Ogłoszenie o naborze PE/297/S - Dyrektor (k/m) (grupa funkcyjna AD, grupa zaszeregowania 14) - Dyrekcja Generalna ds. Urzędu Przewodniczącego - Dyrekcja ds. Aktów Legislacyjnych

OGŁOSZENIE O NABORZE PE/297/S
DYREKTOR (k/m) (grupa funkcyjna AD, grupa zaszeregowania 14) Dyrekcja Generalna ds. Urzędu Przewodniczącego - Dyrekcja ds. Aktów Legislacyjnych

(C/2023/375)

(Dz.U.UE C z dnia 25 października 2023 r.)

1.
Wolne stanowisko

Przewodnicząca Parlamentu Europejskiego podjęła decyzję o wszczęciu procedury naboru na stanowisko dyrektora (k/m) (AD, grupa zaszeregowania 14) w Dyrekcji Generalnej ds. Urzędu Przewodniczącego - Dyrekcja ds. Aktów Legislacyjnych, na podstawie art. 29 ust. 2 Regulaminu pracowniczego urzędników Unii Europejskiej 1  (zwanego dalej "regulaminem pracowniczym").

Procedura naboru, mająca dać organowi powołującemu większy wybór, odbędzie się równolegle z wewnętrzną i międzyinstytucjonalną procedurą naboru na stanowiska.

Nabór dotyczy grupy zaszeregowania AD 14 2 . Wynagrodzenie podstawowe wynosi 16 569,31 EUR miesięcznie. Kwota wynagrodzenia podstawowego jest opodatkowana podatkiem na rzecz Unii i zwolniona z podatku krajowego i może być powiększona o określone dodatki zgodnie z warunkami przewidzianymi w regulaminie pracowniczym.

Proszę zwrócić uwagę, że stanowisko to podlega przepisom o polityce mobilności pracowników, przyjętym przez Prezydium Parlamentu Europejskiego 15 stycznia 2018 r.

Praca na tym stanowisku wymaga dyspozycyjności oraz licznych kontaktów wewnątrz instytucji i poza nią, między innymi kontaktów z posłami do Parlamentu Europejskiego. Dyrektor (k/m) będzie odbywał liczne wyjazdy służbowe do poszczególnych miejsc pracy Parlamentu Europejskiego i poza nie.

2.
Miejsce pracy

Bruksela. Stanowisko może zostać przeniesione do jednego z pozostałych miejsc pracy Parlamentu Europejskiego.

3.
Równość szans

Parlament Europejski stosuje politykę równości szans i przyjmuje kandydatury bez dyskryminacji ze względu na płeć, pochodzenie etniczne, kolor skóry, pochodzenie społeczne, cechy genetyczne, język, religię lub przekonania, poglądy polityczne i inne, przynależność do mniejszości narodowej, status majątkowy, urodzenie, niepełnosprawność, wiek, orientację seksualną, stan cywilny lub sytuację rodzinną.

4.
Opis stanowiska

Jako wysoki rangą urzędnik (urzędniczka) dyrektor (k/m) będzie wykonywać następujące zadania 3 , stosując się do wytycznych i decyzji przyjętych przez organy parlamentarne i dyrektora generalnego:

zapewnianie właściwego funkcjonowania dużej jednostki organizacyjnej Sekretariatu Generalnego obejmującej szereg działów zajmujących się obszarami kompetencji dyrekcji, zgodnie z polityką Parlamentu,
kierowanie zespołami pracowników, ich organizowanie, motywowanie i koordynowanie - optymalizowanie wykorzystania zasobów jednostki przy zapewnieniu jakości pracy (organizacja, zarządzanie zasobami ludzkimi i budżetowymi, innowacyjność itp.) w odnośnych obszarach działalności,
planowanie działań dyrekcji (określanie celów i strategii) - podejmowanie decyzji koniecznych do osiągnięcia wyznaczonych celów - ocenianie świadczonych usług w celu zapewnienia ich jakości,
doradzanie dyrektorowi generalnemu, sekretarzowi generalnemu oraz posłom do Parlamentu Europejskiego w odnośnych obszarach działalności,
współpraca z poszczególnymi dyrekcjami Sekretariatu Generalnego, reprezentowanie instytucji i negocjowanie umów lub porozumień w odnośnych obszarach działalności,
zarządzanie konkretnymi projektami mogącymi wiązać się z odpowiedzialnością finansową i ich wdrażanie,
pełnienie funkcji subdelegowanego urzędnika zatwierdzającego.
5.
Warunki dopuszczalności

