(2017/C 311/04)
(Dz.U.UE C z dnia 19 września 2017 r.)
Strony 6-7, tabela otrzymuje brzmienie:
"WYDATKI
|
Tytuł Rozdział |
Dział | Środki 2016 | Budżet korygujący nr 1 | Nowa kwota | |||
| Zobowiązania | Płatności | Zobowiązania | Płatności | Zobowiązania | Płatności | ||
| 1 | PERSONEL | ||||||
| 1 1 | WYDATKI ZWIĄZANE Z PERSONELEM | 11 600 000 | 11 600 000 | - 400 000 | - 400 000 | 11 200 000 | 11 200 000 |
| 1 2 | KOSZTY REKRUTACJI | 190 000 | 190 000 | 190 000 | 190 000 | ||
| 1 3 | PODRÓŻE I WYJAZDY SŁUŻBOWE | 1 440 000 | 1 440 000 | 1 440 000 | 1 440 000 | ||
| 1 4 | WYDATKI NA SZKOLENIA | 220 000 | 220 000 | 220 000 | 220 000 | ||
| 1 5 | USŁUGI MEDYCZNE | - | - | 400 000 | 400 000 | 400 000 | 400 000 |
| 1 6 | USŁUGODAWCY ZEWNĘTRZNI | 600 000 | 600 000 | 600 000 | 600 000 | ||
| 1 7 | WYDATKI NA CELE REPREZENTACYJNE | 2 000 | 2 000 | 2 000 | 2 000 | ||
| 1 8 | CZESNE | 900 000 | 900 000 | 900 000 | 900 000 | ||
| 1 9 | DODATKI I KOSZTY ZWIĄZANE Z PRZEPROWADZKĄ | p.m. | p.m. | p.m. | p.m. | ||
| Tytuł 1 - Ogółem | 14 952 000 | 14 952 000 | 14 952 000 | 14 952 000 | |||
| 2 | BUDYNKI, WYPOSAŻENIE I INNE WYDATKI EKSPLOATACYJNE | 350 000 | 350 000 | ||||
| 2 0 | INWESTYCJE W NIERUCHOMOŚCI, WYNAJEM BUDYNKÓW I KOSZTY POWIĄZANE | 3 040 000 | 3 040 000 | 3 040 000 | 3 040 000 | ||
| 2 1 | KOSZTY PRZETWARZANIA DANYCH | 916 204 | 916 204 | 916 204 | 916 204 | ||
| 2 2 | MAJĄTEK RUCHOMY I KOSZTY POWIĄZANE | 100 000 | 100 000 | 100 000 | 100 000 | ||
| 2 3 | BIEŻĄCE WYDATKI ADMINISTRACYJNE | 800 000 | 800 000 | 800 000 | 800 000 | ||
| 2 4 | OPŁATY POCZTOWE I TELEKOMUNIKACYJNE | 250 000 | 250 000 | 250 000 | 250 000 | ||
| 2 5 | WYDATKI NA POSIEDZENIA | 65 000 | 65 000 | 65 000 | 65 000 | ||
| 2 6 | SAB ADMINISTRATIVE EXPENDITURE | - | - | 350 000 | 350 000 | ||
| Tytuł 2 - Ogółem | 5 171 204 | 5 171 204 | 350 000 | 350 000 | 5 521 204 | 5 521 204 | |
| 3 | WYDATKI OPERACYJNE | ||||||
| 3 1 | WYDATKI NA BADANIA | 7 637 606 | 7 637 606 | - 74 483 | - 74 483 | 7 563 123 | 7 563 123 |
| 3 2 | KOSZTY PUBLIKACJI I TŁUMACZEŃ | - | - | - | - | ||
| 3 3 | SAB | 1 400 000 | 1 400 000 | - 350 000 | - 350 000 | 1 050 000 | 1 050 000 |
| 3 9 | DZIAŁANIA OPERACYJNE - CZĘŚĆ 1 | p.m. | p.m. | p.m. | p.m. | ||
| Tytuł 3 - Ogółem | 9 037 606 | 9 037 606 | - 424 483 | - 424 483 | 8 613 123 | 8 613 123 | |
| OGÓŁEM | 29 160 810 | 29 160 810 | - 74 483 | - 74 483 | 29 086 327 | 29 086 327" | |
W piątek, 19 grudnia 2025 roku, Senat przyjął bez poprawek uchwalone na początku grudnia przez Sejm bardzo istotne zmiany w przepisach dla pracodawców obowiązanych do tworzenia Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych. Odnoszą się one do tych podmiotów, w których nie działają organizacje związkowe. Ustawa trafi teraz na biurko prezydenta.
19.12.2025Nowe okresy wliczane do okresu zatrudnienia mogą wpłynąć na wymiar urlopów wypoczynkowych osób, które jeszcze nie mają prawa do 26 dni urlopu rocznie. Pracownicy nie nabywają jednak prawa do rozliczenia urlopu za okres sprzed dnia objęcia pracodawcy obowiązkiem stosowania art. 302(1) Kodeksu pracy, wprowadzającego zaliczalność m.in. okresów prowadzenia działalności gospodarczej czy wykonywania zleceń do stażu pracy.
19.12.2025Wszyscy pracodawcy, także ci zatrudniający choćby jednego pracownika, będą musieli dokonać wartościowania stanowisk pracy i określić kryteria służące ustaleniu wynagrodzeń pracowników, poziomów wynagrodzeń i wzrostu wynagrodzeń. Jeszcze więcej obowiązków będą mieli średni i duzi pracodawcy, którzy będą musieli raportować lukę płacową. Zdaniem prawników, dla mikro, małych i średnich firm dostosowanie się do wymogów w zakresie wartościowania pracy czy ustalenia kryteriów poziomu i wzrostu wynagrodzeń wymagać będzie zewnętrznego wsparcia.
18.12.2025Minister finansów i gospodarki podpisał cztery rozporządzenia wykonawcze dotyczące funkcjonowania KSeF – potwierdził we wtorek resort finansów. Rozporządzenia określają m.in.: zasady korzystania z KSeF, w tym wzór zawiadomienia ZAW-FA, przypadki, w których nie ma obowiązku wystawiania faktur ustrukturyzowanych, a także zasady wystawiania faktur uproszczonych.
16.12.2025Od 1 stycznia 2026 r. zasadą będzie prowadzenie podatkowej księgi przychodów i rozchodów przy użyciu programu komputerowego. Nie będzie już można dokumentować zakupów, np. środków czystości lub materiałów biurowych, za pomocą paragonów bez NIP nabywcy. Takie zmiany przewiduje nowe rozporządzenie w sprawie PKPiR.
15.12.2025Senat zgłosił w środę poprawki do reformy orzecznictwa lekarskiego w ZUS. Zaproponował, aby w sprawach szczególnie skomplikowanych możliwe było orzekanie w drugiej instancji przez grupę trzech lekarzy orzeczników. W pozostałych sprawach, zgodnie z ustawą, orzekać będzie jeden. Teraz ustawa wróci do Sejmu.
10.12.2025| Identyfikator: | Dz.U.UE.C.2017.311.13 |
| Rodzaj: | Sprostowanie |
| Tytuł: | Sprostowanie do zestawienia dochodów i wydatków dla Agencji Europejskiego GNSS na rok budżetowy 2016 - Budżet korygujący nr 1. |
| Data aktu: | 19/09/2017 |
| Data ogłoszenia: | 19/09/2017 |
| Data wejścia w życie: | 01/01/2016 |