/20090

Nabór na stanowisko dyrektora wykonawczego Agencji Unii Europejskiej ds. Bezpieczeństwa Lotniczego (EASA)
(Zatrudnienie na czas określony - grupa zaszeregowania AD 14)
COM/2023/20090
(2023/C 41 A/01)

Kim jesteśmy?

Agencję Unii Europejskiej ds. Bezpieczeństwa Lotniczego (EASA) ustanowiono w 2002 r., aby zapewnić wysoki, jednolity poziom bezpieczeństwa lotnictwa cywilnego i ochrony środowiska w odniesieniu do wyrobów lotniczych, części i wyposażenia, a także personelu i organizacji objętych zakresem rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2018/1139 1 . Agencja jest instytucjonalnym fundamentem unijnego systemu nadzoru nad lotnictwem cywilnym. Pełni ona ważną rolę i działa w ścisłej współpracy z Komisją Europejską i państwami członkowskimi. Agencja zapewnia również Komisji techniczną wiedzę fachową w swojej dziedzinie. W dziedzinach podlegających jej kompetencji Agencja wykonuje w imieniu państw członkowskich funkcje i zadania przypisane jej przez odpowiednie konwencje międzynarodowe, szczególnie przez konwencję chicagowską.

Siedziba EASA znajduje się w Kolonii (Niemcy). W 2022 r. Agencja dysponowała łącznym budżetem w wysokości 205 mln EUR i zatrudniała około 800 pracowników.

Dodatkowe informacje można znaleźć na stronie Agencji: http://www.easa.europa.eu

Co oferujemy?

Dyrektor wykonawczy jest prawnym przedstawicielem Agencji i współtworzy jej zewnętrzny wizerunek. Odpowiada przed zarządem.

Dyrektor wykonawczy będzie kierował i zarządzał Agencją, a także ponosił ogólną odpowiedzialność za jej działalność i dążył do osiągnięcia jej celów.

Do obowiązków dyrektora wykonawczego należeć będzie:

- osiąganie celów agencji określonych przez zarząd,

- opracowanie i realizacja rocznych i wieloletnich programów prac we współpracy z Komisją Europejską oraz z należytym uwzględnieniem potrzeby określania priorytetów i zarządzania zasobami,

- przygotowywanie i wykonywanie budżetu Agencji we współpracy z Komisją Europejską,

- nawiązywanie i utrzymywanie ścisłych stosunków roboczych i współpracy z Komisją Europejską, państwami członkowskimi, państwami trzecimi i zainteresowanymi podmiotami, w zależności od sytuacji, stosownie do zadań agencji,

- ścisła współpraca z właściwymi organami państw członkowskich odpowiedzialnymi za wdrażanie polityki UE w dziedzinie transportu lotniczego,

- udzielanie wsparcia w odpowiedzi na wszelkie prośby ze strony Komisji Europejskiej lub państw członkowskich stosownie do zadań Agencji,

- zatwierdzanie i wdrażanie środków Agencji związanych z jej zadaniami i obowiązkami, zgodnie z rozporządzeniem (UE) 2018/1139 (np. w zakresie zdatności do lotu i certyfikacji środowiskowej, inspekcji standaryzacyjnych, operacji lotniczych, licencjonowania personelu, lotnisk, zarządzania ruchem lotniczym/służb żeglugi powietrznej, kontrolerów ruchu lotniczego, bezzałogowych statków powietrznych, operatorów statków powietrznych z państw trzecich, badań naukowych i innowacji, ochrony środowiska, współpracy międzynarodowej, zarządzania kryzysowego w lotnictwie, współzależności między bezpieczeństwem lotnictwa cywilnego a ochroną lotnictwa cywilnego oraz między bezpieczeństwem lotnictwa cywilnego a czynnikami społeczno-ekonomicznymi),

- przygotowywanie sprawozdania rocznego z działalności Agencji,

- bieżące kierowanie Agencją, rekrutacja oraz ocena pracowników Agencji zgodnie z regulaminem pracowniczym UE oraz tworzenie dobrej atmosfery w zespole i zapewnianie przyjaznego środowiska pracy,

- bezpośrednia i pośrednia komunikacja ze społeczeństwem we wszystkich kwestiach należących do kompetencji Agencji.

