Język skargi: niemiecki(Dz.U.UE C z dnia 18 października 2021 r.)
Strony
Strona skarżąca: 6Minutes Media GmbH (Berlin, Niemcy) (przedstawiciele: adwokaci N. Marquard i P. Koch)
Strona pozwana: Urząd Unii Europejskiej ds. Własności Intelektualnej (EUIPO)
Druga strona w postępowaniu przed izbą odwoławczą: ad pepper media International NV (Norymberga, Niemcy)
Dane dotyczące postępowania przed EUIPO
Właściciel spornego znaku towarowego: Druga strona w postępowaniu przed izbą odwoławczą
Sporny znak towarowy: Graficzny unijny znak towarowy ad pepper the e-advertising network w kolorach szarym i czerwonym - unijny znak towarowy nr 9 680 737
Postępowanie przed EUIPO: Postępowanie w sprawie stwierdzenia wygaśnięcia prawa do znaku towarowego
Zaskarżona decyzja: Decyzja Piątej Izby Odwoławczej EUIPO z dnia 18 czerwca 2021 r. w sprawie R 1621/2020-5
Żądania
Strona skarżąca wnosi do Sądu o:
- stwierdzenie nieważności zaskarżonej decyzji w zakresie, w jakim nie uwzględniono wniosku o stwierdzenie wygaśnięcia prawa do unijnego znaku towarowego nr 9 680 737, oraz stwierdzenie wygaśnięcia prawa do unijnego znaku towarowego nr 9 680 737 w całości;
- obciążenie pozwanego - a w razie ich formalnego wstąpienia do postępowania także innych uczestników postępowania przed Izbą Odwoławczą - kosztami postępowania, w tym kosztami poniesionymi przez stronę skarżącą.
Podniesione zarzuty
- Naruszenie art. 58 ust. 1 lit. a) w związku z art. 18 ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2017/1001;
- Naruszenie art. 58 ust. 1 lit. a) w związku z art. 18 ust. 1 akapit drugi lit. a) rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2017/1001;
- Naruszenie art. 58 ust. 1 lit. a) rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2017/1001 poprzez wadliwe wydanie przez pozwanego decyzji mimo braku dowiedzenia rzeczywistego używania..