Kierownik działu(grupa funkcyjna AD, grupa zaszeregowania 9-12)
Sekretariat Generalny - Dyrekcja Finansów i Wsparcia - Dział Budynków
(2013/C 269 A/01)
(Dz.U.UE C z dnia 18 września 2013 r.)
KIM JESTEŚMY
Europejski Trybunał Obrachunkowy jest instytucją Unii Europejskiej (UE) ustanowioną na mocy Traktatu w celu sprawowania kontroli nad finansami UE. Jako zewnętrzny kontroler UE przyczynia się on do poprawy zarządzania finansami UE i jest niezależnym strażnikiem interesów finansowych obywateli Unii Europejskiej.
Trybunał przeprowadza kontrole, na podstawie których ocenia pozyskiwanie i wykorzystywanie środków finansowych UE. Bada on, czy operacje finansowe zostały właściwie zarejestrowane i przedstawione, legalnie i prawidłowo przeprowadzone oraz czy zarządzano nimi w sposób zapewniający oszczędność, wydajność oraz skuteczność. Trybunał przedstawia wyniki przeprowadzonych kontroli w klarownych, rzeczowych i obiektywnych sprawozdaniach. Wydaje również opinie w kwestiach dotyczących zarządzania finansami.
Trybunał promuje rozliczalność i przejrzystość oraz pomaga Parlamentowi Europejskiemu i Radzie w nadzorowaniu wykonania budżetu UE, w szczególności w ramach procedury udzielania absolutorium. Trybunał stawia sobie za cel, aby być sprawnie działającą organizacją, która odgrywa zasadniczą rolę w zakresie przemian w dziedzinie kontroli i administracji publicznej.
W polityce zatrudnienia Trybunał kieruje się zasadą równości szans i rozpatruje kandydatury wszystkich osób o odpowiednich kwalifikacjach z wykluczeniem wszelkiej dyskryminacji.
Siedziba Trybunału Obrachunkowego znajduje się w Luksemburgu.
Dział Budynków wchodzi w skład Dyrekcji Finansów i Wsparcia. Do jego najważniejszych zadań należą:
PROPONUJEMY
Na podstawie art. 29 ust. 2 regulaminu pracowniczego urzędników Unii Europejskiej (zwanego dalej "regulaminem") Europejski Trybunał Obrachunkowy postanowił rozpocząć procedurę mającą na celu obsadzenie stanowiska kierownika Działu Budynków wchodzącego w skład Dyrekcji Finansów i Wsparcia, należącej do Sekretariatu Generalnego. Procedura ta, której celem jest zapewnienie organowi powołującemu większego wyboru kandydatów, odbędzie się równolegle z wewnętrzną i międzyinstytucjonalną procedurą naboru.
Wynagrodzenie podstawowe w grupie zaszeregowania AD 9 wynosi 7.127,99 EUR miesięcznie, a w grupie zaszeregowania AD 12 - 10.324,20 EUR miesięcznie. Kwota wynagrodzenia podstawowego, która podlega opodatkowaniu podatkiem wspólnotowym i jest zwolniona z podatku krajowego, może zostać zwiększona o określone dodatki zgodnie z warunkami przewidzianymi w regulaminie.
Kierownik działu podlega dyrektorowi, a zakres jego obowiązków obejmuje:
POSZUKUJEMY
Niniejsza procedura naboru jest otwarta dla kandydatów, którzy w dniu, w którym upływa termin składania kandydatur, spełniają następujące warunki:
POLITYKA REKRUTACJI
WARUNKI REKRUTACJI
Zgodnie z art. 28 regulaminu kandydat musi w szczególności:
PROCEDURA WYBORU
W razie konieczności komisja może również zlecić przeprowadzenie zintegrowanej oceny umiejętności kandydatów w zakresie zarządzania.
OCHRONA DANYCH
Zgodnie z art. 7 ust. 3 rozporządzenia (WE) nr 45/2001 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 18 grudnia 2000 r. o ochronie osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych przez instytucje i organy wspólnotowe i o swobodnym przepływie takich danych 1 "odbiorca przetwarza dane osobowe tylko do celów, dla których zostały one przekazane".
SKŁADANIE KANDYDATUR
Kandydatury w języku angielskim lub francuskim należy składać w formacie elektronicznym na adres: vacancies@eca.europa.eu.
W kandydaturze należy powołać się na numer ogłoszenia o naborze i obowiązkowo dołączyć do niej następujące dokumenty:
Uwaga: Kandydaci zaproszeni na rozmowę kwalifikacyjną będą musieli w dniu rozmowy przedstawić dokumenty potwierdzające odbyte studia, posiadane doświadczenie zawodowe i obecnie zajmowane stanowisko. Dokumenty te należy przedstawić w formie kopii lub kserokopii. Komisja rekrutacyjna nie zwróci kandydatom żadnego z ww. dokumentów.
Kandydatury należy składać w terminie do dnia 9 października 2013 r. do godziny 17.00 (czasu obowiązującego w Luksemburgu).
Sporządzono w Luksemburgu dnia 5 września 2013 r.
|
W imieniu Trybunału Obrachunkowego |
|
Vítor CALDEIRA |
|
Prezes |
grafika