Bardziej szczegółowy opis zadań można znaleźć w art. 104 rozporządzenia Rady (UE) 2018/1139.

Kogo poszukujemy? (kryteria naboru)

Kandydaci powinni mieć:

Umiejętności kierownicze

- umiejętność kierowania dużymi zespołami i motywowania ich,

- umiejętność zarządzania bliskimi stosunkami z instytucjami UE i właściwymi organami państw członkowskich oraz utrzymywania ich,

- doświadczenie w zarządzaniu zasobami budżetowymi, finansowymi i ludzkimi w środowisku krajowym, europejskim lub międzynarodowym,

- doświadczenie w zarządzaniu zdobyte w wielokulturowym i wielojęzycznym środowisku będzie dodatkowym atutem.

Specjalistyczne umiejętności i doświadczenie

- gruntowną znajomość europejskiej i międzynarodowej polityki i prawodawstwa w dziedzinie transportu lotniczego,

- bardzo dobrą znajomość instytucji Unii Europejskiej oraz stosowanych przez nie metod działania i współpracy,

- doświadczenie w dziedzinie bezpieczeństwa lotniczego i wiedza techniczna będą dodatkowym atutem,

- doświadczenie nabyte w krajowej, europejskiej lub międzynarodowej administracji publicznej będzie dodatkowym atutem.

Cechy charakteru

- umiejętność skutecznej komunikacji w przejrzysty i otwarty sposób z podmiotami wewnętrznymi i zewnętrznymi, w tym z prasą, społeczeństwem, władzami europejskimi, międzynarodowymi, krajowymi i lokalnymi, organizacjami międzynarodowymi, a także zdolność reprezentowania Agencji na forach zewnętrznych,

- ugruntowane doświadczenie w prowadzeniu negocjacji w środowisku międzynarodowym,

- doskonałe umiejętności interpersonalne oraz umiejętności utrzymania odpowiednich relacji z instytucjami UE oraz właściwymi organami państw członkowskich w celu zapewnienia należytego funkcjonowania Agencji.

Wymagania wobec kandydatów (kryteria kwalifikacyjne):

Kandydaci zostaną zakwalifikowani do etapu naboru, jeśli przed upływem terminu składania zgłoszeń spełniają następujące kryteria formalne:

- Obywatelstwo: kandydat musi być obywatelem jednego z państw członkowskich Unii Europejskiej.

- Dyplom ukończenia studiów wyższych: kandydat musi mieć:

- poziom wykształcenia odpowiadający ukończonym studiom uniwersyteckim trwającym normalnie cztery lata lub dłużej, potwierdzony dyplomem ukończenia studiów, lub

- poziom wykształcenia odpowiadający ukończonym studiom wyższym, potwierdzony dyplomem ukończenia studiów, oraz przynajmniej roczne właściwe doświadczenie zawodowe, w przypadku gdy normalny okres trwania studiów wyższych wynosi przynajmniej trzy lata (to roczne doświadczenie nie może wchodzić w zakres doświadczenia zawodowego liczonego od chwili ukończenia studiów wyższych, o którym mowa poniżej).

- Doświadczenie zawodowe: kandydat musi mieć przynajmniej 15-letnie doświadczenie zawodowe 2 , liczone od chwili ukończenia studiów wyższych, na poziomie, na którym wymagane są wyżej wymienione kwalifikacje. Przynajmniej 5 lat tego doświadczenia zawodowego powinno być zdobyte w obszarze działalności Agencji.

- Doświadczenie w zarządzaniu: przynajmniej 5 lat doświadczenia zawodowego liczonego od chwili ukończenia studiów wyższych powinno być zdobyte na wyższym stanowisku kierowniczym 3  w dziedzinie związanej z ogłaszanym stanowiskiem.

- Znajomość języków: kandydat musi biegle władać jednym z języków urzędowych Unii Europejskiej oraz znać na zadowalającym poziomie inny język urzędowy. Komisje selekcyjne będą sprawdzać podczas rozmowy kwalifikacyjnej, czy kandydaci spełniają wymóg zadowalającej znajomości innego języka urzędowego UE. Oznacza to, że część rozmowy może zostać przeprowadzona w tym języku.