W procedurze naboru mogą kandydować osoby spełniające następujące warunki w dniu, w którym upływa termin zgłaszania kandydatur:

a)
Warunki ogólne

Zgodnie z art. 28 regulaminu pracowniczego wymagane są w szczególności:

obywatelstwo jednego z państw członkowskich Unii Europejskiej 4 ,
korzystanie z pełni praw obywatelskich,
uregulowany stosunek do służby wojskowej,
poziom etyczny wymagany do wykonywania obowiązków na tym stanowisku.
b)
Warunki szczegółowe
(i)
Wymagane tytuły lub dyplomy
poziom wykształcenia odpowiadający pełnemu cyklowi studiów uniwersyteckich potwierdzony uzyskaniem dyplomu oficjalnie uznawanego w jednym z państw członkowskich Unii Europejskiej, jeżeli normalny czas trwania tych studiów wynosi co najmniej cztery lata,

lub

poziom wykształcenia odpowiadający pełnemu cyklowi studiów uniwersyteckich, potwierdzony uzyskaniem dyplomu oficjalnie uznawanego w jednym z państw członkowskich Unii Europejskiej oraz odpowiednie doświadczenie zawodowe o długości co najmniej 5  jednego roku, w przypadku gdy normalny czas trwania wspomnianych studiów wynosi co najmniej trzy lata.

Dyplomy - niezależnie od tego, czy zostały wydane w państwie członkowskim Unii czy w innym kraju - muszą być uznane przez oficjalny organ państwa członkowskiego Unii, jak np. ministerstwo edukacji jednego z państw członkowskich.

Osoby kandydujące posiadające dyplom wydany w państwie niebędącym członkiem Unii 6  muszą dołączyć do zgłoszenia dokument potwierdzający równoważność dyplomów z dyplomami UE. Więcej informacji na temat uznawania kwalifikacji spoza UE można znaleźć w sieciach ENIC-NARIC (https://www.enic-naric.net/).

(ii)
Wymagane doświadczenie zawodowe

Doświadczenie zawodowe nabyte po uzyskaniu wymienionych wyżej kwalifikacji:

dwanaście lat, przynajmniej w części zdobyte w dziedzinach kompetencji dyrekcji, w tym:
minimum sześć lat w środowisku europejskim lub międzynarodowym
i minimum sześć lat na stanowiskach kierowniczych w dużej jednostce organizacyjnej.
(iii)
Znajomość języków

Wymagana jest pogłębiona znajomość jednego z języków urzędowych Unii Europejskiej 7  oraz zadowalająca znajomość przynajmniej jednego innego spośród tych języków.

Komitet doradczy uwzględni znajomość innych języków urzędowych Unii Europejskiej.

6.
Etapy selekcji

Aby pomóc organowi powołującemu w wyborze, komitet doradczy ds. mianowania wysokich rangą urzędników sporządza listę kandydatur i proponuje Prezydium Parlamentu Europejskiego osoby, które należy zaprosić na rozmowę kwalifikacyjną. Prezydium zatwierdza tę listę, komitet doradczy przystępuje do rozmów, a następnie przedkłada do decyzji Prezydium sprawozdanie końcowe. Prezydium może wówczas rozpocząć przesłuchania kandydatów.

Rozmowy będą się odnosiły do opisu charakteru obowiązków podanego w punkcie 4, a także do następujących zdolności: - zmysł strategiczny, - zdolności kierownicze, - umiejętność przewidywania, - umiejętność szybkiego reagowania, - dokładność, - komunikatywność.

7.
Składanie kandydatur

Termin składania kandydatur ustala się na:

piątek 10 listopada 2023 r. o godz. 12.00 (w południe) czasu brukselskiego.

Osoby kandydujące proszone są o przesłanie na poniższy adres - wyłącznie pocztą elektroniczną i w formacie pdf - listu motywacyjnego (z dopiskiem: do wiadomości Sekretarza Generalnego Parlamentu Europejskiego, ogłoszenie o naborze nr PE/297/S) i życiorysu w formacie Europass 8 , z podaniem w przedmiocie wiadomości numeru ogłoszenia (PE/297/S): PERS-EPSeniorManagement@ep.europa.eu

Decyduje data i godzina wysłania wiadomości elektronicznej.

