Skarga wniesiona w dniu 29 lipca 2011 r. - Biotronik SE przeciwko OHIM - Cardios Sistemas (CARDIO MANAGER)(Sprawa T-416/11)
(2011/C 298/39)
Język skargi: niemiecki
(Dz.U.UE C z dnia 8 października 2011 r.)
Strony
Strona skarżąca: Biotronik SE & Co. KG (Berlin, Niemcy) (przedstawiciele: adwokaci A. Reich i S. Pietzcker)
Strona pozwana: Urząd Harmonizacji w ramach Rynku Wewnętrznego (znaki towarowe i wzory)
Stroną postępowania przed Izbą Odwoławczą była również: Cardios Sistemas Comercial e Industrial Ltda (Sao Paulo, Brazylia)
Żądania
Strona skarżąca wnosi do Sądu o:
– stwierdzenie nieważności decyzji Drugiej Izby Odwoławczej Urzędu Harmonizacji w ramach Rynku Wewnętrznego (znaki towarowe i wzory) z dnia 27 maja 2011 r. w sprawie R 1156/2010-2;
– uwzględnienie sprzeciwu wobec zgłoszenia wspólnotowego znaku towarowego nr 5378071 w odniesieniu do wszystkich towarów z klas 9 i 10;
– posiłkowo, na mocy wyroku Sądu przekazanie sprawy Urzędowi Harmonizacji w ramach Rynku Wewnętrznego celem ponownego rozpatrzenia sprzeciwu;
– obciążenie Urzędu Harmonizacji w ramach Rynku Wewnętrznego kosztami postępowania.
Zarzuty i główne argumenty
Zgłaszający wspólnotowy znak towarowy: Cardios Sistemas Comercial e Industrial Ltda
Zgłoszony wspólnotowy znak towarowy: Słowny znak towarowy "CARDIO MANAGER" dla towarów z klas 9 i 10 - zgłoszenie nr 5 378 071
Właściciel znaku lub oznaczenia, na które powołano się w postępowaniu w sprawie sprzeciwu: Skarżąca
Znak lub oznaczenie, na które powołano się w sprzeciwie: Słowny znak towarowy "CardioMessenger" dla towarów z klas 9 i 10
Decyzja Wydziału Sprzeciwów: Oddalenie sprzeciwu
Decyzja Izby Odwoławczej: Oddalenie odwołania
Podniesione zarzuty: Z jednej strony naruszenie art. 42 ust. 2 i 3 rozporządzenia nr 207/2009 w związku z zasadą 22 ust. 3 i 4 rozporządzenia nr 2868/95, ponieważ używanie znaku towarowego "CardioMessenger" zostało dowiedzione zarówno pod względem przestrzennym, jak i czasowym, podobnie też została dowiedziona skala i charakter tego używania, a z drugiej strony naruszenie art. 8 ust. 1 lit. b) i art. 41 rozporządzenia nr 207/2009, ponieważ w przypadku kolidujących ze sobą znaków towarowych istnieje prawdopodobieństwo wprowadzenia w błąd.