Rezolucja 2021/1588 zawierająca uwagi stanowiące integralną część decyzji w sprawie absolutorium z wykonania budżetu Agencji Unii Europejskiej ds. Współpracy Wymiarów Sprawiedliwości w Sprawach Karnych (Eurojust) (przed 12 grudnia 2019 r.: Eurojust) za rok budżetowy 2019

REZOLUCJA PARLAMENTU EUROPEJSKIEGO (UE) 2021/1588
z dnia 29 kwietnia 2021 r.
zawierająca uwagi stanowiące integralną część decyzji w sprawie absolutorium z wykonania budżetu Agencji Unii Europejskiej ds. Współpracy Wymiarów Sprawiedliwości w Sprawach Karnych (Eurojust) (przed 12 grudnia 2019 r.: Eurojust) za rok budżetowy 2019

PARLAMENT EUROPEJSKI,

- uwzględniając swoją decyzję w sprawie absolutorium z wykonania budżetu Agencji Unii Europejskiej ds. Współpracy Wymiarów Sprawiedliwości w Sprawach Karnych (Eurojust) za rok budżetowy 2019,

- uwzględniając art. 100 Regulaminu i załącznik V do Regulaminu,

- uwzględniając opinię Komisji Wolności Obywatelskich, Sprawiedliwości i Spraw Wewnętrznych,

- uwzględniając sprawozdanie Komisji Kontroli Budżetowej (A9-0101/2021),

A. mając na uwadze, że zgodnie z zestawieniem dochodów i wydatków 1  Agencji Unii Europejskiej ds. Współpracy Wymiarów Sprawiedliwości w Sprawach Karnych (Eurojust) (zwanej dalej "Agencją") jej ostateczny budżet na rok budżetowy 2019 wyniósł 38 954 265 EUR, co stanowi wzrost o 0,90 % w porównaniu z 2018 r.; mając na uwadze, że budżet Agencji pochodzi niemal wyłącznie z budżetu Unii;

B. mając na uwadze, że w swoim sprawozdaniu dotyczącym rocznego sprawozdania finansowego Agencji za rok budżetowy 2019 (zwanym dalej "sprawozdaniem Trybunału") Trybunał Obrachunkowy (zwany dalej "Trybunałem") stwierdza, iż uzyskał wystarczaj ącą pewność, że roczne sprawozdanie finansowe Agencji jest wiarygodne oraz że operacje leżące u jego podstaw są legalne i prawidłowe;

Zarządzanie budżetem i finansami

1. odnotowuje z zadowoleniem, że wysiłki związane z monitorowaniem budżetu w ciągu roku budżetowego 2019 doprowadziły do osiągnięcia wskaźnika wykonania budżetu w wysokości 99,88 %, co stanowi nieznaczny spadek o 0,05 % w porównaniu z rokiem 2018; zauważa, że wskaźnik wykonania w odniesieniu do środków na płatności wyniósł 90,61 %, co oznacza wzrost o 3,70 % w porównaniu z 2018 r.;

2. odnotowuje, że w 2019 r. budżet Agencji wynosił 38 100 000 EUR, czyli o 3 000 000 EUR mniej niż postulowano we wniosku Agencji na 2019 r.; zwraca w związku z tym uwagę, że Agencja przedłożyła Komisji wniosek w sprawie budżetu korygującego w celu pokrycia niedoboru wynagrodzeń pracowników zatrudnionych na czas określony i pracowników kontraktowych; odnotowuje, że w październiku 2019 r. Komisja zatwierdziła przesunięcie 777 000 EUR na rzecz Agencji; podkreśla, że w oczekiwaniu na wynik rozpatrzenia wniosku wprowadzono środki łagodzące, opóźniając szereg działań; wzywa Komisję do podjęcia wzmożonych rozmów z Agencją przed przyszłymi rocznymi przydziałami budżetowymi;