- Limit wieku: kandydat musi być w stanie, w momencie zgłoszenia, sprawować powierzoną funkcję przez całą pięcioletnią kadencję przed osiągnięciem wieku emerytalnego. Dla pracownika Unii Europejskiej zatrudnionego na czas określony wiek emerytalny rozpoczyna się wraz z końcem miesiąca, w którym pracownik ten osiąga wiek 66 lat (zob. art. 47 warunków zatrudnienia innych pracowników Unii Europejskiej).

Procedura naboru i powołanie

Dyrektor Wykonawczy zostanie powołany przez zarząd EASA na podstawie listy kandydatów przedstawionej przez Komisję Europejską.

W celu utworzenia takiej listy Komisja Europejska przeprowadza nabór zgodnie z obowiązującymi w niej procedurami naboru i rekrutacji (zob. Document on Senior Officials Policy, dokument w jęz. angielskim dotyczący polityki względem urzędników wyższego szczebla 4 ).

W ramach procedury naboru Komisja Europejska powołuje komisję preselekcyjną. Komisja ta analizuje wszystkie zgłoszenia, przeprowadza wstępną weryfikację kwalifikacji oraz wskazuje kandydatów o najlepszym profilu pod kątem wspomnianych wyżej kryteriów naboru, którzy mogą zostać zaproszeni na rozmowę z komisją preselekcyjną.

Po tych rozmowach komisja preselekcyjna wyciąga wnioski i proponuje listę kandydatów, którzy zostaną zaproszeni na dalsze rozmowy przeprowadzane przez działający w Komisji Europejskiej Komitet Konsultacyjny ds. Powoływania. Uwzględniając wnioski komisji preselekcyjnej, Komitet ten zdecyduje, którzy kandydaci zostaną zaproszeni na rozmowę kwalifikacyjną.

Kandydaci zaproszeni na rozmowę z Komitetem Konsultacyjnym ds. Powoływania wezmą udział w całodziennych testach w zakresie zarządzania przeprowadzanych metodą oceny zintegrowanej przez zewnętrzne firmy rekrutacyjne. Biorąc pod uwagę wyniki rozmowy kwalifikacyjnej i testów przeprowadzanych metodą oceny zintegrowanej, Komitet Konsultacyjny ds. Powoływania sporządzi listę kandydatów, którzy jego zdaniem są odpowiedni do pełnienia funkcji dyrektora wykonawczego EASA.

Kandydaci, którzy znajdą się na tej liście, zostają zaproszeni na rozmowę z członkami Komisji odpowiedzialnymi za dyrekcję generalną, w której gestii leżą stosunki z Agencją 5 .

Po tych rozmowach Komisja Europejska sporządzi listę kandydatów najlepiej spełniających określone wymagania, którą przekaże zarządowi EEA. Zarząd może zdecydować, że przeprowadzi rozmowy z kandydatami, zanim powoła dyrektora wykonawczego z listy kandydatów figurujących na liście Komisji. Umieszczenie kandydata na wspomnianej liście nie gwarantuje zatrudnienia.

Kandydaci mogą zostać zaproszeni na dodatkowe rozmowy lub testy poza wymienionymi powyżej. Kandydatów można również wezwać do złożenia oświadczenia przed właściwą komisją lub komisjami Parlamentu Europejskiego.

Różnorodność i włączenie społeczne

Agencja uznaje, że zdrowa równowaga między życiem zawodowym a prywatnym jest dla wielu osób ważną motywacją oraz że coraz częściej oczekuje się dziś nowoczesnego środowiska pracy również w organizacjach publicznych. Pracownicy EASA wywierają pozytywny wpływ na życie około 500 mln innych Europejczyków: jest to nasz wspólny cel, który może stać się również Twoim. Dyrektor wykonawczy Agencji pracujący w naszej siedzibie w Kolonii (Niemcy) będzie współpracować z najlepszymi ekspertami w wielokulturowym środowisku. Różnorodność i włączenie społeczne oraz innowacje są dla nas kluczowe. Nasi pracownicy są naszym najcenniejszym atutem. Oferujemy szeroki zakres dodatkowych świadczeń, w tym dzięki umowom ze szkołami i przedszkolami na terenie Kolonii. Więcej informacji można znaleźć na stronie internetowej EASA (https://www.easa.europa.eu/the-agency/careers/working-us). Jako pracodawca Agencja jest zobowiązana do zapewnienia równości płci i zapobiegania dyskryminacji z jakichkolwiek względów. Wspólne Przedsięwzięcie zachęca do zgłaszania się wszystkie osoby z odpowiednimi kwalifikacjami z różnorodnych środowisk, o dowolnym stopniu sprawności i z dowolnego obszaru geograficznego państw członkowskich UE. Aby promować równouprawnienie płci, Agencja zachęca szczególnie kobiety do składania zgłoszeń, które mogłyby przyczynić się do większej różnorodności, równości płci i ogólnej równowagi geograficznej. Podczas procedury rekrutacyjnej osobom z niepełnosprawnościami zaoferowana zostanie stosowna pomoc.

