(notyfikowana jako dokument nr C(2016) 5487)(Jedynie tekst w języku angielskim jest autentyczny)
(2016/C 391/05)
(Dz.U.UE C z dnia 22 października 2016 r.)
W dniu 1 września 2016 r. Komisja przyjęła decyzję w sprawie połączenia przedsiębiorstw na podstawie rozporządzenia Rady (WE) nr 139/2004 z dnia 20 stycznia 2004 r. w sprawie kontroli koncentracji przedsiębiorstw 1 , a w szczególności art. 8 ust. 2 tego rozporządzenia. Pełny tekst decyzji w autentycznej wersji językowej sprawy w wersji nieopatrzonej klauzulą poufności, w stosownym przypadku w wersji wstępnej, znajduje się na stronie internetowej Dyrekcji Generalnej ds. Konkurencji pod następującym adresem: http://ec.europa.eu/comm/competition/ index_en.html.
1 Dz.U. L 24 z 29.1.2004, s. 1.
2 Publikacja w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej nr C 58 z 13.2.2016, s. 40.
3 Ocena ilościowa przeprowadzona przez Komisję opiera się również na danych zgromadzonych podczas badania opinii klientów ("badanie"). Metody zastosowane w badaniu oraz kwestionariusz przedstawiono odpowiednio w załączniku B i załączniku C do decyzji.
4 Między złożeniem zmienionego zobowiązania operatora sieci ruchomej i ostatecznego zobowiązania operatora sieci ruchomej wprowadzono trzy poprawki; jedna z nich miała charakter merytoryczny i dotyczyła dodania nadzoru Komisji nad ostatecznym zobowiązaniem operatora sieci ruchomej.
5 Zmienione placówki rozszerzone odpowiadają kolejnym placówkom i placówkom rozszerzonym, o których mowa w ostatecznym zobowiązaniu operatora sieci ruchomej. W ostatecznym zobowiązaniu operatora sieci ruchomej placówki te traktuje się tak samo, a ich rozróżnienie ma na celu odzwierciedlenie umów dotyczących operatora sieci ruchomej. Suma placówek pierwotnych i kolejnych placówek wynosi [...], co odpowiada liczbie placówek zaoferowanych nowemu operatorowi sieci ruchomej w zobowiązaniu operatora sieci ruchomej.
6 O ile nowy operator sieci ruchomej zainstaluje odpowiedni sprzęt i podejmie wymagane działania, aby to osiągnąć.
7 Usługi MOCN 3G/4G obejmują technologie 3G i 4G oraz wszystkie przyszłe technologie (w tym 5G) po ich handlowym uruchomieniu przez JV, jak uzgodniono między stronami i nowym operatorem sieci ruchomej oraz pod warunkiem wykonalności technicznej.