(Publikacja tytułów i odniesień do norm zharmonizowanych na mocy prawodawstwa harmonizacyjnego Unii)(Tekst mający znaczenie dla EOG)
(2017/C 435/01)
(Dz.U.UE C z dnia 15 grudnia 2017 r.)
ESO (1) |
Odniesienie i tytuł normy (oraz dokument referencyjny) |
Pierwsza publikacja Dz.U. |
Odniesienie do normy zastąpionej |
Data ustania domniemania zgodności
normy zastąpionej
Przypis 1
|
(1) |
(2) |
(3) |
(4) |
(5) |
CEN |
EN 1709:2004 Wymagania bezpieczeństwa dla osobowych kolei linowych - Badanie przed przekazaniem do eksploatacji, konserwacja, kontrole ruchowe i sprawdzenia
|
26.4.2005 |
|
|
CEN |
EN 1908:2015 Wymagania bezpieczeństwa dla osobowych kolei linowych - Urządzenia napinające
|
11.12.2015 |
EN 1908:2004 Przypis 2.1 |
19.5.2016 |
CEN |
EN 1909:2017 Wymagania bezpieczeństwa dla osobowych kolei linowych - Sprowadzanie pojazdów i ewakuacja
|
Pierwsza publikacja |
EN 1909:2004 Przypis 2.1 |
31.3.2018 |
CEN |
EN 12385-8:2002 Liny stalowe - Bezpieczeństwo - Część 8: Liny splotkowe napędowe i nośno-napędowe dla kolei linowych zaprojektowanych do przewozu osób
|
24.4.2003 |
|
|
CEN |
EN 12385-9:2002 Liny stalowe - Bezpieczeństwo - Część 9: Liny nośne o konstrukcji zamkniętej dla kolei linowych zaprojektowanych do przewozu osób
|
24.4.2003 |
|
|
CEN |
EN 12397:2004 Wymagania bezpieczeństwa dla osobowych kolei linowych - Eksploatacja
|
26.4.2005 |
|
|
CEN |
EN 12927-1:2004 Wymagania bezpieczeństwa dla osobowych kolei linowych - Liny - Część 1: Kryteria doboru lin i ich zakończeń
|
26.4.2005 |
|
|
CEN |
EN 12927-2:2004 Wymagania bezpieczeństwa dla osobowych kolei linowych - Liny - Część 2: Współczynniki bezpieczeństwa
|
26.4.2005 |
|
|
CEN |
EN 12927-3:2004 Wymagania bezpieczeństwa dla osobowych kolei linowych - Liny - Część 3: Długie zaploty sześciosplotkowych lin napędowych, nośno-napędowych i holujących
|
26.4.2005 |
|
|
CEN |
EN 12927-4:2004 Wymagania bezpieczeństwa dla osobowych kolei linowych - Liny - Część 4: Zamocowania końców
|
26.4.2005 |
|
|
CEN |
EN 12927-5:2004 Wymagania bezpieczeństwa dla osobowych kolei linowych - Liny - Część 5: Magazynowanie, transport, montaż i napinanie
|
26.4.2005 |
|
|
CEN |
EN 12927-6:2004 Wymagania bezpieczeństwa dla osobowych kolei linowych - Liny - Część 6: Kryteria odkładania
|
26.4.2005 |
|
|
CEN |
EN 12927-7:2004 Wymagania bezpieczeństwa dla osobowych kolei linowych - Liny - Część 7: Kontrola, naprawa i konserwacja
|
26.4.2005 |
|
|
CEN |
EN 12927-8:2004 Wymagania bezpieczeństwa dla osobowych kolei linowych - Liny - Część 8: Badania magnetyczne lin (MRT)
|
26.4.2005 |
|
|
CEN |
EN 12929-1:2015 Wymagania bezpieczeństwa dla osobowych kolei linowych - Wymagania ogólne - Część 1: Wymagania dotyczące wszystkich urządzeń
|
14.8.2015 |
EN 12929-1:2004 Przypis 2.1 |
31.1.2016 |
CEN |
EN 12929-2:2015 Wymagania bezpieczeństwa dla osobowych kolei linowych - Wymagania ogólne - Część 2: Dodatkowe wymagania dla dwulinowych napowietrznych kolei linowych wahadłowych bez hamulców w pojazdach
|
14.8.2015 |
EN 12929-2:2004 Przypis 2.1 |
31.1.2016 |
CEN |
EN 12930:2015 Wymagania bezpieczeństwa dla osobowych kolei
linowych - Obliczenia
|
14.8.2015 |
EN 12930:2004 Przypis 2.1 |
31.1.2016 |
CEN |