Należy upewnić się, że zeskanowane dokumenty są czytelne.

Przypomina się osobom zaproszonym na rozmowę kwalifikacyjną, że w dniu rozmowy muszą przedstawić dokumenty zaświadczające o studiach, jak również o doświadczeniu zawodowym i obecnie zajmowanym stanowisku; dokumenty te przyjmuje się tylko w formie kopii lub kserokopii 9 . Wspomniane dokumenty nie podlegają zwrotowi.

Dane osobowe osób kandydujących będą przetwarzane zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2018/1725 10 , zwłaszcza w odniesieniu do poufności i bezpieczeństwa danych.

ZAŁĄCZNIK

Dyrekcja Generalna ds. Urzędu Przewodniczącego

Dyrekcja ds. Aktów Legislacyjnych

Główne zadania

(jednostka zatrudniająca 156 osób: 138 urzędników, 13 pracowników zatrudnionych na czas określony i 5 pracowników kontraktowych)

11.10.2023

Kierowanie pracą działów i wydziałów dyrekcji, koordynowanie i organizacja ich pracy;
nadzorowanie jakości aktów legislacyjnych oraz nadzór nad świadczeniem innych usług legislacyjnych i nad planowaniem legislacyjnym;
wykonywanie zadań ad hoc na zlecenie Gabinetu Przewodniczącego, Sekretarza Generalnego i Dyrektora Generalnego;
zarządzanie projektami.

DZIAŁ DS. ZAPEWNIANIA JAKOŚCI TEKSTÓW USTAWODAWCZYCH I PUBLIKACJI

Zapewnianie ex ante jakości legislacyjnej tekstów poprzez ustanawianie, identyfikowanie i redagowanie zasad redakcyjnych i proceduralnych, wzorów i precedensów, które mają być stosowane w dyrekcji, a także zapewnianie współpracownikom dostosowanych do potrzeb szkoleń, wydawanie zaleceń i opinii;
udostępnianie służbom Parlamentu wzorów tekstów parlamentarnych i ustawodawczych oraz doradzanie im w kwestii stosowania tych wzorów;
pilnowanie i nadzorowanie przygotowania, finalizacji i publikacji Regulaminu Parlamentu oraz zmian do Regulaminu;
udział w działaniach międzydyrekcyjnych i międzyinstytucjonalnych w obszarach kompetencji działu oraz promowanie współpracy międzyinstytucjonalnej w dziedzinie techniki prawodawczej; nadzorowanie reprezentowania dyrekcji generalnej w odnośnych organach międzydyrekcyjnych i międzyinstytucjonalnych;
pilnowanie i nadzorowanie publikacji tekstów dyrekcji w Dzienniku Urzędowym;
kontrolowanie i zapewnianie ex post jakości legislacyjnej tekstów (kontrole punktowe, sprostowania, działania następcze w związku z orzecznictwem).

DZIAŁ PLANOWANIA I KOORDYNACJI LEGISLACYJNEJ

Koordynowanie i planowanie finalizacji tekstów ustawodawczych wraz z Radą w oparciu o prace prawników lingwistów w ramach procesu decyzyjnego w komisji parlamentarnej, a także koordynowanie i planowanie przyjęcia tekstów ustawodawczych na posiedzeniu plenarnym we współpracy z innymi służbami DG ds. Urzędu Przewodniczącego i DG IPOL;
koordynowanie projektów informatycznych, bazy danych i innych działań w zakresie wsparcia technicznego dla całej dyrekcji, a także koordynowanie jej reprezentacji w kontekście e-Parlamentu i stosunków z DG ITEC w sprawach dotyczących dyrekcji;
koordynowanie rozpowszechniania tekstów otrzymanych od komisji parlamentarnych i służb plenarnych, a w razie potrzeby - koordynowanie pomocy technicznej; koordynowanie przekazywania do działów ds. jakości legislacyjnej i do Rady tekstów w ramach procesu wspólnej finalizacji z Radą;
dokonywanie korekty tekstów ustawodawczych i nieustawodawczych na różnych etapach procesu decyzyjnego Parlamentu oraz technicznej finalizacji ostatecznych wersji tekstów ustawodawczych, a także pilnowanie ich przekazania Radzie i Komisji;
dokonywanie analizy i syntezy informacji zgromadzonych w bazie danych dyrekcji przez prawników lingwistów w następstwie prac komisji parlamentarnych, aby we współpracy z innymi odnośnymi służbami przygotowywać dla przewodniczącego, sekretarza generalnego i zastępcy sekretarza generalnego briefingi i różne komunikaty na temat planowania legislacyjnego;
koordynowanie przekazywania działom ds. jakości legislacyjnej tekstów otrzymanych od posłów i komisji parlamentarnych w celu udzielenia wsparcia redakcyjnego ("Drafting Support tool").

