Zawiadomienie o wszczęciu procedury antydumpingowej w odniesieniu do przywozu niektórych cegieł magnezytowych pochodzących z Chińskiej Republiki Ludowej.

Zawiadomienie o wszczęciu procedury antydumpingowej w odniesieniu do przywozu niektórych cegieł magnezytowych pochodzących z Chińskiej Republiki Ludowej

(2004/C 180/02)

(Dz.U.UE C z dnia 13 lipca 2004 r.)

Komisja otrzymała na podstawie art. 5 rozporządzenia Rady (WE) nr 384/96(1) ("podstawowe rozporządzenie"), skargę zarzucającą, że przywóz niektórych cegieł magnezytowych pochodzących z Chińskiej Republiki Ludowej ("zainteresowany kraj") odbywa się po cenach na poziomie dumpingu i wyrządza rzeczywistą szkodę przemysłowi Wspólnoty.

1.
Skarga

Skarga została wniesiona w dniu 7 czerwca 2004 r. przez Europejską Federację Producentów Materiałów Ogniotrwałych (P.R.E.) ("skarżący"), działającą w imieniu producentów stanowiących znaczną część, w tym przypadku ponad 50 %, całkowitej wspólnotowej produkcji niektórych cegieł magnezytowych.

2.
Produkt

Produktem, który jest przedmiotem zarzutu dumpingu, są chemicznie związane, niewypalone cegły magnezytowe, których komponent magnezytowy zawiera co najmniej 80 % MgO, bez względu na zawartość magnezytu, pochodzące z Chińskiej Republiki Ludowej ("rozpatrywany produkt"), objęte kodem CN 6815 91 00 i 6815 99 10. Niniejsze kody CN są podane jedynie do celów informacyjnych.

3.
Zarzut dumpingu

Z uwzględnieniem zapisów o art. 2 ust. 7 podstawowego rozporządzenia, skarżący ustalił normalną wartość dla Chińskiej Republiki Ludowej na podstawie ceny z kraju o gospodarce rynkowej, o czym mowa w pkt. 5.1 lit. d) niniejszego zawiadomienia. Zarzut dumpingu jest oparty na porównaniu tak skalkulowanej normalnej wartości z cenami wywozu rozpatrywanego produktu wywożonego na rynek Wspólnoty.

Na tej podstawie obliczony margines dumpingu jest znaczący.

4.
Zarzut szkody

Skarżący dostarczył dowody świadczące o tym, iż przywóz rozpatrywanego produktu z Chińskiej Republiki Ludowej ogólnie wzrósł w wartościach bezwzględnych, jak i w udziale w rynku.

Zarzuca się, że ilości i ceny rozpatrywanego przywożonego produktu mają nadal, pośród innych konsekwencji, negatywny wpływ na sprzedawane ilości oraz poziom cen stosowany przez przemysł wspólnotowy, w rezultacie wpływając negatywnie w istotny sposób na całkowitą wydajność, sytuację finansową i zatrudnienie w przemyśle wspólnotowym.

5.
Procedura

Po konsultacji z Komitetem Doradczym i ustaleniu, iż skarga została wniesiona przez lub w imieniu przemysłu wspólnotowego oraz że istniały wystarczające dowody do wszczęcia procedury, Komisja niniejszym wszczyna dochodzenie zgodnie z art. 5 podstawowego Rozporządzenia.

5.1.
Procedura dotycząca określenia dumpingu i szkody

Dochodzenie ustali, czy w odniesieniu do rozpatrywanego produktu pochodzącego z Chińskiej Republiki Ludowej wystąpił dumping i czy dumping ten spowodował szkodę.

a) Kontrola wyrywkowa

Biorąc pod uwagę dużą liczbę stron uczestniczących w postępowaniu, Komisja może podjąć decyzję o zastosowaniu kontroli wyrywkowej, zgodnie z art. 17 podstawowego Rozporządzenia.

i) Kontrola wyrywkowa eksporterów/producentów w Chińskiej Republice Ludowej

Aby umożliwić Komisji podjęcie decyzji czy kontrola wyrywkowa jest konieczna, a jeżeli tak, aby umożliwić dobór próby, wszyscy importerzy/producenci lub przedstawiciele działający w ich imieniu są niniejszym proszeni o zgłoszenie się do Komisji i dostarczenie informacji na temat swojego przedsiębiorstwa lub przedsiębiorstw w terminie ustalonym w pkt. 6 lit. b) ppkt i) i formie wskazanej w pkt. 7 niniejszego zawiadomienia:

