Udostępnianie informacji i danych niezbędnych do realizacji inwestycji w zakresie budowy obiektu energetyki jądrowej oraz inwestycji towarzyszących.

ROZPORZĄDZENIE
RADY MINISTRÓW
z dnia 6 listopada 2023 r.
w sprawie udostępniania informacji i danych niezbędnych do realizacji inwestycji w zakresie budowy obiektu energetyki jądrowej oraz inwestycji towarzyszących

Na podstawie art. 21a ust. 5 ustawy z dnia 29 czerwca 2011 r. o przygotowaniu i realizacji inwestycji w zakresie obiektów energetyki jądrowej oraz inwestycji towarzyszących (Dz. U. z 2021 r. poz. 1484 oraz z 2023 r. poz. 595, 1688 i 1890) zarządza się, co następuje:
§  1. 
Rozporządzenie określa:
1)
zakres informacji i danych niezbędnych do wykonywania przez inwestora zadań związanych z realizacją inwestycji w zakresie budowy obiektu energetyki jądrowej oraz inwestycji towarzyszących;
2)
listę rejestrów, ewidencji, wykazów i archiwów, z których są udostępniane informacje i dane;
3)
wykaz podmiotów i organów prowadzących rejestry, ewidencje, wykazy i archiwa, obowiązanych do przekazywania informacji i danych;
4)
sposób i tryb udostępniania informacji i danych.
§  2. 
1. 
Informacjami i danymi, o których mowa w § 1 pkt 1, są inne niż publicznie dostępne następujące informacje i dane:
1)
informacja geologiczna, w tym dane geologiczne, do korzystania z których prawo przysługuje Skarbowi Państwa;
2)
informacja o warunkach geologiczno-górniczych na terenach pogórniczych;
3)
informacje charakteryzujące pokrywę glebową;
4)
hydrogeologiczne;
5)
meteorologiczne;
6)
hydrologiczne;
7)
geodezyjne;
8)
sejsmologiczne;
9)
dotyczące zdrowia ludności w zakresie, w jakim nie pozwalają na identyfikację osoby, której informacje i dane dotyczą, oraz są związane z działaniem promieniowania jonizującego lub są informacjami lub danymi statystycznymi;
10)
dotyczące sytuacji radiacyjnej kraju w zakresie wyników pomiarów radiometrycznych oraz skażeń promieniotwórczych.
2. 
Lista rejestrów, ewidencji, wykazów i archiwów, o których mowa w § 1 pkt 2, oraz wykaz podmiotów i organów, o których mowa w § 1 pkt 3, są określone w załączniku do rozporządzenia.
§  3. 
1. 
Przed złożeniem wniosku o udostępnienie informacji i danych, o których mowa w § 1 pkt 1, zwanego dalej "wnioskiem o udostępnienie informacji i danych", inwestor występuje do kierownika podmiotu lub organu prowadzącego rejestr, ewidencję, wykaz lub archiwum z wnioskiem o przekazanie informacji o warunkach zabezpieczeń technicznych i organizacyjnych niezbędnych do uzyskania dostępu do informacji lub danych zgromadzonych w danym rejestrze, ewidencji, wykazie lub archiwum, zwanym dalej "wnioskiem o przekazanie informacji o warunkach zabezpieczeń technicznych i organizacyjnych".
2. 
Wniosek o przekazanie informacji o warunkach zabezpieczeń technicznych i organizacyjnych zawiera:
1)
nazwę inwestora;
2)
nazwę podmiotu lub organu prowadzącego rejestr, ewidencję, wykaz lub archiwum, do którego wniosek jest skierowany;
3)
oznaczenie zakresu wnioskowanych informacji i danych z prośbą o wskazanie warunków zabezpieczeń technicznych i organizacyjnych niezbędnych do uzyskania dostępu do informacji i danych zgromadzonych w danym rejestrze, ewidencji, wykazie lub archiwum;
4)
proponowany sposób udostępnienia informacji i danych;
5)
uzasadnienie wniosku.
3. 
W przypadku gdy inwestorem nie jest podmiot publiczny, do wniosku o przekazanie informacji o warunkach zabezpieczeń technicznych i organizacyjnych dołącza się pełnomocnictwo do złożenia tego wniosku dla osoby występującej w imieniu inwestora.
4. 
Wniosek o przekazanie informacji o warunkach zabezpieczeń technicznych i organizacyjnych składa się na piśmie utrwalonym w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym albo podpisem osobistym albo w postaci papierowej opatrzonej podpisem własnoręcznym osoby reprezentującej inwestora ze wskazaniem jej imienia, nazwiska i stanowiska służbowego, za pośrednictwem:
1)
środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu art. 2 pkt 5 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2020 r. poz. 344), w tym elektronicznej skrzynki podawczej w rozumieniu art. 3 pkt 17 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2023 r. poz. 57, 1123, 1234 i 1703) lub publicznej usługi rejestrowanego doręczenia elektronicznego na adres do doręczeń elektronicznych wpisany do bazy adresów elektronicznych, o której mowa w art. 4 ust. 1 ustawy z dnia 18 listopada 2020 r. o doręczeniach elektronicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 285 i 1860), lub publicznej usługi hybrydowej w rozumieniu art. 2 pkt 7 tej ustawy - w przypadku wniosku sporządzonego na piśmie utrwalonym w postaci elektronicznej albo
2)
operatora pocztowego w rozumieniu art. 3 pkt 12 ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe (Dz. U. z 2023 r. poz. 1640) lub placówki pocztowej operatora świadczącego pocztowe usługi powszechne w innym państwie członkowskim Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej, państwie członkowskim Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) - stronie umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, lub osobiście w siedzibie podmiotu lub organu prowadzącego rejestr, ewidencję, wykaz lub archiwum - w przypadku wniosku sporządzonego na piśmie utrwalonym w postaci papierowej.
5. 
Wniosek o przekazanie informacji o warunkach zabezpieczeń technicznych i organizacyjnych rozpatruje się w postaci elektronicznej w przypadku, gdy wniosek ten został złożony w sposób określony w ust. 4 pkt 1 albo w sposób określony w ust. 4 pkt 2, a składający wniosek wyraził zgodę na prowadzenie sprawy w postaci elektronicznej.
6. 
W przypadku gdy złożony wniosek o przekazanie informacji o warunkach zabezpieczeń technicznych i organizacyjnych jest niekompletny lub zawiera inne braki, kierownik podmiotu prowadzącego rejestr, ewidencję, wykaz lub archiwum lub organ prowadzący rejestr, ewidencję, wykaz lub archiwum w terminie 7 dni od dnia wpływu wniosku wzywa składającego wniosek do jego uzupełnienia lub poprawienia w wyznaczonym terminie, nie krótszym jednak niż 14 dni od dnia doręczenia wezwania.
7. 
Nadanie w terminie wyznaczonym zgodnie z ust. 6 uzupełnionego lub poprawionego wniosku o udostępnienie informacji i danych w polskiej placówce pocztowej operatora pocztowego w rozumieniu art. 3 pkt 12 ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe lub w placówce pocztowej operatora świadczącego pocztowe usługi powszechne w innym państwie członkowskim Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej, państwie członkowskim Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) - stronie umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym albo wniesienie go za pomocą środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu art. 2 pkt 5 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym albo podpisem osobistym jest równoznaczne z wniesieniem go w terminie.
8. 
Wniosek o przekazanie informacji o warunkach zabezpieczeń technicznych i organizacyjnych, który nie został uzupełniony lub poprawiony w terminie wyznaczonym zgodnie z ust. 6, pozostawia się bez rozpatrzenia. Wezwanie do uzupełnienia lub poprawienia wniosku zawiera pouczenie o pozostawieniu wniosku bez rozpatrzenia.
9. 
Informacje o warunkach zabezpieczeń technicznych i organizacyjnych, o których mowa w ust. 1, kierownik podmiotu prowadzącego rejestr, ewidencję, wykaz lub archiwum lub organ prowadzący rejestr, ewidencję, wykaz lub archiwum przekazuje inwestorowi w terminie 14 dni od dnia otrzymania wniosku o przekazanie informacji o warunkach zabezpieczeń technicznych i organizacyjnych.
§  4. 
1. 
Wniosek o udostępnienie informacji i danych zawiera:
1)
nazwę inwestora;
2)
nazwę podmiotu lub organu prowadzącego rejestr, ewidencję, wykaz lub archiwum, do którego wniosek jest skierowany;
3)
określenie rejestru, ewidencji, wykazu lub archiwum, w którym są zgromadzone informacje i dane, które mają być udostępnione;
4)
oznaczenie zakresu wnioskowanych informacji i danych;
5)
wskazanie okresu udostępniania informacji i danych;
6)
proponowany sposób udostępnienia informacji i danych;
7)
uzasadnienie wniosku wraz ze wskazaniem inwestycji, dla której wydano decyzję zasadniczą, o której mowa w art. 3a ust. 1 ustawy z dnia 29 czerwca 2011 r. o przygotowaniu i realizacji inwestycji w zakresie obiektów energetyki jądrowej oraz inwestycji towarzyszących.
2. 
Do wniosku o udostępnienie informacji i danych dołącza się:
1)
opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym albo podpisem osobistym albo opatrzone podpisem własnoręcznym osoby reprezentującej inwestora ze wskazaniem jej imienia, nazwiska i stanowiska służbowego, oświadczenie:
a)
inwestora o wykorzystaniu objętych tym wnioskiem informacji i danych wyłącznie do wykonywania zadań związanych z realizacją inwestycji w zakresie budowy obiektu energetyki jądrowej oraz inwestycji towarzyszących,
b)
o spełnianiu przez inwestora warunków zabezpieczeń technicznych i organizacyjnych niezbędnych do uzyskania dostępu do informacji i danych objętych tym wnioskiem;
2)
pełnomocnictwo do złożenia wniosku dla osoby występującej w imieniu inwestora - w przypadku gdy inwestorem nie jest podmiot publiczny.
3. 
Do wniosku o udostępnienie informacji i danych stosuje się odpowiednio przepisy § 3 ust. 4-8.
§  5. 
Dane osobowe zawarte we wniosku o przekazanie informacji o warunkach zabezpieczeń technicznych i organizacyjnych oraz we wniosku o udostępnienie informacji i danych są przetwarzane przez okres niezbędny do rozpatrzenia danego wniosku, a po rozpatrzeniu danego wniosku albo pozostawieniu go bez rozpatrzenia - zgodnie z ustawą z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (Dz. U. z 2020 r. poz. 164).
§  6. 
1. 
Kierownik podmiotu prowadzącego rejestr, ewidencję, wykaz lub archiwum lub organ prowadzący rejestr, ewidencję, wykaz lub archiwum niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 30 dni od dnia przekazania mu wniosku o udostępnienie informacji i danych przez ministra właściwego do spraw energii - udostępnia informacje i dane zgromadzone w rejestrze, ewidencji, wykazie lub archiwum.
2. 
Termin, o którym mowa w ust. 1, może zostać wydłużony ze względu na zakres lub stopień skomplikowania informacji i danych, które mają być udostępnione, nie więcej jednak niż o 14 dni. O wydłużeniu terminu kierownik podmiotu lub organ informuje inwestora.
§  7. 
1. 
Informacje i dane zgromadzone w rejestrze, wykazie, ewidencji lub archiwum udostępnia się przez:
1)
zapoznanie się wnioskodawcy z informacjami i danymi w pomieszczeniu przystosowanym do swobodnego korzystania, z prawem dokonywania reprodukcji, odpisu, odrysu, wydruku, fotokopii lub kopii w postaci elektronicznej oraz innej formy utrwalania dokumentów i danych;
2)
wydanie wnioskodawcy reprodukcji, odpisu, odrysu, wydruku, fotokopii, kopii w postaci elektronicznej lub innej formy utrwalania informacji materiałów zawierających informacje i dane zgromadzone w rejestrze, ewidencji, wykazie lub archiwum;
3)
usługę dostępu do informacji i danych zgromadzonych w rejestrze, ewidencji, wykazie lub archiwum z wykorzystaniem środków komunikacji elektronicznej w postaci serwisów zawierających wybrane informacje.
2. 
Udostępnienie, o którym mowa w ust. 1 pkt 2, może nastąpić także z wykorzystaniem systemów teleinformatycznych i środków komunikacji elektronicznej, umożliwiających identyfikację wnioskodawcy przez profil zaufany lub złożenie kwalifikowanego podpisu elektronicznego.
3. 
Jeżeli udostępnieniu podlegają dane osobowe lub informacje i dane objęte tajemnicą ustawowo chronioną, dane te lub informacje udostępnia się z zachowaniem odpowiednio przepisów o ochronie danych osobowych lub przepisów o ochronie tajemnic ustawowo chronionych.
§  8. 
Rozporządzenie wchodzi w życie po upływie 14 dni od dnia ogłoszenia.

ZAŁĄCZNIK

LISTA REJESTRÓW, EWIDENCJI, WYKAZÓW I ARCHIWÓW, Z KTÓRYCH SĄ UDOSTĘPNIANE INFORMACJE I DANE NIEZBĘDNE DO WYKONYWANIA PRZEZ INWESTORA ZADAŃ ZWIĄZANYCH Z REALIZACJĄ INWESTYCJI W ZAKRESIE BUDOWY OBIEKTU ENERGETYKI JĄDROWEJ ORAZ INWESTYCJI TOWARZYSZĄCYCH, ORAZ WYKAZ PODMIOTÓW I ORGANÓW PROWADZĄCYCH TE REJESTRY, EWIDENCJE, WYKAZY I ARCHIWA OBOWIĄZANYCH DO PRZEKAZYWANIA INFORMACJI I DANYCH

Lp. Nazwa podmiotu i organu Nazwa rejestru, ewidencji, wykazu i archiwum
1 Państwowy Instytut Geologiczny - Państwowy Instytut Badawczy 1. Narodowe Archiwum Geologiczne

2. Centralna Baza Danych Geologicznych

3. System Gospodarki i Ochrony Bogactw Mineralnych MIDAS

4. System informacji geologicznej Infogeoskarb

5. Baza danych System Osłony Przeciwosuwiskowej - SOPO

6. Centralny Bank Danych Hydrogeologicznych - Bank HYDRO

7. Bank Danych Wód Podziemnych Zaliczonych do Kopalin - Bank Wód Mineralnych

8. Baza Danych Monitoring Wód Podziemnych

9. Baza Danych Głównych Zbiorników Wód Podziemnych

10. Baza danych systemu informacji geograficznej (GIS) Mapy obszarów zagrożonych podtopieniami - Podtopienia

11. Baza danych systemu informacji geograficznej (GIS) Mapy Hydrogeologicznej Polski (MHP) w skali 1:50 000

12. Baza danych systemu informacji geograficznej (GIS) zasobów dyspozycyjnych wód podziemnych dla obszaru Polski

13. Baza danych o poborze rejestrowanym z ujęć wód podziemnych - Pobory

14. Baza Danych Geologiczno-Inżynierskich (BDGI)

15. Geologiczno-inżynierskie uwarunkowania budowy dróg i linii kolejowych (Inwestycje transportowe)

16. Baza Danych Map geologiczno-inżynierskich Polskich (MgiP)

17. Monitoring geodynamiczny Polski

18. Interferometryczny Monitoring Powierzchni Terenu Polski

19. Współczesna geodynamika Polski pod kątem bezpiecznego zagospodarowania głębokiej przestrzeni podziemnej

2 Główny Geodeta Kraju 1. Krajowa baza danych geodezyjnej ewidencji sieci uzbrojenia terenu (K-GESUT)

2. Zbiór fotogrametycznych zdjęć lotniczych

3 Instytut Meteorologii i Gospodarki Wodnej - Państwowy Instytut Badawczy Baza danych pomiarowo-obserwacyjnych z zakresu meteorologii i hydrologii z sieci stacji pomiarowo-obserwacyjnych państwowej służby hydrologiczno-meteorologicznej (PSHM)
4 Państwowe Gospodarstwo Wodne "Wody Polskie" System informacyjny gospodarowania wodami
5 Narodowy Instytut Onkologii - Państwowy Instytut Badawczy Krajowy Rejestr Nowotworów
6 Narodowy Instytut Zdrowia

Publicznego Państwowy Zakład Higieny - Państwowy Instytut

Badawczy

Bazy danych dotyczących zdrowia ludności
7 Prezes Państwowej Agencji Atomistyki Bazy danych z informacjami otrzymywanymi ze stacji wczesnego wykrywania skażeń promieniotwórczych oraz z placówek prowadzących pomiary skażeń promieniotwórczych, istotnych dla oceny sytuacji radiacyjnej kraju
8 Właściwy miejscowo marszałek województwa 1. Mapy topograficzne w skalach 1:10 000, 1:25 000, 1:50 000 i 1:100 000, w postaci rastrowej i wektorowej

2. Baza danych obiektów topograficznych (BDOT10k)

9 Właściwy miejscowo starosta 1. Baza danych ewidencji gruntów i budynków (baza danych EGiB)

2. Baza danych obiektów topograficznych o szczegółowości zapewniającej tworzenie standardowych opracowań kartograficznych w skalach 1:500-1:5000 (BDOT500)

3. Baza danych geodezyjnej ewidencji sieci uzbrojenia terenu (GESUT)

4. Raporty (rejestry, kartoteki, skorowidze, wykazy, zestawienia) tworzone na podstawie bazy danych EGiB

5. Operat ewidencyjny

6. Rejestr cen nieruchomości

7. Mapa zasadnicza

8. Kartograficzne opracowania tematyczne i specjalne oraz niestandardowe opracowania topograficzne

10 Generalny Dyrektor Ochrony Środowiska 1. Centralny Rejestr Form Ochrony Przyrody

2. Rejestr bezpośrednich zagrożeń szkodą w środowisku i szkód w środowisku

3. Rejestr historycznych zanieczyszczeń powierzchni ziemi

11 Instytut Geofizyki Polskiej Akademii Nauk 1. Polska Sieć Sejsmologiczna

2. Archiwa dotyczące aktywności sejsmologicznej na terenie Polski

12 Główny Instytut Górnictwa Górnośląska Regionalna Sieć Sejsmologiczna (GRSS)
13 Prezes Wyższego Urzędu

Górniczego

1. Archiwum Dokumentacji Mierniczo-Geologicznej

2. Rejestr dokumentacji mierniczo-geologicznych

14 Instytut Uprawy Nawożenia i Gleboznawstwa - Państwowy Instytut Badawczy 1. Baza danych charakteryzująca budowę i właściwości pokrywy glebowej zawarte na Mapie glebowo-rolniczej w skalach 1:25 000 i 1:100 000 w formacie wektorowym

2. Baza danych punktowych monitoringu chemizmu gleb i oceny podstawowych właściwości fizykochemicznych gleb utworzona w ramach realizacji projektów badawczych, badawczo-wdrożeniowych oraz oceny Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich (PROW) w skali kraju i poszczególnych regionów

3. Baza danych chrakteryzująca przestrzenną zmienność występowania suszy rolniczej w Polsce na poziomie gmin w latach 2007-2022 utworzona w ramach realizacji Systemu Monitoringu Suszy Rolniczej w kraju

15 Prezes Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Dane znajdujące się w prowadzonych przez Agencję Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa rejestrach, ewidencjach oraz wykazach, w szczególności w Krajowym systemie ewidencji producentów, ewidencji gospodarstw rolnych oraz ewidencji wniosków o przyznanie płatności (KSEP)
16 Główny Inspektor Ochrony Środowiska Państwowy Monitoring Środowiska

Zmiany w prawie

Stosunek prezydenta Dudy do wolnej Wigilii "uległ zawieszeniu"

Prezydent Andrzej Duda powiedział w czwartek, że ubolewa, że w sprawie ustawy o Wigilii wolnej od pracy nie przeprowadzono wcześniej konsultacji z prawdziwego zdarzenia. Jak dodał, jego stosunek do ustawy "uległ niejakiemu zawieszeniu". Wyraził ubolewanie nad tym, że pomimo wprowadzenia wolnej Wigilii, trzy niedziele poprzedzające święto mają być dniami pracującymi. Ustawa czeka na podpis prezydenta.

kk/pap 12.12.2024
ZUS: Renta wdowia - wnioski od stycznia 2025 r.