DZIAŁ DS. JAKOŚCI LEGISLACYJNEJ A - POLITYKA GOSPODARCZA I NAUKOWA

+ Sekcja angielska

+ Sekcja irlandzka

+ Sekcja duńska

+ Sekcja włoska

Udzielanie sekretariatom komisji i posłom pomocy w redagowaniu aktów ustawodawczych, w szczególności projektów sprawozdań i opinii oraz poprawek przyjmowanych w komisji i na posiedzeniu plenarnym;
udzielanie pomocy w trakcie sesji plenarnych (briefingi, głosowania, teksty przyjęte);
udzielanie pomocy proceduralnej i przy opracowywaniu aktów ustawodawczych w trakcie negocjacji z Radą;
finalizowanie tekstów legislacyjnych;
finalizowanie przepisów, budżetu Unii, porozumień międzyinstytucjonalnych i innych tekstów prawnych.

DZIAŁ DS. JAKOŚCI LEGISLACYJNEJ B - POLITYKA STRUKTURALNA I POLITYKA SPÓJNOŚCI

+ Sekcja niemiecka

+ Sekcja francuska

+ Sekcja holenderska

+ Sekcja rumuńska

+ Sekcja szwedzka

Udzielanie sekretariatom komisji i posłom pomocy w redagowaniu aktów ustawodawczych, w szczególności projektów sprawozdań i opinii oraz poprawek przyjmowanych w komisji i na posiedzeniu plenarnym;
udzielanie pomocy w trakcie sesji plenarnych (briefingi, głosowania, teksty przyjęte);
udzielanie pomocy proceduralnej i przy opracowywaniu aktów ustawodawczych w trakcie negocjacji z Radą;
finalizowanie tekstów legislacyjnych;
finalizowanie przepisów, budżetu Unii, porozumień międzyinstytucjonalnych i innych tekstów prawnych.

DZIAŁ DS. JAKOŚCI LEGISLACYJNEJ C - PRAWA OBYWATELI

+ Sekcja bułgarska

+ Sekcja fińska

+ Sekcja maltańska

+ Sekcja słowacka

+ Sekcja słoweńska

Udzielanie sekretariatom komisji i posłom pomocy w redagowaniu aktów ustawodawczych, w szczególności projektów sprawozdań i opinii oraz poprawek przyjmowanych w komisji i na posiedzeniu plenarnym;
udzielanie pomocy w trakcie sesji plenarnych (briefingi, głosowania, teksty przyjęte);
udzielanie pomocy proceduralnej i przy opracowywaniu aktów ustawodawczych w trakcie negocjacji z Radą;
finalizowanie tekstów legislacyjnych;
finalizowanie przepisów, budżetu Unii, porozumień międzyinstytucjonalnych i innych tekstów prawnych.

DZIAŁ DS. JAKOŚCI LEGISLACYJNEJ D - SPRAWY BUDŻETOWE

+ Sekcja czeska

+ Sekcja hiszpańska

+ Sekcja węgierska

+ Sekcja łotewska

+ Sekcja portugalska

Udzielanie sekretariatom komisji i posłom pomocy w redagowaniu aktów ustawodawczych, w szczególności projektów sprawozdań i opinii oraz poprawek przyjmowanych w komisji i na posiedzeniu plenarnym;
udzielanie pomocy w trakcie sesji plenarnych (briefingi, głosowania, teksty przyjęte);
finalizowanie tekstów legislacyjnych;
udzielanie pomocy proceduralnej i przy opracowywaniu aktów ustawodawczych w trakcie negocjacji z Radą;
koordynowanie przygotowywania, podpisywania i publikowania budżetu, decyzji o uruchomieniu szczególnych instrumentów nieobjętych WRF i decyzji o udzieleniu absolutorium;
finalizowanie przepisów, budżetu Unii, porozumień międzyinstytucjonalnych i innych tekstów prawnych.

