(notyfikowana jako dokument nr C(2015) 4646)(Jedynie tekst w języku angielskim jest autentyczny)
(2015/C 351/06)
(Dz.U.UE C z dnia 23 października 2015 r.)
Dnia 15 lipca 2015 r. Komisja przyjęła decyzję dotyczącą postępowania przewidzianego w art. 101 Traktatu o funkcjonowaniu Unii Europejskiej (TFUE). Zgodnie z przepisami art. 30 rozporządzenia Rady (WE) nr 1/2003 1 Komisja podaje niniejszym do wiadomości nazwy stron oraz zasadniczą treść decyzji wraz z informacjami na temat wszelkich nałożonych kar, uwzględniając jednak uzasadnione prawo przedsiębiorstw do ochrony swoich tajemnic handlowych.
1. WPROWADZENIE
1 Dz.U. L 1 z 4.1.2003, s. 1.
2 Dawniej "Express Interfracht Internationale Spedition GmbH".
3 Spółka znana również jako "Express - Interfracht Hellas Societe Anonyme International & National Forwarding & Logistics".
4 Obwieszczenie Komisji w sprawie prowadzenia postępowań ugodowych w związku z przyjęciem decyzji na mocy art. 7 i 23 rozporządzenia Rady (WE) nr 1/2003 w sprawach kartelowych, Dz.U. C 167 z 2.7.2008, s. 1.
5 Rozporządzenie Komisji (WE) nr 773/2004 z dnia 7 kwietnia 2004 r. odnoszące się do prowadzenia przez Komisję postępowań zgodnie z art. 81 i art. 82 Traktatu WE, Dz.U. L 123 z 27.4.2004, s. 18.
6 Pociągi odcinkowe bezpośrednie tworzą system transportu kolejowego towarów bez konieczności rozdzielania wagonów między stacjami ani ich przechowywania w jakikolwiek sposób "na trasie". Pozwala to zaoszczędzić czas i pieniądze, ponieważ nie wymaga łączenia i rozdzielania wagonów pociągu na różnych stacjach kolejowych. Tego rodzaju transport jest bardziej wydajny pod względem ekonomicznym, zwłaszcza w przypadku dużych klientów, dlatego też często wykorzystuje się go do przewozu tylko jednego typu ładunku.
7 Niniejsza decyzja nie obejmuje nieuniknionej w tej sytuacji współpracy w zakresie usług wyższego szczebla (wspólne zakupy) potrzebnej do wspólnej obsługi pociągów odcinkowych bezpośrednich.
8 Dz.U. C 210 z 1.9.2006, s. 2.