Ogłoszenie o otwartej procedurze selekcyjnej - Asystent w dziale pomocy technicznej ICT - Nr ref.: EF-TA-13-02.

OGŁOSZENIE O OTWARTEJ PROCEDURZE SELEKCYJNEJ

Asystent w dziale pomocy technicznej ICT

NR REF.: EF-TA-13-02

(2013/C 264 A/01)

(Dz.U.UE C z dnia 13 września 2013 r.)

Europejska Fundacja na rzecz Poprawy Warunków Życia i Pracy (Eurofound) z siedzibą w Dublinie (Irlandia) zamierza zatrudnić asystenta w dziale pomocy technicznej ICT.

Pod zwierzchnictwem kierownika jednostki ds. ICT asystent w dziale pomocy technicznej będzie wykonywał następujące zadania:

zarządzanie wnioskami otrzymywanymi przez dział pomocy technicznej ICT, zapewnianie wsparcia pierwszego stopnia oraz, w razie konieczności, kierowanie określonych problemów do objęcia wsparciem drugiego stopnia,
administrowanie linią telefoniczną (oprogramowanie Call Manager i oprogramowanie Voicemail firmy Unity),
administrowanie drukarkami sieciowymi,
zarzadzanie urządzeniami przenośnymi (Blackberry, iPhone, iPad, smartfony itp.) i zapewnianie wsparcia w tym zakresie,
pomoc przy administrowaniu procedurami finansowymi i przetargowymi związanymi z ICT,
udzielanie wsparcia nowym użytkownikom rozpoczynającym korzystanie z odpowiednich aplikacji,
pomoc przy opracowywaniu materiałów informacyjnych i szkoleniowych w zakresie ICT,
udzielanie wsparcia technikowi ds. ICT przy instalowaniu nowych komputerów i sprzętu,
udzielanie wsparcia kierownictwu działu zasobów ICT,
wykonywanie innych zadań i obowiązków zgodnie z poleceniami.

Niniejsza procedura selekcyjna jest otwarta dla kandydatów, którzy:

są obywatelami Unii Europejskiej i mają co najmniej wykształcenie średnie potwierdzone świadectwem umożliwiającym podjęcie studiów wyższych,
dysponują trzyletnim doświadczeniem zawodowym w odpowiedniej dziedzinie,
władają co najmniej dwoma roboczymi językami Unii, w tym językiem angielskim na poziomie zaawansowanym,
dysponują dogłębną znajomością systemów ICT, w szczególności aplikacji wchodzących w skład pakietu Office,
posiadają udokumentowane umiejętności techniczne w obszarze ICT (sprzęt, oprogramowanie, sieci),
dysponują doświadczeniem w pracy w dziale obsługi klienta.

Posiadanie odpowiednich kwalifikacji informatycznych (np. certyfikat A+, certyfikat Network+ lub podobny certyfikat Microsoft) będzie stanowiło dodatkowy atut.

Wybrany kandydat zostanie zatrudniony jako pracownik tymczasowy (grupa funkcyjna AST 1) na mocy wstępnej pięcioletniej umowy o pracę na czas określony. Rezerwowa lista kandydatów utworzona w ramach niniejszej procedury może zostać również wykorzystana do uzupełnienia wakatów na stanowisko pracownika kontraktowego (grupa funkcyjna II) o podobnym profilu.

Szczegółowe informacje na temat stanowiska oraz procedur zgłaszania kandydatury i procedur selekcyjnych można pobrać ze strony internetowej z informacjami o ofertach pracy w Eurofound:

http://www.eurofound.europa.eu/about/vacancies/index.htm

Wszystkie zgłoszenia należy składać na oficjalnym formularzu zgłoszeniowym, który również można pobrać ze wspomnianej strony internetowej.

Termin składania podań: 11 października 2013 r.

Zmiany w prawie

Wnioski o świadczenie z programu "Aktywny rodzic" od 1 października

Pracujemy w tej chwili nad intuicyjnym, sympatycznym, dobrym dla użytkowników systemem - przekazała we wtorek w Warszawie szefowa MRPiPS Agnieszka Dziemianowicz-Bąk. Nowe przepisy umożliwią wprowadzenie do systemu prawnego trzech świadczeń: "aktywni rodzice w pracy", "aktywnie w żłobku" i "aktywnie w domu". Na to samo dziecko za dany miesiąc będzie jednak przysługiwało tylko jedno z tych świadczeń.

Krzysztof Koślicki 11.06.2024
KSeF od 1 lutego 2026 r. - ustawa opublikowana

Obligatoryjny Krajowy System e-Faktur wejdzie w życie 1 lutego 2026 roku. Ministerstwo Finansów zapowiedziało wcześniej, że będzie też drugi projekt, dotyczący uproszczeń oraz etapowego wejścia w życie KSeF - 1 lutego 2026 r. obowiązek obejmie przedsiębiorców, u których wartość sprzedaży przekroczy 200 mln zł, a od 1 kwietnia 2026 r. - wszystkich przedsiębiorców.

Monika Pogroszewska 11.06.2024
Prezydent podpisał nowelę ustawy o zasadach prowadzenia polityki rozwoju

Prezydent podpisał nowelizację ustawy o zasadach prowadzenia polityki rozwoju oraz niektórych innych ustaw - poinformowała w poniedziałek kancelaria prezydenta. Nowe przepisy umożliwiają m.in. podpisywanie umów o objęcie przedsięwzięć wsparciem z KPO oraz rozliczania się z wykonawcami w euro.

Ret/PAP 10.06.2024
Wakacje składkowe dla przedsiębiorców z podpisem prezydenta

Prezydent Andrzej Duda podpisał nowelizację ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych oraz niektórych innych ustaw – poinformowała Kancelaria Prezydenta RP w poniedziałkowym komunikacie. Ustawa przyznaje określonym przedsiębiorcom prawo do urlopu od płacenia składek na ubezpieczenia społeczne przez jeden miesiąc w roku.

Grażyna J. Leśniak 10.06.2024
Prezydent podpisał ustawę powołującą program "Aktywny Rodzic"

Prezydent podpisał ustawę o wspieraniu rodziców w aktywności zawodowej oraz w wychowaniu dziecka "Aktywny rodzic". Przewiduje ona wprowadzenie do systemu prawnego trzech świadczeń wspierających rodziców w aktywności zawodowej oraz w wychowywaniu i rozwoju małego dziecka: „aktywni rodzice w pracy”, „aktywnie w żłobku” i „aktywnie w domu”. Na to samo dziecko za dany miesiąc będzie przysługiwało tylko jedno z tych świadczeń. O tym, które – zdecydują sami rodzice.

Grażyna J. Leśniak 10.06.2024
Nawet pół miliona kary dla importerów - ustawa o KAS podpisana

Kancelaria Prezydenta poinformowała w piątek, że Andrzej Duda podpisał nowelizację ustawy o Krajowej Administracji Skarbowej oraz niektórych innych ustaw. Wprowadza ona unijne regulacje dotyczące importu tzw. minerałów konfliktowych. Dotyczy też kontroli przewozu środków pieniężnych przez granicę UE. Rozpiętość kar za naruszenie przepisów wyniesie od 1 tys. do 500 tys. złotych.

Krzysztof Koślicki 07.06.2024