DZIAŁ DS. JAKOŚCI LEGISLACYJNEJ E - POLITYKA ZEWNĘTRZNA

+ Sekcja polska

+ Sekcja litewska

+ Sekcja chorwacka

+ Sekcja estońska

+ Sekcja grecka

Udzielanie sekretariatom komisji i posłom pomocy w redagowaniu aktów ustawodawczych, w szczególności projektów sprawozdań i opinii oraz poprawek przyjmowanych w komisji i na posiedzeniu plenarnym;
udzielanie pomocy w trakcie sesji plenarnych (briefingi, głosowania, teksty przyjęte);
udzielanie pomocy proceduralnej i przy opracowywaniu aktów ustawodawczych w trakcie negocjacji z Radą;
finalizowanie tekstów legislacyjnych;
finalizowanie przepisów, budżetu Unii, porozumień międzyinstytucjonalnych i innych tekstów prawnych.
1 Zob. rozporządzenie Rady (EWG, Euratom, EWWiS) nr 259/68 (Dz.U. L 56 z 4.3.1968, s. 1), zmienione rozporządzeniem (WE, Euratom) nr 723/2004 (Dz.U. L 124 z 27.4.2004, s. 1) i ostatnio rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE, Euratom) nr 1023/2013 z dnia 22 października 2013 r. zmieniającym regulamin pracowniczy urzędników Unii Europejskiej i warunki zatrudnienia innych pracowników Unii Europejskiej (Dz.U. L 287 z 29.10.2013, s. 15).
2 Urzędnik jest klasyfikowany z chwilą zatrudnienia zgodnie z art. 32 regulaminu pracowniczego.
3 Spis głównych zadań znajduje się w załączniku.
4 Państwami członkowskimi Unii Europejskiej są: Austria, Belgia, Bułgaria, Chorwacja, Cypr, Czechy, Dania, Estonia, Finlandia, Francja, Grecja, Hiszpania, Irlandia, Litwa, Luksemburg, Łotwa, Malta, Niderlandy, Niemcy, Polska, Portugalia, Rumunia, Słowacja, Słowenia, Szwecja, Węgry, Włochy.
5 Tego roku doświadczenia nie zalicza się do doświadczenia zawodowego określonego w następnym akapicie.
6 Kwalifikacje/dyplomy uzyskane w Zjednoczonym Królestwie do 31 grudnia 2020 r. są akceptowane bez innego potwierdzenia. Dyplomy uzyskane po tym terminie wymagają uznania przez NARIC. W praktyce oznacza to, że dyplomom brytyjskim wydawanym od 1 stycznia 2021 r. musi towarzyszyć dokument potwierdzający równoważność wydany przez właściwy organ państwa członkowskiego UE.
7 Językami urzędowymi Unii Europejskiej są języki: angielski, bułgarski, chorwacki, czeski, duński, estoński, fiński, francuski, grecki, hiszpański, irlandzki, litewski, łotewski, maltański, niderlandzki, niemiecki, polski, portugalski, rumuński, słowacki, słoweński, szwedzki, węgierski i włoski.
9 Nie dotyczy to osób zatrudnionych w Parlamencie Europejskim w dniu, w którym upływa termin składania kandydatur. Do osób kandydujących należy upewnienie się, czy otrzymaliśmy kompletną dokumentację odpowiadającą kandydaturze (jeżeli odpowiednich dokumentów brakuje na portalu HRM (Streamline)).
10 Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2018/1725 z dnia 23 października 2018 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych przez instytucje, organy i jednostki organizacyjne Unii i swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia rozporządzenia (WE) nr 45/2001 i decyzji nr 1247/2002/WE (Dz.U. L 295 z 21.11.2018, s. 39).

Zmiany w prawie

Zmiany w składce zdrowotnej od 1 stycznia 2026 r. Rząd przedstawił założenia

Przedsiębiorcy rozliczający się według zasad ogólnych i skali podatkowej oraz liniowcy będą od 1 stycznia 2026 r. płacić składkę zdrowotną w wysokości 9 proc. od 75 proc. minimalnego wynagrodzenia, jeśli będą osiągali w danym miesiącu dochód do wysokości 1,5-krotności przeciętnego wynagrodzenia w sektorze przedsiębiorstw w czwartym kwartale roku poprzedniego, włącznie z wypłatami z zysku, ogłaszanego przez prezesa GUS. Będzie też dodatkowa składka w wysokości 4,9 proc. od nadwyżki ponad 1,5-krotność przeciętnego wynagrodzenia, a liniowcy stracą możliwość rozliczenia zapłaconych składek w podatku dochodowym.