– nazwa, adres, e-mail, numer telefonu i faksu i/lub telefaksu oraz osoba kontaktowa,

– obroty przedsiębiorstwa wyrażone w walucie lokalnej oraz wielkość wyrażona w tonach rozpatrywanego produktu dotyczące wywozu na rynek wspólnotowy w okresie od 1 kwietnia 2003 r. do 31 marca 2004 r.,

– obroty przedsiębiorstwa wyrażone w walucie lokalnej oraz wielkość sprzedaży wyrażona w tonach rozpatrywanego produktu na rynek krajowy w okresie od 1 kwietnia 2003 r. do 31 marca 2004 r.,

– czy przedsiębiorstwo lub przedsiębiorstwa zamierzają wnieść o ustalenie indywidualnego marginesu(2) (wyłącznie producenci mogą wnosić o ustalenie marginesów indywidualnych),

– dokładne określenie działalności spółki lub spółek w odniesieniu do rozpatrywanego produktu,

– nazwy i dokładne określenie działalności wszystkich spółek powiązanych(3) uczestniczących w produkcji i/lub sprzedaży rozważanego produktu,

– jakiekolwiek inne istotne informacje, które mogłyby pomóc Komisji w doborze próby,

– wskazanie, czy przedsiębiorstwo lub przedsiębiorstwa wyrażają zgodę na włączenie ich do próby, co oznacza udzielenie odpowiedzi na pytania zawarte w kwestionariuszu oraz wyrażenie zgody na przeprowadzenie dochodzenia na miejscu w zakresie udzielonych odpowiedzi.

Ponadto Komisja, w celu otrzymania informacji uznanych za niezbędne dla doboru próby eksporterów/producentów, skontaktuje się z władzami kraju wywozu, oraz z wszystkimi znanymi zrzeszeniami eksporterów/producentów.

ii) Ostateczny dobór próby

Wszystkie zainteresowane strony pragnące przedstawić jakiekolwiek istotne informacje dotyczące doboru próby muszą tego dokonać w terminie ustalonym w pkt. 6 lit. b) ppkt ii) niniejszego zawiadomienia.

Komisja zamierza dokonać ostatecznego doboru próby po konsultacji z zainteresowanymi stronami, które wyraziły gotowość do włączenia ich do próby.

Przedsiębiorstwa włączone do próby muszą udzielić odpowiedzi na pytania zawarte w kwestionariuszu w terminie ustalonym w pkt. 6 lit. b) ppkt iii) niniejszego zawiadomienia i muszą współpracować w ramach dochodzenia.

W przypadku braku wystarczającej współpracy Komisja może oprzeć swoje ustalenia, zgodnie z art. 17 ust. 4 i art. 18 podstawowego rozporządzenia, na dostępnych faktach.

b) Kwestionariusze

W celu otrzymania informacji uznanych za niezbędne dla jej dochodzenia, Komisja przesyła kwestionariusze do przemysłu wspólnotowego oraz do wszystkich zrzeszeń producentów we Wspólnocie, do włączonych do próby eksporterów/producentów w Chińskiej Republice Ludowej, do wszystkich zrzeszeń eksporterów/producentów, do importerów, do wszystkich zrzeszeń importerów wymienionych w skardze oraz do władz zainteresowanego kraju wywozu.

Eksporterzy/producenci w Chińskiej Republice Ludowej ubiegający się o ustalenie indywidualnego marginesu, z uwzględnieniem art. 17 ust. 3 i art. 9 ust. 6 podstawowego Rozporządzenia muszą dostarczyć wypełniony kwestionariusz w terminie ustalonym w pkt. 6 lit. a) ppkt ii) niniejszego zawiadomienia. W związku z tym muszą zwrócić się z prośbą o przesłanie kwestionariusza w terminie ustalonym w pkt. 6 lit. a) ppkt i) niniejszego zawiadomienia. Jednakże strony te muszą mieć świadomość, że nawet jeżeli eksporterzy/producenci zostali włączeni do próby, Komisja może niezależnie od tego podjąć decyzję o nieobliczaniu indywidualnego marginesu dla nich, jeśli liczba eksporterów/producentów jest tak duża, że indywidualne badanie stanowiłoby zbytnią uciążliwość i uniemożliwiałoby terminowe zakończenie dochodzenia.

c) Gromadzenie informacji i przeprowadzanie przesłuchań

Wszystkie zainteresowane strony są niniejszym proszone o przedstawienie swoich opinii, informacji innych niż odpowiedzi udzielone na pytania zawarte w kwestionariuszu oraz dostarczenie potwierdzających dowodów. Wymienione informacje i potwierdzające dowody muszą wpłynąć do Komisji w terminie ustalonym w pkt. 6 lit. a) ppkt ii) niniejszego zawiadomienia.

Ponadto Komisja może wysłuchać zainteresowane strony, pod warunkiem iż złożyły wniosek wskazujący, że istnieją szczególne powody, dla których powinny one być wysłuchane. Wniosek ten musi zostać złożony w terminie ustalonym w pkt. 6 lit. a) ppkt iii) niniejszego zawiadomienia.

d) Wybór kraju o gospodarce rynkowej

Zgodnie z art. 2 ust. 7 lit. a) podstawowego rozporządzenia, przewiduje się wybór Turcji jako kraju o gospodarce rynkowej, odpowiedniego do celów określenia normalnej wartości w odniesieniu do Chińskiej Republiki Ludowej. Zainteresowane strony są niniejszym proszone o przedstawienie swych opinii w sprawie trafności tego wyboru w określonym terminie ustalonym w pkt. 6 lit. c) niniejszego zawiadomienia.

e) Status podmiotu działającego według reguł gospodarki rynkowej

Dla eksporterów/producentów w Chińskiej Republice Ludowej stwierdzających i przedstawiających dostateczne dowody, że działają według reguł gospodarki rynkowej, tj. spełniających kryteria określone w art. 2 ust. 7 lit. c) podstawowego rozporządzenia, normalna wartość zostanie ustalona zgodnie z art. 2 ust. 7 lit. b) rozporządzenia podstawowego. Eksporterzy/producenci, którzy mają zamiar złożyć należycie uzasadnione wnioski, muszą tego dokonać w określonym terminie ustalonym w pkt. 6 lit. d) niniejszego zawiadomienia. Komisja prześle formularze wniosków do wszystkich eksporterów/producentów z Chińskiej Republiki Ludowej wymienionych w skardze oraz do wszystkich zrzeszeń eksporterów/producentów wymienionych w skardze, oraz do władz Chińskiej Republiki Ludowej.

5.2.
Procedura oceny interesu Wspólnoty

Zgodnie z art. 21 podstawowego rozporządzenia i w przypadku kiedy zarzuty dumpingu i powstałej w jego wyniku szkody są uzasadnione, decyzja będzie dotyczyła kwestii przyjęcia środków antydumpingowych, pod warunkiem że nie będzie to sprzeczne z interesem Wspólnoty. Z tego powodu przemysł wspólnotowy, importerzy, ich reprezentatywne zrzeszenia, reprezentatywne organizacje użytkowników i konsumentów, pod warunkiem że udowodnią istnienie obiektywnego związku pomiędzy ich działalnością a omawianym produktem, mogą, w terminie ustalonym w pkt. 6 lit. a) ppkt ii) niniejszego zawiadomienia, zgłosić się do Komisji i dostarczyć informacje. Strony, które postąpiły zgodnie z poprzednim zdaniem, mogą wystąpić z wnioskiem o przesłuchanie, wskazując szczególne powody, dla których powinny one być wysłuchane, w terminie ustalonym w pkt. 6 lit. a) ppkt iii) niniejszego zawiadomienia. Należy zauważyć, iż każda informacja przedstawiona zgodnie z art. 21 zostanie uwzględniona wyłącznie, jeżeli będzie poparta prawdziwymi dowodami w momencie przedstawienia.

6.
Terminy

a) Ogólne terminy

i) Dla stron zwracających się z prośbą o przesłanie kwestionariusza lub innych formularzy

Wszystkie zainteresowane strony powinny zwrócić się z prośbą o przesłanie kwestionariusza lub innego formularza w jak najkrótszym terminie, lecz nie później niż 15 dni po opublikowaniu niniejszego zawiadomienia w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej.

ii) Dla stron, w celu zgłoszenia się, przedłożenia odpowiedzi na pytania zawarte w kwestionariuszu oraz przedstawienia wszystkich innych informacji

Wszystkie zainteresowane strony, jeżeli ich reprezentacje mają być uwzględnione podczas dochodzenia, muszą zgłosić się do Komisji, przedstawić swoje opinie i przedłożyć odpowiedzi na pytania zawarte w kwestionariuszu lub przedstawić wszystkie inne informacje (w tym uzasadnione wnioski o indywidualne podejście zgodnie z art. 9 ust. 5 podstawowego rozporządzenia) w terminie 40 dni od daty opublikowania niniejszego zawiadomienia w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej, chyba że ustalono inaczej. Należy zwrócić uwagę na fakt, iż wykonanie większości proceduralnych praw ustanowionych w podstawowym rozporządzeniu jest uzależnione od zgłoszenia się przez stronę w wyżej wymienionym terminie.

Przedsiębiorstwa włączone do próby muszą przesłać odpowiedzi na pytania zawarte w kwestionariuszu, w terminach ustalonych w pkt 6 lit. b) ppkt iii) niniejszego zawiadomienia.

iii) Przesłuchania

Wszystkie zainteresowane strony mogą składać wnioski o przesłuchanie przez Komisję w tym samym terminie 40 dni.

b) Szczególny termin w odniesieniu do kontroli wyrywkowych

i) Informacje wskazane w pkt. 5.1 lit. a) ppkt i) powinny wpłynąć do Komisji w terminie 15 dni od daty opublikowania niniejszego zawiadomienia w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej, biorąc pod uwagę, iż Komisja zamierza konsultować się z zainteresowanymi stronami, które wyraziły gotowość włączenia ich do próby w zakresie jej ostatecznego wyboru w terminie 21 dni od opublikowania niniejszego zawiadomienia w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej.

ii) Wszystkie inne informacje istotne dla doboru próby, jak określono w pkt. 5.1 lit. a) ppkt ii), muszą wpłynąć do Komisji w terminie 21 dni od opublikowania niniejszego zawiadomienia w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej.

ii) Odpowiedzi na pytania zawarte w kwestionariuszu udzielone przez strony włączone do próby muszą wpłynąć do Komisji w terminie 37 dni od daty powiadomienia ich o włączeniu do próby.

c) Wyznaczony termin w odniesieniu do wyboru kraju o gospodarce rynkowej

Strony dochodzenia mogą być zainteresowane wyrażeniem opinii w sprawie trafności wyboru Turcji, która, jak wspomniano w pkt. 5.1 lit. d) niniejszego powiadomienia, jest przewidziana, jako kraj o gospodarce rynkowej, do celów określenia normalnej wartości w odniesieniu do Chińskiej Republiki Ludowej. Opinie te muszą wpłynąć do Komisji w terminie 10 dni od opublikowania niniejszego zawiadomienia w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej.

d) Wyznaczony termin złożenia wniosków o przyznanie statusu podmiotu działającego według reguł gospodarki rynkowej

Należycie uzasadnione wnioski o przyznanie statusu podmiotu działającego według reguł gospodarki rynkowej, jak wspomniano w pkt. 5.1 lit. e) niniejszego zawiadomienia muszą wpłynąć do Komisji w terminie 15 dni od daty opublikowania niniejszego zawiadomienia w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej.

7.
Pisemne opracowania, odpowiedzi na pytania zawarte w kwestionariuszu i korespondencja

Wszystkie opracowania i wnioski złożone przez zainteresowane strony muszą być dokonane na piśmie (nie w formie elektronicznej, chyba że ustalono inaczej, oraz muszą wskazywać nazwę, adres, adres e-mail, numery telefonu i faksu i/lub telefaksu zainteresowanej strony). Wszystkie pisemne zgłoszenia, włącznie z informacjami wymaganymi w niniejszym zawiadomieniu, odpowiedzi na pytania zawarte w kwestionariuszu i korespondencja, dostarczone przez zainteresowane strony na zasadzie poufności są oznakowane "Poufne"(4) oraz, zgodnie z art. 19 ust. 2 rozporządzenia podstawowego, towarzyszy im wersja bez klauzuli poufności, która jest oznakowana "Do wglądu zainteresowanych stron".

Adres Komisji do celów korespondencji:

Komisja Europejska

Dyrekcja Generalna ds. Handlu

Dyrekcja B

Biuro: J-79 5/16

B-1049 Bruksela

Faks (32-2) 295 65 05

Teleks COMEU B 21877

8.
Brak współpracy

W przypadkach, w których zainteresowana strona odmawia dostępu lub w inny sposób nie dostarcza niezbędnych informacji w odpowiednim czasie albo znacznie utrudnia dochodzenie, wstępne lub ostateczne ustalenia potwierdzające lub przeczące mogą być dokonane zgodnie z art. 18 podstawowego rozporządzenia, na podstawie dostępnych faktów.

W przypadku ustalenia, iż zainteresowana strona dostarczyła nieprawdziwe lub wprowadzające w błąd informacje, informacje te nie są brane pod uwagę i można wykorzystać dostępne fakty. Jeżeli zainteresowana strona nie współpracuje lub współpracuje jedynie częściowo, i dlatego też ustalenia opierają się na dostępnych faktach zgodnie z art. 18 podstawowego rozporządzenia, wyniki mogą być mniej korzystne dla wymienionej strony, niż gdyby współpracowała.

9.
Plan przeprowadzenia dochodzenia

Dochodzenie zostanie zakończone zgodnie z art. 6 ust. 9 podstawowego rozporządzenia w terminie 15 miesięcy od daty opublikowania niniejszego zawiadomienia w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej. Zgodnie z art. 7 ust. 1 podstawowego rozporządzenia, tymczasowe środki mogą zostać nałożone nie później niż 9 miesięcy od opublikowania niniejszego zawiadomienia w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej.

______

(1) Dz.U. L 56 z 6.3.1996, str. 1. Rozporządzenie ostatnio zmienione rozporządzeniem Rady (WE) nr 461/2004 (Dz.U. L 77 z 13.3.2004, str. 12).

(2) Ubieganie się o ustalenie indywidualnego marginesu odbywa się zgodnie z art. 17 ust. 3 podstawowego rozporządzenia w odniesieniu do firm nie włączonych do próby, zgodnie z art. 9 ust. 5 podstawowego rozporządzenia w sprawie indywidualnego podejścia w przypadkach dotyczących krajów o gospodarce nierynkowej, oraz zgodnie z art. 2 ust. 7 lit. b) podstawowego rozporządzenia w odniesieniu do firm ubiegających się o przyznanie statusu podmiotu działającego według reguł gospodarki rynkowej. Należy zwrócić uwagę, że ubieganie się o indywidualne podejście wymaga złożenia wniosku zgodnie z art. 9 ust. 5 podstawowego rozporządzenia, a ubieganie się o przyznanie statusu podmiotu działającego według reguł gospodarki rynkowej wymaga złożenia wniosku zgodnie z art. 2 ust. 7 lit. b) podstawowego rozporządzenia.

(3) W celu uzyskania wskazówek dotyczących spółek powiązanych prosimy odnieść się do art. 143 rozporządzenia Komisji (EWG) nr 2454/93 dotyczącego wprowadzenia w życie Wspólnotowego Kodeksu Celnego (Dz.U. L 253 z 11.10.1993, str. 1).

(4) Znaczy to, że dokument przeznaczony jest wyłącznie do użytku wewnętrznego. Jest chroniony zgodnie z art. 4 rozporządzenia (WE) nr 1049/2001 Parlamentu Europejskiego i Rady (Dz.U. L 145 z 31.5.2001, str. 43). Jest to dokument poufny zgodnie z art. 19 rozporządzenia Rady (WE) nr 384/96 (Dz.U. L 56 z 6.3.1996. str. 1.) oraz art. 6 Porozumienia WTO w sprawie wykonania art. VI GATT 1994 (Porozumienie antydumpingowe).

Zmiany w prawie

Stosunek prezydenta Dudy do wolnej Wigilii "uległ zawieszeniu"

Prezydent Andrzej Duda powiedział w czwartek, że ubolewa, że w sprawie ustawy o Wigilii wolnej od pracy nie przeprowadzono wcześniej konsultacji z prawdziwego zdarzenia. Jak dodał, jego stosunek do ustawy "uległ niejakiemu zawieszeniu". Wyraził ubolewanie nad tym, że pomimo wprowadzenia wolnej Wigilii, trzy niedziele poprzedzające święto mają być dniami pracującymi. Ustawa czeka na podpis prezydenta.

kk/pap 12.12.2024
ZUS: Renta wdowia - wnioski od stycznia 2025 r.

