REKRUTACJA DO EUROPEJSKIEJ AGENCJI LEKÓW (LONDYN)(2007/C 28 A/01)
(Dz.U.UE L z dnia 8 lutego 2007 r.)
Agencja jest odpowiedzialna za koordynację oceniania i kontrolowania produktów medycznych przeznaczonych do stosowania u ludzi oraz do celów weterynaryjnych w Unii Europejskiej (patrz: rozporządzenie (WE) nr 726/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 31 marca 2004 r., Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej L 136 z dnia 30 kwietnia 2004 r., str. 1). Europejska Agencja Leków (EMEA) została ustanowiona w styczniu 1995 r. Posiada ona wiele ścisłych umów z Komisją Europejską, 27 państwami członkowskimi Unii Europejskiej, krajami EOG-EFTA oraz wieloma innymi grupami w rządzie i sektorze prywatnym.
Dodatkowe informacje na temat EMEA i jej działalności dostępne są w Internecie na naszej stronie: http://www.emea.eu.int.
EMEA organizuje procedury rekrutacyjne mające na celu przygotowanie listy rezerwowej na stanowiska:
– 1 EMEA/AD/242: Administrator (naukowy), Nadzór nad Bezpieczeństwem Farmakoterapii, Dział Oceny Leków Stosowanych u Ludzi Przed Uzyskaniem Zezwolenia (AD5),
– 2 EMEA/AD/243: Osoba ds. Komunikacji Zewnętrznej, Wsparcie kierownictwa (AD5),
– EMEA/AST/244: Asystent, Usługi infrastrukturalne (AST3),
– EMEA/AD/245: Administrator, EudraPharm, Sektor Informacji Medycznych, Dział Oceny Leków Stosowanych u Ludzi po Uzyskaniu Zezwolenia (AD5).
Wybrani kandydaci zostaną umieszczeni na liście rezerwowej, a w zależności od sytuacji budżetowej mogą otrzymać propozycję pięcioletniego, odnawialnego kontraktu w charakterze członka personelu tymczasowego, zgodnie z Warunkami zatrudnienia innych pracowników Unii Europejskiej (Dziennik Urzędowy Wspólnot Europejskich L 56 z dnia 4 marca 1968 r.).
Miejscem zatrudnienia będzie Londyn.
Kandydaci muszą być obywatelami jednego z państw członkowskich Wspólnot Europejskich bądź Islandii, Norwegii lub Liechtensteinu i posiadać pełne prawa obywatelskie.