Warunki zatrudnienia

Wynagrodzenie i warunki zatrudnienia określono w warunkach zatrudnienia innych pracowników Unii Europejskiej.

Wybrany kandydat zostanie zatrudniony przez Agencję w charakterze pracownika na czas określony w grupie zaszeregowania AD 14 6 . W zależności od swego doświadczenia zawodowego wybrany kandydat zostanie zaklasyfikowany do stopnia 1 lub 2 w tej grupie.

Wybrany kandydat zostanie mianowany na początkowy okres pięciu lat, który może zostać przedłużony o nie więcej niż pięć lat, zgodnie z rozporządzeniem ustanawiającym Agencję mającym zastosowanie w momencie powołania.

Informujemy kandydatów, że warunki zatrudnienia innych pracowników Unii Europejskiej nakładają na wszystkich nowych pracowników wymóg pomyślnego ukończenia dziewięciomiesięcznego okresu próbnego.

Miejscem zatrudnienia jest Kolonia (Niemcy).

Stanowisko jest dostępne od 1 września 2023 r.

Ważne informacje dla kandydatów

Przypominamy, że prace komisji selekcyjnych są tajne. Kandydatom nie wolno nawiązywać bezpośredniego ani pośredniego kontaktu z poszczególnymi członkami komisji, ani też prosić kogokolwiek o nawiązanie takiego kontaktu w ich imieniu. Wszystkie pytania należy kierować do sekretariatu odpowiedniej komisji.

(PV(2007) 1811) i z 30 września 2020 r. (PV(2020) 2351).

Ochrona danych osobowych

Komisja Europejska zapewni przetwarzanie danych osobowych kandydatów w sposób zgodny z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2018/1725 7 . Dotyczy to w szczególności poufności i bezpieczeństwa tych danych.

Niezależność i oświadczenie o ewentualnym konflikcie interesów

Przed objęciem funkcji dyrektor wykonawczy ma obowiązek złożyć oświadczenie, w którym zobowiąże się do działania w sposób niezależny i zgodnie z interesem publicznym, oraz oświadczenie o braku konfliktu interesów, który mógłby zaważyć na jego niezależności.

Procedura zgłaszania kandydatur

Przed dokonaniem zgłoszenia kandydaci powinni dokładnie sprawdzić, czy spełniają wszystkie kryteria kwalifikacyjne (określone w części "Wymagania wobec kandydatów"), w szczególności kryteria dotyczące wymaganego rodzaju dyplomu i doświadczenia zawodowego oraz znajomości języków. Niespełnienie któregokolwiek z kryteriów kwalifikacyjnych oznacza automatycznie wykluczenie z procedury naboru.

Zgłoszenie kandydatury następuje przez rejestrację w internecie na poniższej stronie internetowej oraz zastosowanie się do instrukcji dotyczących poszczególnych etapów procedury:

https://ec.europa.eu/dgs/human-resources/seniormanagementvacancies/

Kandydaci muszą mieć ważny adres poczty elektronicznej. Zostanie on wykorzystany do potwierdzenia rejestracji, a także do przekazywania informacji na poszczególnych etapach procedury. Prosimy w związku z tym informować Komisję Europejską o wszelkich zmianach adresu poczty elektronicznej.

W celu złożenia zgłoszenia należy załadować życiorys w formacie PDF, najlepiej w formacie Europass CV 8 , oraz wypełnić list motywacyjny w trybie online (maks. 8 000 znaków). Życiorys i list motywacyjny można złożyć w dowolnym języku urzędowym Unii Europejskiej.