EN 13107:2015 Wymagania bezpieczeństwa dla osobowych kolei
linowych - Budowle inżynierskie
|
11.12.2015 |
EN 13107:2004 Przypis 2.1 |
19.5.2016 |
EN 13107:2015/AC:2016 |
|
|
|
CEN |
EN 13223:2015 Wymagania bezpieczeństwa dla osobowych kolei linowych - Układy napędowe i inne urządzenia mechaniczne
|
11.12.2015 |
EN 13223:2004 Przypis 2.1 |
19.5.2016 |
CEN |
EN 13243:2015 Wymagania bezpieczeństwa dla osobowych kolei linowych - Urządzenia elektryczne inne niż dla układów napędowych
|
14.8.2015 |
EN 13243:2004 Przypis 2.1 |
31.1.2016 |
CEN |
EN 13796-1:2017 Wymagania bezpieczeństwa dla osobowych kolei linowych - Pojazdy - Część 1: Wprzęgła, wózki pojazdów, hamulce pojazdów, kabiny, krzesełka, wagony, pojazdy do konserwacji, urządzenia holujące
|
Pierwsza publikacja |
EN 13796-1:2005 Przypis 2.1 |
31.3.2018 |
CEN |
EN 13796-2:2005 Wymagania bezpieczeństwa dla osobowych kolei linowych - Wagony - Część: 2 Badanie odporności zacisków na ślizganie
|
20.9.2005 |
|
|
CEN |
EN 13796-3:2005 Wymagania bezpieczeństwa dla osobowych kolei linowych - Pojazdy - Część 3: Badanie zmęczeniowe
|
20.9.2005 |
|
|
(1) ESO: Europejska organizacja normalizacyjna: - CEN: Avenue Marnix 17, 1000 Brussels, Tel. +32 2 5500811; faks +32 25500819 (http://www.cen.eu)
- CENELEC: Avenue Marnix 17, 1000 Brussels, Tel. +32 2 5196871; faks +32 25196919 (http://www.cenelec.eu)
- ETSI: 650 route des Lucioles, 06921 Sophia Antipolis, Tel. +33 492 944200; faks +33 493654716 (http://www.etsi.eu)
|
Przypis 1: Data ustania domniemania zgodności jest zasadniczo datą wycofania ("dw") określoną przez europejską organizację normalizacyjną. Zwraca się jednak uwagę użytkowników tych norm na fakt, że w niektórych szczególnych przypadkach data ustania i data domniemania mogą nie być tożsame.
Przypis 2.1: Nowa (lub zmieniona) norma ma taki sam zakres, jak norma zastąpiona. W określonym dniu ustaje domniemanie zgodności normy zastąpionej z wymogami zasadniczymi lub innymi odpowiedniego prawodawstwa Unii.
Przypis 2.2: Zakres nowej normy jest szerszy od zakresu normy zastąpionej. W określonym dniu ustaje domniemanie zgodności normy zastąpionej z wymogami zasadniczymi lub innymi odpowiedniego prawodawstwa Unii.
Przypis 2.3: Zakres nowej normy jest węższy od zakresu normy zastąpionej. W określonym dniu ustaje domniemanie zgodności normy zastąpionej (częściowo) z wymogami zasadniczymi lub innymi odpowiedniego prawodawstwa Unii w odniesieniu do produktów lub usług, które obejmuje zakres nowej normy. Domniemanie zgodności z wymogami zasadniczymi lub innymi odpowiedniego prawodawstwa Unii w odniesieniu do produktów lub usług, które nadal obejmuje zakres normy zastąpionej (częściowo), a których nie obejmuje zakres nowej normy, pozostaje bez zmian.
Przypis 3: W przypadku zmian, normą, do której dokonuje się odniesienia jest EN CCCCC:YYYY, z wcześniejszymi zmianami, o ile takie miały miejsce, oraz nowa przytoczona zmiana. Zastąpiona norma składa się zatem z EN CCCCC:YYYY z wcześniejszymi zmianami, o ile takie miały miejsce, ale nowa przytoczona zmiana nie wchodzi w jej skład. W określonym dniu ustaje domniemanie zgodności normy zastąpionej z wymogami zasadniczymi lub innymi odpowiedniego prawodawstwa Unii.
UWAGA: