(2017/C 396/05)(Dz.U.UE C z dnia 23 listopada 2017 r.)
WPROWADZENIE
PROCEDURA
PROJEKT DECYZJI
Bruksela, dnia 6 lutego 2017 r.
1 Zgodnie z art. 16 i 17 decyzji 2011/695/UE Przewodniczącego Komisji Europejskiej z dnia 13 października 2011 r. w sprawie funkcji i zakresu uprawnień urzędnika przeprowadzającego spotkanie wyjaśniające w niektórych postępowaniach z zakresu konkurencji (Dz.U. L 275 z 20.10.2011, s. 29) ("decyzja 2011/695/UE").
2 Campine NV i Campine Recycling NV (zwane łącznie "Campine").
3 Eco-Bat Technologies Ltd, Berzelius Metall GmbH i Société de traitement chimique des métaux SAS (zwane łącznie "Eco-Bat").
4 Johnson Controls, Inc., Johnson Controls Tolling GmbH & Co.KG i Johnson Controls Recycling GmbH (zwane łącznie "JCI").
5 Recylex SA, Fonderie et manufacture de métaux SA i Harz-Metall GmbH (zwane łącznie "Recylex").
6 Rozporządzenie Komisji (WE) nr 773/2004 z dnia 7 kwietnia 2004 r. odnoszące się do prowadzenia przez Komisję postępowań zgodnie z art. 81 i art. 82 Traktatu WE (Dz.U. L 123 z 27.4.2004, s. 18) ("rozporządzenie Komisji (WE) nr 773/2004").
7 Dz.U. C 325 z 22.12.2005, s. 7.
8 Pkt 37 wytycznych w sprawie metody ustalania grzywien nakładanych na mocy art. 23 ust. 2 rozporządzenia 1/2003 (Dz.U. C 210 z 1.9.2006, s. 2) (zwanych dalej "wytycznymi").
9 Takie elementy, jak waga i czas trwania domniemanego naruszenia, oraz fakt, czy zostało ono popełnione umyślnie bądź nieumyślnie.
10 Zob. sprawa Toshiba przeciwko Komisji (T-404/12, ECLI:EU:T:2016:18, pkt 40).
11 Nawet jeżeli Komisja nie ma takiego obowiązku prawnego (zawiadomienie Komisji w sprawie najlepszych praktyk w zakresie ochrony konkurencji (Dz.U. C 308 z 20.10.2011, s. 6), pkt 85).