W interesie kandydata leży upewnienie się, że informacje zawarte w zgłoszeniu są dokładne, szczegółowe i prawdziwe.

Po zakończeniu rejestracji kandydaci otrzymają wiadomość elektroniczną potwierdzającą, że ich zgłoszenie zostało zarejestrowane. Nieotrzymanie wiadomości potwierdzającej oznacza, że zgłoszenie nie zostało zarejestrowane!

Informujemy, że nie jest możliwe śledzenie online przebiegu procesu naboru. Informacje o wynikach procedury kandydaci otrzymają bezpośrednio od Komisji Europejskiej.

Zgłoszenia wysłane pocztą elektroniczną nie będą rozpatrywane. Prośby o dodatkowe informacje lub zgłoszenia ewentualnych problemów technicznych należy kierować na adres: HR-MANAGEMENT-ONLINE@ec.europa.eu

Za dokonanie rejestracji w internecie we wskazanym terminie odpowiadają sami kandydaci. Zaleca się, by kandydaci nie zwlekali z dokonywaniem zgłoszeń do ostatnich dni, ponieważ duże obciążenie łączy lub błąd połączenia internetowego może doprowadzić do przerwania rejestracji w internecie przed jej zakończeniem, co może wiązać się z koniecznością powtórzenia całego procesu. Możliwość rejestracji zostanie zablokowana po upływie terminu zgłoszeń. Zgłoszenia nadsyłane po upływie terminu nie będą przyjmowane.

Termin rejestracji kandydatów

Termin rejestracji kandydatów upływa 3 marca 2023 r. o godz. 12.00 w południe czasu obowiązującego w Brukseli. Po tym terminie rejestracja nie będzie możliwa.

1 Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2018/1139 z dnia 4 lipca 2018 r. w sprawie wspólnych zasad w dziedzinie lotnictwa cywilnego i utworzenia Agencji Unii Europejskiej ds. Bezpieczeństwa Lotniczego oraz zmieniające rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) nr 2111/2005, (WE) nr 1008/2008, (UE) nr 996/2010, (UE) nr 376/2014 i dyrektywy Parlamentu Europejskiego i Rady 2014/30/UE i 2014/53/UE, a także uchylające rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) nr 552/2004 i (WE) nr 216/2008 i rozporządzenie Rady (EWG) nr 3922/91 (Dz.U. L 212 z 22.8.2018, s. 1).
2 Doświadczenie zawodowe jest uwzględniane wyłącznie wtedy, gdy stanowi faktyczny stosunek pracy zdefiniowany jako rzeczywista, prawdziwa praca za wynagrodzeniem i w charakterze pracownika (każdy rodzaj umowy) lub usługodawcy. Działalność zawodowa wykonywana w niepełnym wymiarze będzie uwzględniana proporcjonalnie do poświadczonej liczby godzin przepracowanych w pełnym wymiarze. Urlop macierzyński/rodzicielski/adopcyjny jest uwzględniany, jeżeli odbywa się w ramach umowy o pracę. Studia doktoranckie uznaje się za równoważne z doświadczeniem zawodowym, nawet jeśli są niezarobkowe, jednak maksymalnie przez okres trzech lat, pod warunkiem że zakończyły się zrobieniem doktoratu. Dany okres może być policzony tylko raz.
3 Kandydat powinien w swoim życiorysie wyszczególnić w odniesieniu do wszystkich lat, podczas których zdobył doświadczenie w zakresie zarządzania: 1) nazwy zajmowanych stanowisk kierowniczych i pełnione funkcje, 2) liczbę pracowników nadzorowanych na tych stanowiskach, 3) wielkość budżetów, którymi zarządzał, 4) liczbę szczebli organizacyjnych w hierarchii powyżej i poniżej swojego stanowiska oraz 5) liczbę osób na równorzędnych stanowiskach.
5 Chyba że dany członek Komisji delegował do tego zadania inną osobę, zgodnie z decyzjami Komisji z 5 grudnia 2007 r.
6 Od 1 stycznia 2022 r. współczynnik korygujący dla Niemiec mający zastosowanie do wynagrodzeń urzędników i innych pracowników Unii Europejskiej wynosi 100,1 %. Współczynnik ten jest co roku aktualizowany.
7 Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2018/1725 z dnia 23 października 2018 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych przez instytucje, organy i jednostki organizacyjne Unii i swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia rozporządzenia (WE) nr 45/2001 i decyzji nr 1247/2002/WE (Dz.U. L 295 z 21.11.2018, s. 39).
8 Instrukcje tworzenia życiorysu w formacie Europass CV są dostępne pod adresem: https://europa.eu/europass/en/create-europass-cv.