Wydajność

3. zauważa, że Agencja wykorzystuje pewne narzędzia, takie jak kluczowe wskaźniki skuteczności działania, aby ocenić wartość dodaną wynikającą z jej działań i inne narzędzia w celu poprawy zarządzania budżetem, takie jak zwiększenie liczby odniesień do Agencji w dokumentach unijnych, odsetek pisemnych formalnych i nieformalnych wkładów do projektów aktów prawnych Unii przyjętych przez instytucje Unii oraz wykonanie budżetu; zauważa, że w rocznym programie prac na 2019 r. Agencja określiła 90 kluczowych wskaźników skuteczności działania, co oznacza zmniejszenie o 24 % kluczowych wskaźników skuteczności działania w porównaniu z kluczowymi wskaźnikami skuteczności działania określonymi w rocznym programie prac na 2018 r.; zauważa, że wskaźnik realizacji 65 kluczowych wskaźników skuteczności działania, które były odpowiednie, wymierne i możliwe do oceny, wyniósł 71 %, a pozostałe 29 % nie zostało osiągnięte z przyczyn znajduj ących się poza kontrolą Agencji, w związku z czym w przyszłych rocznych programach prac zostanie przeprowadzona ponowna ocena wykorzystania tych kluczowych wskaźników skuteczności działania;

4. przypomina Agencji, by dokonywała regularnego przeglądu i aktualizacji swojego systemu pomiaru wyników i kluczowych wskaźników skuteczności działania, aby zapewnić skuteczny wkład Agencji i jej wiedzę fachową na szczeblu Unii; zachęca Agencję do uważnego przeanalizowania wyników takich przeglądów i wykorzystania ich do poprawy swojej strategii i planowania działań;

5. zauważa, że w dniu 12 grudnia 2019 r., stosując rozporządzenie (UE) 2018/1727 jako nową podstawę prawną, Agencja oficjalnie stała się Europejską Agencją ds. Współpracy Wymiarów Sprawiedliwości w Sprawach Karnych (Eurojust); odnotowuje z uznaniem, że przez cały 2019 r. Agencja zapewniała terminowe wdrożenie wszystkich istotnych zmian wynikających z nowych ram prawnych;

6. odnotowuje, że etap II restrukturyzacji organizacyjnej Agencji został zakończony w styczniu 2019 r. i że w 2019 r. Agencja skonsolidowała nową strukturę, organizuj ąc szkolenia dla pracowników na nowych stanowiskach i prowadząc warsztaty, aby pomóc nowym jednostkom w określaniu ich deklaracji misji;

7. podkreśla ważną rolę Agencji we wspieraniu właściwych organów państw członkowskich w ściganiu poważnej i zorganizowanej przestępczości transgranicznej;

8. podkreśla, że w 2019 r. pomoc Agencji była potrzebna w 7 804 dochodzeniach transgranicznych, co stanowi wzrost o 17 % w porównaniu z 2018 r., przy czym 3 892 z tych dochodzeń to nowe sprawy wszczęte w 2019 r., co stanowi wzrost o 9 % w porównaniu z 2018 r.; przypomina, że liczba spraw prowadzonych przez Agencję znacznie wzrosła na przestrzeni lat, nie tylko pod względem liczby, ale również złożoności, i oczekuje się, że wzrost ten utrzyma się w nadchodzących latach; podkreśla zasadniczą rolę Agencji w łańcuchu bezpieczeństwa Unii i zaznacza, że aby Agencja mogła wypełniać swój mandat, jej budżet powinien być współmierny do zadań i priorytetów; zauważa, że pierwszy wniosek Komisji dotyczący budżetu na 2020 r. wskazywał na znaczny niedobór w stosunku do prognozowanych potrzeb Agencji; popiera wspieranie Agencji w celu zapewnienia jej zasobów niezbędnych do wypełniania jej mandatu w łańcuchu bezpieczeństwa;

9. podkreśla stały wzrost całkowitej liczby spraw wspieranych przez Agencję w ciągu ostatnich pięciu lat i podkreśla niedawną tendencję, zgodnie z którą sprawy kierowane do Agencji stają się coraz bardziej złożone i wymagają wsparcia przez dłuższy czas; podkreśla, że współpraca krajowych organów sądowych i organów ścigania w ramach Agencji w 2019 r. umożliwiła ukrócenie handlu niedozwolonymi środkami odurzającymi o wartości 2,7 mld EUR, a mienie o wartości około 2 mld EUR pochodzące z działalności przestępczej zostało zajęte lub zamrożone; przypomina, że spodziewany jest dalszy wzrost obciążenia pracą w związku z nowym, wzmocnionym mandatem, który wszedł w życie w 2019 r. 2 ; podkreśla, że w 2019 r. liczba centrów koordynacyjnych wzrosła z 17 do 20 (+19 %), co świadczy o popularności i użyteczności tego narzędzia operacyjnego; podkreśla zasadniczą rolę Agencji we wspieraniu i koordynowaniu pracy krajowych organów sądowych w prowadzeniu dochodzeń i ściganiu przestępczości transgranicznej;