Od Nowego Roku będzie można składać wnioski o tzw. rentę wdowią, która dotyczy ustalenia zbiegu świadczeń z rentą rodzinną. Renta wdowia jest przeznaczona dla wdów i wdowców, którzy mają prawo do co najmniej dwóch świadczeń emerytalno-rentowych, z których jedno stanowi renta rodzinna po zmarłym małżonku. Aby móc ją pobierać, należy jednak spełnić określone warunki.

Grażyna J. Leśniak 20.11.2024
Zmiany w składce zdrowotnej od 1 stycznia 2026 r. Rząd przedstawił założenia

Przedsiębiorcy rozliczający się według zasad ogólnych i skali podatkowej oraz liniowcy będą od 1 stycznia 2026 r. płacić składkę zdrowotną w wysokości 9 proc. od 75 proc. minimalnego wynagrodzenia, jeśli będą osiągali w danym miesiącu dochód do wysokości 1,5-krotności przeciętnego wynagrodzenia w sektorze przedsiębiorstw w czwartym kwartale roku poprzedniego, włącznie z wypłatami z zysku, ogłaszanego przez prezesa GUS. Będzie też dodatkowa składka w wysokości 4,9 proc. od nadwyżki ponad 1,5-krotność przeciętnego wynagrodzenia, a liniowcy stracą możliwość rozliczenia zapłaconych składek w podatku dochodowym.

Grażyna J. Leśniak 18.11.2024
Prezydent podpisał nowelę ustawy o rozwoju lokalnym z udziałem lokalnej społeczności

Usprawnienie i zwiększenie efektywności systemu wdrażania Rozwoju Lokalnego Kierowanego przez Społeczność (RLKS) przewiduje ustawa z dnia 11 października 2024 r. o zmianie ustawy o rozwoju lokalnym z udziałem lokalnej społeczności. Jak poinformowała w czwartek Kancelaria Prezydenta, Andrzej Duda podpisał ją w środę, 13 listopada. Ustawa wejdzie w życie z dniem następującym po dniu ogłoszenia.

Grażyna J. Leśniak 14.11.2024
Do poprawki nie tylko emerytury czerwcowe, ale i wcześniejsze

Problem osób, które w latach 2009-2019 przeszły na emeryturę w czerwcu, przez co - na skutek niekorzystnych zasad waloryzacji - ich świadczenia były nawet o kilkaset złotych niższe od tych, jakie otrzymywały te, które przeszły na emeryturę w kwietniu lub w maju, w końcu zostanie rozwiązany. Emerytura lub renta rodzinna ma - na ich wniosek złożony do ZUS - podlegać ponownemu ustaleniu wysokości. Zdaniem prawników to dobra regulacja, ale równie ważna i paląca jest sprawa wcześniejszych emerytur. Obie powinny zostać załatwione.

Grażyna J. Leśniak 06.11.2024
Bez konsultacji społecznych nie będzie nowego prawa

Już od jutra rządowi trudniej będzie, przy tworzeniu nowego prawa, omijać proces konsultacji publicznych, wykorzystując w tym celu projekty poselskie. W czwartek, 31 października, wchodzą w życie zmienione przepisy regulaminu Sejmu, które nakazują marszałkowi Sejmu kierowanie projektów poselskich do konsultacji publicznych i wymagają sporządzenia do nich oceny skutków regulacji. Każdy obywatel będzie mógł odtąd zgłosić własne uwagi do projektów poselskich, korzystając z Systemu Informacyjnego Sejmu.

Grażyna J. Leśniak 30.10.2024
Metryka aktu
Identyfikator:

Dz.U.2023.2484

Rodzaj: Rozporządzenie
Tytuł: Udostępnianie informacji i danych niezbędnych do realizacji inwestycji w zakresie budowy obiektu energetyki jądrowej oraz inwestycji towarzyszących.
Data aktu: 06/11/2023
Data ogłoszenia: 15/11/2023
Data wejścia w życie: 30/11/2023