Grażyna J. Leśniak 18.11.2024
Prezydent podpisał nowelę ustawy o rozwoju lokalnym z udziałem lokalnej społeczności

Usprawnienie i zwiększenie efektywności systemu wdrażania Rozwoju Lokalnego Kierowanego przez Społeczność (RLKS) przewiduje ustawa z dnia 11 października 2024 r. o zmianie ustawy o rozwoju lokalnym z udziałem lokalnej społeczności. Jak poinformowała w czwartek Kancelaria Prezydenta, Andrzej Duda podpisał ją w środę, 13 listopada. Ustawa wejdzie w życie z dniem następującym po dniu ogłoszenia.

Grażyna J. Leśniak 14.11.2024
Do poprawki nie tylko emerytury czerwcowe, ale i wcześniejsze

Problem osób, które w latach 2009-2019 przeszły na emeryturę w czerwcu, przez co - na skutek niekorzystnych zasad waloryzacji - ich świadczenia były nawet o kilkaset złotych niższe od tych, jakie otrzymywały te, które przeszły na emeryturę w kwietniu lub w maju, w końcu zostanie rozwiązany. Emerytura lub renta rodzinna ma - na ich wniosek złożony do ZUS - podlegać ponownemu ustaleniu wysokości. Zdaniem prawników to dobra regulacja, ale równie ważna i paląca jest sprawa wcześniejszych emerytur. Obie powinny zostać załatwione.

Grażyna J. Leśniak 06.11.2024
Bez konsultacji społecznych nie będzie nowego prawa

Już od jutra rządowi trudniej będzie, przy tworzeniu nowego prawa, omijać proces konsultacji publicznych, wykorzystując w tym celu projekty poselskie. W czwartek, 31 października, wchodzą w życie zmienione przepisy regulaminu Sejmu, które nakazują marszałkowi Sejmu kierowanie projektów poselskich do konsultacji publicznych i wymagają sporządzenia do nich oceny skutków regulacji. Każdy obywatel będzie mógł odtąd zgłosić własne uwagi do projektów poselskich, korzystając z Systemu Informacyjnego Sejmu.

Grażyna J. Leśniak 30.10.2024
Nowy urlop dla rodziców wcześniaków coraz bliżej - rząd przyjął projekt ustawy

Rada Ministrów przyjęła we wtorek przygotowany w Ministerstwie Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej projekt ustawy wprowadzający nowe uprawnienie – uzupełniający urlop macierzyński dla rodziców wcześniaków i rodziców dzieci urodzonych w terminie, ale wymagających dłuższej hospitalizacji po urodzeniu. Wymiar uzupełniającego urlopu macierzyńskiego będzie wynosił odpowiednio do 8 albo do 15 tygodni.

Grażyna J. Leśniak 29.10.2024
Na zwolnieniu w jednej pracy, w drugiej - w pełni sił i... płacy

Przebywanie na zwolnieniu lekarskim w jednej pracy nie wykluczy już możliwości wykonywania pracy i pobierania za nią wynagrodzenia w innej firmie czy firmach. Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej przygotowało właśnie projekt ustawy, który ma wprowadzić też m.in. definicję pracy zarobkowej - nie będzie nią podpisanie w czasie choroby firmowych dokumentów i nie spowoduje to utraty świadczeń. Zwolnienie lekarskie będzie mogło przewidywać miejsce pobytu w innym państwie. To rewolucyjne zmiany. Zdaniem prawników, te propozycje mają sens, nawet jeśli znajdą się tacy, którzy będą chcieli nadużywać nowych przepisów.

Beata Dązbłaż 29.10.2024
Metryka aktu
Identyfikator:

Dz.U.UE.C.2023.375

Rodzaj: Ogłoszenie
Tytuł: Ogłoszenie o naborze PE/297/S - Dyrektor (k/m) (grupa funkcyjna AD, grupa zaszeregowania 14) - Dyrekcja Generalna ds. Urzędu Przewodniczącego - Dyrekcja ds. Aktów Legislacyjnych
Data aktu: 25/10/2023
Data ogłoszenia: 25/10/2023