Magnolia Park, największa wrocławska galeria handlowa, powiększy się o prawie 11 tys. mkw. Rozbudowa rozpocznie się w drugiej połowie marca br. Całkowity koszt inwestycji szacuje się na 45 mln zł.
Rozbudowa Magnolia Park obejmuje dwa projekty, które będą przeprowadzane równolegle. Pierwszy zakłada dobudowę 869 mkw. z przeznaczeniem na salon jednej z największych marek odzieżowych w Polsce. Kolejny projekt to rozbudowa obiektu o dodatkowe 10 200 mkw. specjalnie dla marketu sieci Castorama, oferującej materiały budowlane, dekoracyjne, narzędzia oraz produkty do aranżacji i wyposażenia wnętrz. Ponadto na dachu tej części galerii handlowej powstanie jednopoziomowy parking na blisko 500 miejsc postojowych. Otwarcie marketu Castorama planowane jest na pierwszy kwartał 2012 r. Generalnym wykonawcą rozbudowy została firma PORR Polska S.A.
Źródło: eGospodarka.pl, 14 marca 2011 r., oprac. Aleksandra Baranowska-Skimina

Data publikacji: 15 marca 2011 r.