10. odnotowuje, że Agencja nadal rozwija silną współpracę operacyjną z Agencją Unii Europejskiej ds. Współpracy Organów Ścigania (Europol) oraz z innymi partnerami w dziedzinie wymiaru sprawiedliwości i spraw wewnętrznych, a także z państwami trzecimi; zauważa, że Agencja współpracowała również z Europejskim Urzędem ds. Zwalczania Nadużyć Finansowych i Urzędem Unii Europejskiej ds. Własności Intelektualnej w odniesieniu do toczących się spraw; zauważa, że Agencja uczestniczyła również we wspólnych procedurach udzielania zamówień z Europolem i Europejską Agencją Leków; z zadowoleniem przyjmuje fakt, że Agencja rozpoczęła prace przygotowawcze w celu nawiązania stosunków z nowo utworzoną Prokuraturą Europejską w oczekiwaniu na rozpoczęcie przez nią działalności;

11. wzywa Agencję do dalszego zacieśniania współpracy i wymiany dobrych praktyk z innymi unijnymi agencjami w celu poprawy wydajności w obszarze zasobów ludzkich, zarządzania budynkami, usług informatycznych i bezpieczeństwa);

Polityka kadrowa

12. zauważa, że w dniu 31 grudnia 2019 r. plan zatrudnienia zrealizowano w 98,08 % - przyjęto 204 pracowników na czas określony, podczas gdy budżet Unii przewidywał 208 stanowisk dla tej kategorii pracowników (w porównaniu z 209 stanowiskami zatwierdzonymi w 2018 r.); zauważa ponadto, że w 2019 r. Agencja zatrudniała 17 pracowników kontraktowych i 16,5 spośród 21 (w ekwiwalencie pełnego czasu pracy) oddelegowanych ekspertów krajowych;

13. zauważa z niepokojem, że według przedstawionych danych dotyczących równowagi płci w kolegium w 2019 r. zasiadało w nim 17 mężczyzn i 10 kobiet; apeluje do państw członkowskich, aby przy okazji mianowania kandydatów na członków kolegium Agencji uwzględniały znaczenie, jakie ma zapewnienie równowagi płci;

14. odnotowuje istniejące środki i aktualnie wdrażane działania Agencji mające zapobiegać molestowaniu; zauważa, że w 2019 r. 12 pracowników zwróciło się o poradę do zaufanego doradcy, co doprowadziło do wszczęcia dwóch nieformalnych procedur; zauważa, że w 2019 r. zgłoszono dwa domniemane przypadki molestowania bez wcześniejszego zaangażowania zaufanych doradców, a dochodzenie miało zostać zakończone w 2020 r.; wzywa Agencję, aby poinformowała organ udzielający absolutorium o ustaleniach z tego dochodzenia;

15. z zadowoleniem przyjmuje wysiłki Agencji na rzecz stworzenia bardziej zróżnicowanego i integracyjnego środowiska pracy i kultury poprzez podejmowanie działań na rzecz osób z niepełnosprawnością; zwraca się do Agencji o ocenę możliwości dalszego wzmacniania i integrowania zasad równych szans w zakresie rekrutacji, szkoleń, rozwoju kariery i warunków pracy, a także o podnoszenie świadomości pracowników na temat tych aspektów, a także o rozważenie możliwych racjonalnych usprawnień i modyfikacji w budynkach Agencji (dostęp, odpowiedni sprzęt biurowy) dla osób o ograniczonej możliwości poruszania się lub osób z innymi niepełnosprawnościami;

16. z zadowoleniem przyjmuje pełne zastosowanie się do poprzedniej uwagi Trybunału dotyczącej publikacji ogłoszeń o naborze nie tylko na stronie internetowej Agencji i w mediach społecznościowych, ale także na stronie internetowej Europejskiego Urzędu Doboru Kadr;

17. zachęca Agencję do opracowania długoterminowych ram polityki kadrowej, aby uwzględnić równowagę między życiem zawodowym a prywatnym, poradnictwo zawodowe przez całe życie i rozwój kariery zawodowej, równowagę płci, telepracę, równowagę geograficzną oraz rekrutację i integrację osób z niepełnosprawnościami;

