Ogłoszenie o naborze nr PE/192/S - Dyrektor - Dyrekcja Generalna ds. Polityki Wewnętrznej Unii Europejskiej - Dyrekcja ds. Praw Obywatelskich i Spraw Konstytucyjnych.

OGŁOSZENIE O NABORZE NR PE/192/S

DYREKTOR

(grupa funkcyjna AD, grupa zaszeregowania 14)

DYREKCJA GENERALNA DS. POLITYKI WEWNĘTRZNEJ UNII EUROPEJSKIEJ - DYREKCJA DS. PRAW OBYWATELSKICH I SPRAW KONSTYTUCYJNYCH

(2016/C 185 A/02)

(Dz.U.UE C z dnia 24 maja 2016 r.)

1.
Wolne stanowisko

Przewodniczący Parlamentu Europejskiego podjął decyzję o uruchomieniu procedury naboru na stanowisko dyrektora 1 (AD, grupa zaszeregowania 14) w Dyrekcji Generalnej ds. Polityki Wewnętrznej Unii Europejskiej - Dyrekcji ds. Praw Obywatelskich i Spraw Konstytucyjnych, na podstawie art. 29 ust. 2 Regulaminu pracowniczego urzędników Unii Europejskiej 2 (zwanego dalej "regulaminem").

Przedmiotowa procedura naboru, której celem jest zapewnienie organowi uprawnionemu do mianowania większego wyboru kandydatów, odbędzie się równolegle z procedurą wewnętrzną i międzyinstytucjonalną procedurą naboru na stanowiska.

Nabór nastąpi do grupy zaszeregowania AD 14 3 . Wynagrodzenie podstawowe wynosi 13 641,95 EUR miesięcznie. Kwota wynagrodzenia podstawowego, która podlega opodatkowaniu podatkiem wspólnotowym i jest zwolniona z podatku krajowego, może zostać powiększona o określone dodatki, zgodnie z warunkami przewidzianymi w regulaminie.

Zwraca się uwagę kandydatów na fakt, że przedmiotowe stanowisko podlega przepisom z zakresu polityki mobilności, przyjętym przez Prezydium Parlamentu Europejskiego w dniu 29 marca 2004 r.

Praca na tym stanowisku wymaga dyspozycyjności oraz licznych kontaktów wewnątrz instytucji i poza nią, między innymi kontaktów z posłami do Parlamentu Europejskiego. Dyrektor będzie odbywał liczne wyjazdy służbowe do poszczególnych miejsc pracy Parlamentu Europejskiego i poza nie.

2.
Miejsce pracy

Bruksela. Stanowisko to może zostać przeniesione do jednego z pozostałych miejsc pracy Parlamentu Europejskiego.

3.
Równość szans

Parlament Europejski stosuje politykę równości szans i przyjmuje kandydatury bez dyskryminacji ze względu na płeć, rasę, kolor skóry, pochodzenie etniczne lub społeczne, cechy genetyczne, język, religię lub przekonania, poglądy polityczne i inne, przynależność do mniejszości narodowej, status majątkowy, urodzenie, niepełnosprawność, wiek, orientację seksualną, stan cywilny lub sytuację rodzinną.

4.
Opis stanowiska

Jako wysokiej rangi urzędnik dyrektor będzie wykonywał, w ramach wytycznych i decyzji przyjętych przez władze parlamentarne i Dyrektora Generalnego, następujące zadania 4 :

-
zapewnianie właściwego funkcjonowania dużej jednostki Sekretariatu Generalnego Parlamentu Europejskiego, obejmującej działy zajmujące się poszczególnymi obszarami działalności dyrekcji,
-
kierowanie, organizacja, motywowanie i koordynowanie zespołów pracowników, optymalizowanie wykorzystania zasobów jednostki przy zapewnieniu jakości pracy (organizacja, zarządzanie zasobami ludzkimi i finansowymi, innowacyjność itp.) w odnośnych obszarach działalności,
-
planowanie działań dyrekcji (określanie celów i strategii); podejmowanie decyzji koniecznych do osiągnięcia wyznaczonych celów; ocenianie świadczonych usług w celu zapewnienia ich jakości,
-
doradzanie dyrektorowi generalnemu, Sekretariatowi Generalnemu oraz posłom do Parlamentu Europejskiego w odnośnych obszarach działalności,
-
współpraca z poszczególnymi dyrekcjami Sekretariatu Generalnego, reprezentowanie instytucji i negocjowanie umów lub porozumień w odnośnych obszarach działalności,
-
zarządzanie i wdrażanie konkretnych projektów mogących wiązać się z odpowiedzialnością finansową,
-
pełnienie funkcji subdelegowanego urzędnika zatwierdzającego.
5.
Warunki dopuszczalności (wymagany profil)

Niniejsza procedura naboru jest otwarta dla kandydatów, którzy w dniu, w którym upływa termin składania kandydatur, spełniają następujące warunki:

a)
Warunki ogólne

Zgodnie z art. 28 regulaminu wymagane są w szczególności:

-
posiadanie obywatelstwa jednego z państw członkowskich Unii Europejskiej,
-
korzystanie z pełni praw obywatelskich,
-
uregulowany stosunek do służby wojskowej,
-
poziom etyczny wymagany do wypełniania obowiązków na tym stanowisku.
b)
Warunki szczególne
(i)
Wymagane tytuły, dyplomy i doświadczenie zawodowe
-
Poziom wykształcenia odpowiadający pełnemu cyklowi studiów uniwersyteckich, potwierdzony uzyskaniem dyplomu, w przypadku gdy normalny czas trwania wspomnianych studiów wynosi co najmniej cztery lata,

lub

studia odpowiadające pełnemu cyklowi studiów uniwersyteckich, zakończone uzyskaniem dyplomu i odpowiednie doświadczenie zawodowe o długości co najmniej jednego roku 5 , w przypadku gdy normalny czas trwania wspomnianych studiów wynosi co najmniej trzy lata.

-
Co najmniej dwunastoletnie doświadczenie zawodowe, nabyte po uzyskaniu kwalifikacji wymienionych powyżej, w tym co najmniej sześcioletnie doświadczenie na stanowisku kierowniczym.
(ii)
Zakres wymaganej wiedzy
-
Doskonała wiedza ogólna z zakresu spraw europejskich,
-
doskonałe rozeznanie w zakresie zagadnień związanych z polityką wewnętrzną, krajową i międzynarodową,
-
doskonała znajomość traktatów,
-
bardzo dobre zrozumienie poszczególnych kultur reprezentowanych w instytucjach europejskich,
-
doskonała znajomość struktury Sekretariatu Generalnego Parlamentu Europejskiego, jego organizacji, środowiska pracy i poszczególnych zaangażowanych podmiotów,
-
doskonała znajomość Regulaminu Parlamentu Europejskiego, procedur ustawodawczych, wewnętrznych przepisów i praktyk,
-
doskonała znajomość regulaminu pracowniczego, jego wykładni i przepisów pochodnych,
-
doskonała znajomość rozporządzenia finansowego mającego zastosowanie do budżetu ogólnego Unii oraz jego przepisów wykonawczych, a także przepisów wewnętrznych i innych podlegających rozporządzeniu dokumentów Parlamentu Europejskiego,
-
bardzo dobra wiedza ogólna z zakresu administracji (aspekty zasobów ludzkich, zarządzania, budżetu, finansów, informatyki, aspekty prawne itd.),
-
doskonała znajomość technik zarządzania.
(iii)
Znajomość języków

Wymagana jest pogłębiona znajomość jednego z języków urzędowych Unii Europejskiej 6 oraz bardzo dobra znajomość przynajmniej jednego innego spośród tych języków.

Komitet doradczy uwzględni znajomość innych języków urzędowych Unii Europejskiej.

(iv)
Wymagane umiejętności
-
Zmysł strategii,
-
zdolności kierownicze,
-
umiejętność przewidywania,
-
umiejętność szybkiego reagowania,
-
dokładność,
-
komunikatywność.
6.
Procedura wyboru

Aby pomóc organowi uprawnionemu do mianowania w dokonaniu wyboru, komitet doradczy ds. mianowania wysokich rangą urzędników sporządza listę kandydatów i proponuje Prezydium Parlamentu Europejskiego osoby, które powinny zostać zaproszone na rozmowę kwalifikacyjną. Prezydium przyjmuje wspomnianą listę, po czym komitet doradczy przystępuje do przeprowadzenia rozmów, a następnie przedkłada do decyzji Prezydium sprawozdanie końcowe. Prezydium będzie wówczas mogło rozpocząć przesłuchania kandydatów.

7.
Składanie kandydatur

Termin składania kandydatur ustala się na:

2 czerwca 2016 r. o godz. 12.00 (w południe) czasu brukselskiego.

Kandydaci proszeni są o przesłanie na poniższy adres - wyłącznie pocztą elektroniczną i w formacie pdf - listu motywacyjnego (ze wzmianką: à l'attention de Monsieur le Secrétaire général du Parlement européen, avis de recrutement numéro PE/ 192/S) i życiorysu w formacie Europass 7 , z podaniem w przedmiocie wiadomości numeru ogłoszenia (PE/192/S):

EP-SENIOR-MANAGEMENT@ep.europa.eu

Obowiązuje data i godzina wysłania wiadomości elektronicznej.

Kandydaci mają obowiązek upewnić się, że dokumenty zeskanowane są czytelne.

Przypomina się kandydatom zaproszonym na rozmowę kwalifikacyjną, że muszą oni przedstawić w dniu rozmowy dokumenty zaświadczające o studiach, jak również doświadczeniu zawodowym i obecnie zajmowanym stanowisku; wspomniane dokumenty przyjmowane są jedynie w formie kopii lub kserokopii 8 . Kandydatom nie zwraca się żadnego z ww. dokumentów.

Dane osobowe podane przez kandydatów w ramach niniejszej procedury naboru będą przetwarzane zgodnie z rozporządzeniem (WE) nr 45/2001 Parlamentu Europejskiego i Rady 9 .

ZAŁĄCZNIK

DYREKCJA GENERALNA DS. POLITYKI WEWNĘTRZNEJ UNII EUROPEJSKIEJ DYREKCJA DS. PRAW OBYWATELSKICH I SPRAW KONSTYTUCYJNYCH

PODSTAWOWE OBOWIĄZKI

(Jednostka zatrudniająca 109 pracowników - 59 AD i 48 AST oraz 2 AST/SC na dzień opublikowania ogłoszenia)

-
Kierowanie pracą działów i wydziałów dyrekcji, koordynacja i organizacja ich pracy
-
Zarządzanie projektami
-
Reprezentowanie dyrekcji w różnych komitetach wewnętrznych lub grupach międzyinstytucjonalnych
-
Pełnienie funkcji subdelegowanego urzędnika zatwierdzającego

SEKRETARIAT KOMISJI WOLNOŚCI OBYWATELSKICH, SPRAWIEDLIWOŚCI I SPRAW WEWNĘTRZNYCH

-
Prowadzenie sekretariatu komisji (organizacja posiedzeń komisji, posiedzeń koordynatorów, planowanie, projekty scenariusza dla przewodniczącego, protokoły posiedzeń, pisma przewodniczącego i pisma różne, kontakty międzyinstytucjonalne itp.)
-
Wspieranie posłów do PE, pisemnie lub ustnie, w wykonywaniu funkcji przewodniczącego, wiceprzewodniczącego, koordynatora, sprawozdawcy lub sprawozdawcy komisji opiniodawczej; przygotowywanie dokumentów roboczych/ projektów sprawozdań, poprawek, list do głosowania (procedury ustawodawcze i nieustawodawcze), monitorowanie aktów w ramach procedury komitetowej
-
Udział w dialogu międzyinstytucjonalnym, zwłaszcza w związku z porozumieniami w pierwszym czytaniu (posiedzenia trójstronne)
-
Organizacja wysłuchań publicznych i seminariów, wyjazdów służbowych i delegacji
-
Zapewnianie kontaktów z Agencją Praw Podstawowych (FRA), Europejskim Centrum Monitorowania Narkotyków i Narkomanii (EMCDDA), Eurojustem, Europolem, Fronteksem, CEPOL, EASO, eu-LISA, EIOD
-
Utrzymanie strony internetowej komisji LIBE i biuletynu komisji LIBE na temat przestrzeni wolności, bezpieczeństwa i sprawiedliwości (tytuł V Traktatu o funkcjonowaniu Unii Europejskiej i załącznik VI do Regulaminu PE - kompetencje komisji LIBE)

SEKRETARIAT KOMISJI PRAWNEJ

-
Wspieranie posłów do PE w wykonywaniu ich funkcji poprzez przygotowywanie rozmaitych dokumentów: dokumentów roboczych/projektów sprawozdań/projektów opinii (procedury ustawodawcze i nieustawodawcze), rezolucji, w tym opinii w sprawie podstawy prawnej, weryfikacji uprawnień i sporów
-
Prowadzenie sekretariatu komisji (organizacja posiedzeń komisji, koordynatorów, posiedzeń z udziałem grup politycznych, posiedzeń trójstronnych, posiedzeń technicznych, posiedzeń z udziałem kontrsprawozdawców, posiedzeń grup roboczych, planowanie, protokoły posiedzeń)
-
Organizacja wysłuchań publicznych, warsztatów, grup roboczych i wyjazdów służbowych komisji poza miejsca pracy PE
-
Redagowanie pism dla przewodniczącego komisji i innych jednostek oraz zarządzanie ich korespondencją (odbiór, rejestracja)
-
Przygotowywanie i monitorowanie głosowań (sporządzanie i formatowanie poprawek, list do głosowania i przyjętych dokumentów)
-
Monitorowanie aktów delegowanych, środków wykonawczych oraz rozpatrywanie uzasadnionych opinii parlamentów narodowych
-
Utrzymywanie kontaktów z innymi instytucjami (zwłaszcza z Trybunałem Sprawiedliwości i Urzędem Unii Europejskiej ds. Własności Intelektualnej (EUIPO)), zainteresowanymi stronami i społeczeństwem obywatelskim

SEKRETARIAT KOMISJI SPRAW KONSTYTUCYJNYCH

-
Prowadzenie sekretariatu komisji: organizacja posiedzeń komisji AFCO, posiedzeń koordynatorów AFCO, wysłuchań publicznych, wyjazdów służbowych, wymian poglądów z VIP, dni informacyjnych, wspólnych posiedzeń międzyparlamentarnych z przedstawicielami parlamentów narodowych, planowanie, protokoły posiedzeń
-
Przygotowywanie dokumentów roboczych/projektów sprawozdań/projektów opinii (procedury ustawodawcze i nieustawodawcze, porozumienia międzyinstytucjonalne, wykładnia i stosowanie Regulaminu)
-
Wspieranie posłów do PE, pisemnie lub ustnie, w wykonywaniu funkcji przewodniczącego, wiceprzewodniczącego, sprawozdawcy lub sprawozdawcy komisji opiniodawczej (w tym grupy roboczej "Revisiting the Rules of Procedure", zespołów projektowych, kontrsprawozdawców)
-
Monitorowanie procedur wprowadzania w życie Traktatu z Lizbony, m.in. organizacja wyjazdów służbowych poza trzy miejsca pracy, posiedzeń parlamentarnych i posiedzeń Konferencji Komisji do Spraw Unijnych Parlamentów Unii Europejskiej (COSAC)
-
Zapewnianie wewnętrznego zarządzania i wewnętrznej komunikacji (zebrania służbowe, informacje zwrotne, strona internetowa, aplikacja eCommittee, statystyki, szkolenia)
-
Utrzymywanie kontaktów z innymi instytucjami, zainteresowanymi stronami i społeczeństwem obywatelskim

SEKRETARIAT KOMISJI PRAW KOBIET I RÓWNOUPRAWNIENIA

-
Prowadzenie sekretariatu komisji (organizacja posiedzeń komisji, posiedzeń koordynatorów, planowanie, protokoły posiedzeń)
-
Wspieranie posłów do PE, pisemnie lub ustnie, w wykonywaniu funkcji przewodniczącego, wiceprzewodniczącego, sprawozdawcy lub sprawozdawcy komisji opiniodawczej; przygotowywanie dokumentów roboczych/projektów sprawozdań/projektów opinii (procedury ustawodawcze i nieustawodawcze)
-
Organizacja wysłuchań publicznych i wyjazdów służbowych grup roboczych poza miejsca pracy PE
-
Utrzymywanie kontaktów z innymi instytucjami, zainteresowanymi stronami i społeczeństwem obywatelskim; utrzymywanie kontaktu z agencjami ONZ i innymi właściwymi organami
-
Prowadzenie działań komunikacyjnych (strona internetowa komisji FEMM, Facebook, biuletyn)

SEKRETARIAT KOMISJI PETYCJI

-
Sporządzanie streszczeń petycji, zarządzanie petycjami i podejmowanie działań następczych w ich sprawie - sporządzanie pism, portal petycji, strona internetowa, wizyty rozpoznawcze
-
Prowadzenie sekretariatu komisji (organizacja posiedzeń komisji, posiedzeń koordynatorów, planowanie, protokoły posiedzeń itp.)
-
Utrzymywanie stosunków z obywatelami składającymi petycje
-
Utrzymywanie kontaktów z innymi instytucjami (sekretariat generalny Komisji Europejskiej, stałe przedstawicielstwa i służby dyplomatyczne państw członkowskich i państw trzecich), zainteresowanymi stronami i społeczeństwem obywatelskim
-
Utrzymywanie kontaktów z Europejskim Rzecznikiem Praw Obywatelskich i komisjami petycji w parlamentach narodowych
-
Wspieranie posłów do PE, pisemnie lub ustnie, w wykonywaniu funkcji przewodniczącego, wiceprzewodniczącego, sprawozdawcy lub sprawozdawcy komisji opiniodawczej
-
Przygotowywanie dokumentów roboczych/projektów sprawozdań (procedury ustawodawcze i nieustawodawcze)

DEPARTAMENT TEMATYCZNY DS. PRAW OBYWATELSKICH I SPRAW KONSTYTUCYJNYCH

-
Udzielanie wsparcia organom parlamentarnym i sekretariatom komisji parlamentarnych (wewnętrzne i zewnętrzne badania i notatki, warsztaty, notatki dla Gabinetu Przewodniczącego i Sekretarza Generalnego) w dziedzinie praw obywatelskich i spraw konstytucyjnych (właściwe komisje: AFCO, FEMM, JURI, LIBE, PETI)
-
Organizacja udostępniania komisjom parlamentarnym zewnętrznych opracowań eksperckich (ustalanie potrzeb, zamówienia publiczne, ocena); rozwijanie wymiany z ekspertami zewnętrznymi, instytutami badawczymi i uniwersytetami
-
Aktualizacja not faktograficznych
-
Rozwijanie stosunków z DG EPRS, rozpowszechnianie prac departamentu tematycznego, rozwijanie narzędzi pracy departamentu tematycznego
-
Udział we wdrażaniu nowoczesnego środowiska informatycznego służącego zarządzaniu wiedzą
1 Wszelkie zawarte w niniejszym ogłoszeniu sformułowania dotyczące osób płci męskiej należy rozumieć jako odnoszące się również do osób płci żeńskiej.
2 Rozporządzenie Rady (EWG, Euratom, EWWiS) nr 259/68 (Dz.U. L 56 z 4.3.1968, s. 1), zmienione rozporządzeniem (WE, Euratom) nr 723/2004 (Dz.U. L 124 z 27.4.2004, s. 1) i ostatnio rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE, Euratom) nr 1023/2013 z dnia 22 października 2013 r. zmieniającym regulamin pracowniczy urzędników Unii Europejskiej i warunki zatrudnienia innych pracowników Unii Europejskiej (Dz.U. L 287 z 29.10.2013, s. 15).
3 Urzędnik jest klasyfikowany z chwilą zatrudnienia zgodnie z art. 32 regulaminu.
4 Spis głównych zadań znajduje się w załączniku.
5 Ten rok doświadczenia nie zostanie uwzględniony w ocenie doświadczenia zawodowego określonego w następnym akapicie.
6 Języki urzędowe Unii Europejskiej to: angielski, bułgarski, chorwacki, czeski, duński, estoński, fiński, francuski, grecki, hiszpański, irlandzki, litewski, łotewski, maltański, niderlandzki, niemiecki, polski, portugalski, rumuński, słowacki, słoweński, szwedzki, węgierski i włoski.
8 Nie dotyczy kandydatów, którzy w dniu, w którym upływa termin składania kandydatur, byli zatrudnieni w Parlamencie Europejskim.
9 Rozporządzenie (WE) nr 45/2001 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 18 grudnia 2000 r. o ochronie osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych przez instytucje i organy wspólnotowe i o swobodnym przepływie takich danych (Dz.U. L 8 z 12.1.2001, s. 1).

Zmiany w prawie

ZUS: Renta wdowia - wnioski od stycznia 2025 r.

Od Nowego Roku będzie można składać wnioski o tzw. rentę wdowią, która dotyczy ustalenia zbiegu świadczeń z rentą rodzinną. Renta wdowia jest przeznaczona dla wdów i wdowców, którzy mają prawo do co najmniej dwóch świadczeń emerytalno-rentowych, z których jedno stanowi renta rodzinna po zmarłym małżonku. Aby móc ją pobierać, należy jednak spełnić określone warunki.

Grażyna J. Leśniak 20.11.2024
Zmiany w składce zdrowotnej od 1 stycznia 2026 r. Rząd przedstawił założenia

Przedsiębiorcy rozliczający się według zasad ogólnych i skali podatkowej oraz liniowcy będą od 1 stycznia 2026 r. płacić składkę zdrowotną w wysokości 9 proc. od 75 proc. minimalnego wynagrodzenia, jeśli będą osiągali w danym miesiącu dochód do wysokości 1,5-krotności przeciętnego wynagrodzenia w sektorze przedsiębiorstw w czwartym kwartale roku poprzedniego, włącznie z wypłatami z zysku, ogłaszanego przez prezesa GUS. Będzie też dodatkowa składka w wysokości 4,9 proc. od nadwyżki ponad 1,5-krotność przeciętnego wynagrodzenia, a liniowcy stracą możliwość rozliczenia zapłaconych składek w podatku dochodowym.

Grażyna J. Leśniak 18.11.2024
Prezydent podpisał nowelę ustawy o rozwoju lokalnym z udziałem lokalnej społeczności

Usprawnienie i zwiększenie efektywności systemu wdrażania Rozwoju Lokalnego Kierowanego przez Społeczność (RLKS) przewiduje ustawa z dnia 11 października 2024 r. o zmianie ustawy o rozwoju lokalnym z udziałem lokalnej społeczności. Jak poinformowała w czwartek Kancelaria Prezydenta, Andrzej Duda podpisał ją w środę, 13 listopada. Ustawa wejdzie w życie z dniem następującym po dniu ogłoszenia.

Grażyna J. Leśniak 14.11.2024
Do poprawki nie tylko emerytury czerwcowe, ale i wcześniejsze

Problem osób, które w latach 2009-2019 przeszły na emeryturę w czerwcu, przez co - na skutek niekorzystnych zasad waloryzacji - ich świadczenia były nawet o kilkaset złotych niższe od tych, jakie otrzymywały te, które przeszły na emeryturę w kwietniu lub w maju, w końcu zostanie rozwiązany. Emerytura lub renta rodzinna ma - na ich wniosek złożony do ZUS - podlegać ponownemu ustaleniu wysokości. Zdaniem prawników to dobra regulacja, ale równie ważna i paląca jest sprawa wcześniejszych emerytur. Obie powinny zostać załatwione.

Grażyna J. Leśniak 06.11.2024
Bez konsultacji społecznych nie będzie nowego prawa

Już od jutra rządowi trudniej będzie, przy tworzeniu nowego prawa, omijać proces konsultacji publicznych, wykorzystując w tym celu projekty poselskie. W czwartek, 31 października, wchodzą w życie zmienione przepisy regulaminu Sejmu, które nakazują marszałkowi Sejmu kierowanie projektów poselskich do konsultacji publicznych i wymagają sporządzenia do nich oceny skutków regulacji. Każdy obywatel będzie mógł odtąd zgłosić własne uwagi do projektów poselskich, korzystając z Systemu Informacyjnego Sejmu.

Grażyna J. Leśniak 30.10.2024
Nowy urlop dla rodziców wcześniaków coraz bliżej - rząd przyjął projekt ustawy

Rada Ministrów przyjęła we wtorek przygotowany w Ministerstwie Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej projekt ustawy wprowadzający nowe uprawnienie – uzupełniający urlop macierzyński dla rodziców wcześniaków i rodziców dzieci urodzonych w terminie, ale wymagających dłuższej hospitalizacji po urodzeniu. Wymiar uzupełniającego urlopu macierzyńskiego będzie wynosił odpowiednio do 8 albo do 15 tygodni.

Grażyna J. Leśniak 29.10.2024
Metryka aktu
Identyfikator:

Dz.U.UE.C.2016.185A.31

Rodzaj: Ogłoszenie
Tytuł: Ogłoszenie o naborze nr PE/192/S - Dyrektor - Dyrekcja Generalna ds. Polityki Wewnętrznej Unii Europejskiej - Dyrekcja ds. Praw Obywatelskich i Spraw Konstytucyjnych.
Data aktu: 24/05/2016
Data ogłoszenia: 24/05/2016