Zmiany w prawie

Ważne zmiany w zakresie ZFŚS

W piątek, 19 grudnia 2025 roku, Senat przyjął bez poprawek uchwalone na początku grudnia przez Sejm bardzo istotne zmiany w przepisach dla pracodawców obowiązanych do tworzenia Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych. Odnoszą się one do tych podmiotów, w których nie działają organizacje związkowe. Ustawa trafi teraz na biurko prezydenta.

Marek Rotkiewicz 19.12.2025
Wymiar urlopu wypoczynkowego po zmianach w stażu pracy

Nowe okresy wliczane do okresu zatrudnienia mogą wpłynąć na wymiar urlopów wypoczynkowych osób, które jeszcze nie mają prawa do 26 dni urlopu rocznie. Pracownicy nie nabywają jednak prawa do rozliczenia urlopu za okres sprzed dnia objęcia pracodawcy obowiązkiem stosowania art. 302(1) Kodeksu pracy, wprowadzającego zaliczalność m.in. okresów prowadzenia działalności gospodarczej czy wykonywania zleceń do stażu pracy.

Marek Rotkiewicz 19.12.2025
To będzie rewolucja u każdego pracodawcy

Wszyscy pracodawcy, także ci zatrudniający choćby jednego pracownika, będą musieli dokonać wartościowania stanowisk pracy i określić kryteria służące ustaleniu wynagrodzeń pracowników, poziomów wynagrodzeń i wzrostu wynagrodzeń. Jeszcze więcej obowiązków będą mieli średni i duzi pracodawcy, którzy będą musieli raportować lukę płacową. Zdaniem prawników, dla mikro, małych i średnich firm dostosowanie się do wymogów w zakresie wartościowania pracy czy ustalenia kryteriów poziomu i wzrostu wynagrodzeń wymagać będzie zewnętrznego wsparcia.

Grażyna J. Leśniak 18.12.2025
Są rozporządzenia wykonawcze do KSeF

Minister finansów i gospodarki podpisał cztery rozporządzenia wykonawcze dotyczące funkcjonowania KSeF – potwierdził we wtorek resort finansów. Rozporządzenia określają m.in.: zasady korzystania z KSeF, w tym wzór zawiadomienia ZAW-FA, przypadki, w których nie ma obowiązku wystawiania faktur ustrukturyzowanych, a także zasady wystawiania faktur uproszczonych.

Krzysztof Koślicki 16.12.2025
Od stycznia nowe zasady prowadzenia PKPiR

Od 1 stycznia 2026 r. zasadą będzie prowadzenie podatkowej księgi przychodów i rozchodów przy użyciu programu komputerowego. Nie będzie już można dokumentować zakupów, np. środków czystości lub materiałów biurowych, za pomocą paragonów bez NIP nabywcy. Takie zmiany przewiduje nowe rozporządzenie w sprawie PKPiR.

Marcin Szymankiewicz 15.12.2025
Senat poprawia reformę orzecznictwa lekarskiego w ZUS

Senat zgłosił w środę poprawki do reformy orzecznictwa lekarskiego w ZUS. Zaproponował, aby w sprawach szczególnie skomplikowanych możliwe było orzekanie w drugiej instancji przez grupę trzech lekarzy orzeczników. W pozostałych sprawach, zgodnie z ustawą, orzekać będzie jeden. Teraz ustawa wróci do Sejmu.

Grażyna J. Leśniak 10.12.2025
Metryka aktu
Identyfikator:

Dz.U.UE.C.2023.41A.1

Rodzaj: Informacja
Tytuł: Nabór na stanowisko dyrektora wykonawczego Agencji Unii Europejskiej ds. Bezpieczeństwa Lotniczego (EASA) (Zatrudnienie na czas określony - grupa zaszeregowania AD 14) - COM/2023/20090
Data aktu: 03/02/2023
Data ogłoszenia: 03/02/2023