Zamówienia

18. w odniesieniu do działań podjętych w następstwie ustaleń Trybunału za poprzedni rok zauważa, że Agencja podpisała umowę ramową na usługi informatyczne z przedsiębiorstwem, które świadczyło tę samą usługę na podstawie poprzedniej umowy ramowej, bez uprzedniej publikacji ogłoszenia o zamówieniu w trakcie procedury negocjacyjnej; zwraca uwagę, że wszystkie płatności dokonane w ramach tej umowy ramowej i wszystkie związane z nią umowy szczegółowe są nieprawidłowe, a uproszczona procedura jest dopuszczalna jedynie w określonych okolicznościach, których zaistnienia Agencja nie udowodniła; wnioskuje z poprzedniej odpowiedzi Agencji, że procedura negocjacyjna została przeprowadzona na podstawie art. 134 lit. f) zasad stosowania rozporządzenia delegowanego Komisji (UE) 2015/2462 3 , które dopuszczają stosowanie tej procedury w przypadku, gdy zmiana dostawcy spowodowałaby niezgodność lub nieproporcjonalne trudności techniczne w użytkowaniu i utrzymaniu sprzętu, w związku z czym rozwiązanie to uznano za najbardziej opłacalne; odnotowuje jednak, iż Agencja przyznała, że odnoszące się do umowy dokumenty potwierdzające nie uzasadniały w odpowiedni sposób zastosowania tej procedury i że Agencja dokłada wszelkich starań, by w przyszłości zapewnić wszelkim tego typu procedurom solidniejsze uzasadnienie; wzywa Agencję do zapewnienia pełnej zgodności z przepisami dotyczącymi zamówień publicznych oraz do zastosowania się do pozostałych uwag Trybunału;

Zapobieganie konfliktom interesów i zarządzanie nimi oraz przejrzystość

19. przyjmuje do wiadomości środki przyjęte przez Agencję i aktualnie wdrażane przez nią działania służące zapewnieniu przejrzystości, a także zapobieganiu konfliktom interesów i zarządzaniu nimi; zauważa, że zarząd przyjął decyzję 2020-07 z dnia 15 czerwca 2020 r. w sprawie zaktualizowanej strategii Agencji w zakresie zwalczania nadużyć, w której podkreślono potrzebę zwiększenia wiedzy na temat wewnętrznych zasad Agencji dotyczących etyki, a w szczególności konfliktów interesów; zauważa, że w styczniu 2019 r. kolegium Agencji zmieniło wytyczne Agencji dotyczące informowania o nieprawidłowościach oraz że przegląd tych wytycznych jest w toku i miał zostać zakończony w 2020 r.; zauważa, że decyzją kolegium 2020-09 z dnia 15 grudnia 2020 r. przyjęto kodeks etyki dla członków kolegium i zarządu;

20. ubolewa, że do końca lutego 2021 r. życiorysy i deklaracje interesów członków zarządu, kierownictwa Agencji i jej dyrektora administracyjnego nadal nie zostały opublikowane na stronie internetowej Agencji, mimo ogłoszenia, że deklaracje interesów będą dostępne w internecie od dnia 15 lutego 2021 r.; wzywa Agencję, aby opublikowała życiorysy i deklaracje interesów oraz poinformowała organ udzielający absolutorium o środkach podjętych w tej sprawie;

21. podkreśla, że w obecnych ramach etycznych mających zastosowanie do instytucji i agencji Unii występują poważne wady wynikające z ich rozdrobnienia oraz braku spójności między istniejącymi przepisami; podkreśla, że problemy te należy rozwiązać przez ustanowienie wspólnych ram etycznych zapewniających stosowanie wysokich norm etycznych we wszystkich instytucjach i agencjach Unii;

22. podkreśla, że niektórzy urzędnicy wypełniają deklaracje o braku konfliktu interesów i dokonuj ą samooceny przestrzegania norm etycznych; podkreśla jednak, że takie oświadczenia własne i samooceny nie są wystarczające, w związku z czym konieczna jest dodatkowa kontrola;

Kontrole wewnętrzne

23. odnotowuje, że decyzją kolegium Agencji 2019-16 z dnia 10 grudnia 2019 r. przyjęto zmienione ramy kontroli wewnętrznej Agencji; zauważa, że w 2019 r. Agencja przeprowadziła ocenę wdrożenia standardów kontroli wewnętrznej, a jej wyniki obejmowały zbiór wewnętrznych zaleceń dotyczących stwierdzonych luk, które uwzględniono przy ocenie stanu kontroli wewnętrznej w 2019 r.;

24. zauważa, że Służba Audytu Wewnętrznego (IAS) wydała siedem zaleceń - z których żadne nie zostało uznane za krytyczne - z audytu dotyczącego współpracy z Europolem, oraz że plan działania na rzecz wdrożenia zaleceń został przedłożony IAS w lipcu 2019 r. i był monitorowany kwartalnie; zauważa, że Agencja ma dwa otwarte zalecenia IAS dotyczące audytu zarządzania kosztami działań; odnotowuje, że Agencja przedłożyła IAS zaktualizowane informacje na temat osiągniętych postępów, określając 8 z 9 niezrealizowanych zaleceń jako wdrożone i gotowe do oceny przez IAS i ostatecznego zamknięcia; wzywa Agencję do poinformowania organu udzielającego absolutorium o poczynionych postępach;

Zarządzanie środowiskiem

25. odnotowuje z uznaniem, że budynek Agencji otrzymał znak zgodności z zasadami zrównoważonego rozwoju ("bardzo dobry"), a Agencja monitoruje tendencje w zakresie zużycia energii i wody w celu dostosowania praktyk i zmniejszenia zużycia; z zadowoleniem przyjmuje fakt, że Agencja dodatkowo poddaje recyklingowi artykuły wielokrotnego użytku i materiały biurowe, a także promuje stosowanie rozwiązań elektronicznych alternatywnych w stosunku do papieru;

Inne uwagi

26. zauważa, że w odniesieniu do współpracy ze Zjednoczonym Królestwem po wejściu w życie umowy o wystąpieniu Agencja monitorowała negocjacje i określiła obszary oddziaływania i możliwe scenariusze; zauważa, że Zjednoczone Królestwo było piątym krajem pod względem liczby spraw wspieranych przez Agencję;

27. zachęca Agencję, by nadal promowała swoją działalność w celu zwiększenia jej widoczności w społeczeństwie;

28. z zadowoleniem przyjmuje nowy regulamin Agencji, jej nowe przepisy dotyczące ochrony danych, bliższą współpracę z Komisją, strategię określającą państwa trzecie i organizacje międzynarodowe, umowę o współpracy z Danią, ustanowienie zarządu, prace przygotowawcze do nawiązania skutecznej współpracy między Agencją a Prokuraturą Europejską oraz dostosowanie harmonogramów i wyników planowania budżetowego;

29. podkreśla znaczenie poprawy cyfryzacji Agencji, jeśli chodzi o wewnętrzne operacje i procedury zarządzania oraz potrzebę dalszego aktywnego działania Agencji w tym zakresie, aby za wszelką cenę uniknąć przepaści cyfrowej między agencjami; zwraca jednak uwagę na konieczność podejmowania wszelkich niezbędnych środków bezpieczeństwa, aby uniknąć jakiegokolwiek ryzyka dla bezpieczeństwa przetwarzanych informacji w internecie;

30. w odniesieniu do innych uwag towarzyszących decyzji w sprawie absolutorium, które mają charakter przekrojowy, odsyła do swojej rezolucji z dnia 29 kwietnia 2021 r. 4  w sprawie wyników, zarządzania finansami i kontroli agencji.

1 Dz.U. C 430 z 20.12.2019, s. 1.
2 Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2018/1727 z dnia 14 listopada 2018 r. w sprawie Agencji Unii Europejskiej ds. Współpracy Wymiarów Sprawiedliwości w Sprawach Karnych (Eurojust) oraz zastąpienia i uchylenia decyzji Rady 2002/187/WSiSW (Dz.U. L 295 z 21.11.2018, s. 138).
3 Rozporządzenie delegowane Komisji (UE) 2015/2462 z dnia 30 października 2015 r. zmieniające rozporządzenie delegowane (UE) nr 1268/2012 w sprawie zasad stosowania rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE, Euratom) nr 966/2012 w sprawie zasad finansowych mających zastosowanie do budżetu ogólnego Unii (Dz.U. L 342 z 29.12.2015, s. 7).
4 Teksty przyjęte, P9_TA(2021)0215.

Zmiany w prawie

Prezydent podpisał nowelę ustawy o zasadach prowadzenia polityki rozwoju

Prezydent podpisał nowelizację ustawy o zasadach prowadzenia polityki rozwoju oraz niektórych innych ustaw - poinformowała w poniedziałek kancelaria prezydenta. Nowe przepisy umożliwiają m.in. podpisywanie umów o objęcie przedsięwzięć wsparciem z KPO oraz rozliczania się z wykonawcami w euro.

Ret/PAP 10.06.2024
Wakacje składkowe dla przedsiębiorców z podpisem prezydenta

Prezydent Andrzej Duda podpisał nowelizację ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych oraz niektórych innych ustaw – poinformowała Kancelaria Prezydenta RP w poniedziałkowym komunikacie. Ustawa przyznaje określonym przedsiębiorcom prawo do urlopu od płacenia składek na ubezpieczenia społeczne przez jeden miesiąc w roku.

Grażyna J. Leśniak 10.06.2024
Prezydent podpisał ustawę powołującą program "Aktywny Rodzic"

Prezydent podpisał ustawę o wspieraniu rodziców w aktywności zawodowej oraz w wychowaniu dziecka "Aktywny rodzic". Przewiduje ona wprowadzenie do systemu prawnego trzech świadczeń wspierających rodziców w aktywności zawodowej oraz w wychowywaniu i rozwoju małego dziecka: „aktywni rodzice w pracy”, „aktywnie w żłobku” i „aktywnie w domu”. Na to samo dziecko za dany miesiąc będzie przysługiwało tylko jedno z tych świadczeń. O tym, które – zdecydują sami rodzice.

Grażyna J. Leśniak 10.06.2024
Nawet pół miliona kary dla importerów - ustawa o KAS podpisana

Kancelaria Prezydenta poinformowała w piątek, że Andrzej Duda podpisał nowelizację ustawy o Krajowej Administracji Skarbowej oraz niektórych innych ustaw. Wprowadza ona unijne regulacje dotyczące importu tzw. minerałów konfliktowych. Dotyczy też kontroli przewozu środków pieniężnych przez granicę UE. Rozpiętość kar za naruszenie przepisów wyniesie od 1 tys. do 500 tys. złotych.

Krzysztof Koślicki 07.06.2024
KSeF od 1 lutego 2026 r. - ustawa z podpisem prezydenta

Obligatoryjny Krajowy System e-Faktur wejdzie w życie 1 lutego 2026 roku. Prezydent Andrzej Duda podpisał ustawę. Ministerstwo Finansów zapowiedziało wcześniej, że będzie też drugi projekt, dotyczący uproszczeń oraz etapowego wejścia w życie KSeF - 1 lutego 2026 r. obowiązek obejmie przedsiębiorców, u których wartość sprzedaży przekroczy 200 mln zł, a od 1 kwietnia 2026 r. - wszystkich przedsiębiorców.

Monika Pogroszewska 07.06.2024
Senat poparł zmianę obowiązujących regulacji dotyczących czynników rakotwórczych i mutagenów

W ślad za rekomendacją Komisji Rodziny, Polityki Senioralnej i Społecznej Senat przyjął w środę bez poprawek zmiany w Kodeksie pracy, których celem jest nowelizacja art. 222 dostosowująca polskie prawo do przepisów unijnych. Chodzi o dodanie czynników reprotoksycznych do obecnie obwiązujących regulacji dotyczących czynników rakotwórczych i mutagenów. Nowela upoważnienia ustawowego pozwoli na zmianę wydanego na jej podstawie rozporządzenia Ministra Zdrowia w sprawie substancji chemicznych, ich mieszanin, czynników lub procesów technologicznych o działaniu rakotwórczym lub mutagennym w środowisku pracy.

Grażyna J. Leśniak 05.06.2024
Metryka aktu
Identyfikator:

Dz.U.UE.L.2021.340.257

Rodzaj: Rezolucja
Tytuł: Rezolucja 2021/1588 zawierająca uwagi stanowiące integralną część decyzji w sprawie absolutorium z wykonania budżetu Agencji Unii Europejskiej ds. Współpracy Wymiarów Sprawiedliwości w Sprawach Karnych (Eurojust) (przed 12 grudnia 2019 r.: Eurojust) za rok budżetowy 2019
Data aktu: 29/04/2021
Data ogłoszenia: 24/09/2021