Od Nowego Roku będzie można składać wnioski o tzw. rentę wdowią, która dotyczy ustalenia zbiegu świadczeń z rentą rodzinną. Renta wdowia jest przeznaczona dla wdów i wdowców, którzy mają prawo do co najmniej dwóch świadczeń emerytalno-rentowych, z których jedno stanowi renta rodzinna po zmarłym małżonku. Aby móc ją pobierać, należy jednak spełnić określone warunki.

Grażyna J. Leśniak 20.11.2024
Zmiany w składce zdrowotnej od 1 stycznia 2026 r. Rząd przedstawił założenia

Przedsiębiorcy rozliczający się według zasad ogólnych i skali podatkowej oraz liniowcy będą od 1 stycznia 2026 r. płacić składkę zdrowotną w wysokości 9 proc. od 75 proc. minimalnego wynagrodzenia, jeśli będą osiągali w danym miesiącu dochód do wysokości 1,5-krotności przeciętnego wynagrodzenia w sektorze przedsiębiorstw w czwartym kwartale roku poprzedniego, włącznie z wypłatami z zysku, ogłaszanego przez prezesa GUS. Będzie też dodatkowa składka w wysokości 4,9 proc. od nadwyżki ponad 1,5-krotność przeciętnego wynagrodzenia, a liniowcy stracą możliwość rozliczenia zapłaconych składek w podatku dochodowym.

Grażyna J. Leśniak 18.11.2024
Prezydent podpisał nowelę ustawy o rozwoju lokalnym z udziałem lokalnej społeczności

Usprawnienie i zwiększenie efektywności systemu wdrażania Rozwoju Lokalnego Kierowanego przez Społeczność (RLKS) przewiduje ustawa z dnia 11 października 2024 r. o zmianie ustawy o rozwoju lokalnym z udziałem lokalnej społeczności. Jak poinformowała w czwartek Kancelaria Prezydenta, Andrzej Duda podpisał ją w środę, 13 listopada. Ustawa wejdzie w życie z dniem następującym po dniu ogłoszenia.

Grażyna J. Leśniak 14.11.2024
Do poprawki nie tylko emerytury czerwcowe, ale i wcześniejsze

Problem osób, które w latach 2009-2019 przeszły na emeryturę w czerwcu, przez co - na skutek niekorzystnych zasad waloryzacji - ich świadczenia były nawet o kilkaset złotych niższe od tych, jakie otrzymywały te, które przeszły na emeryturę w kwietniu lub w maju, w końcu zostanie rozwiązany. Emerytura lub renta rodzinna ma - na ich wniosek złożony do ZUS - podlegać ponownemu ustaleniu wysokości. Zdaniem prawników to dobra regulacja, ale równie ważna i paląca jest sprawa wcześniejszych emerytur. Obie powinny zostać załatwione.

Grażyna J. Leśniak 06.11.2024
Bez konsultacji społecznych nie będzie nowego prawa

Już od jutra rządowi trudniej będzie, przy tworzeniu nowego prawa, omijać proces konsultacji publicznych, wykorzystując w tym celu projekty poselskie. W czwartek, 31 października, wchodzą w życie zmienione przepisy regulaminu Sejmu, które nakazują marszałkowi Sejmu kierowanie projektów poselskich do konsultacji publicznych i wymagają sporządzenia do nich oceny skutków regulacji. Każdy obywatel będzie mógł odtąd zgłosić własne uwagi do projektów poselskich, korzystając z Systemu Informacyjnego Sejmu.

Grażyna J. Leśniak 30.10.2024
Metryka aktu
Identyfikator:

Dz.U.UE.C.2004.180.2

Rodzaj: Informacja
Tytuł: Zawiadomienie o wszczęciu procedury antydumpingowej w odniesieniu do przywozu niektórych cegieł magnezytowych pochodzących z Chińskiej Republiki Ludowej.
Data aktu: 13/07/2004
Data ogłoszenia: 13/07/2004