Ogłoszenie o przyjmowaniu zgłoszeń na stanowisko.

OGŁOSZENIE O PRZYJMOWANIU ZGŁOSZEŃ NA STANOWISKO

(2013/C 168 A/01)

(Dz.U.UE C z dnia 14 czerwca 2013 r.)

W najbliższym czasie w Trybunale Sprawiedliwości Unii Europejskiej zwolni się stanowisko dyrektora ds. protokołu i informacji (grupa zaszeregowania AD 14 lub AD 15). Stanowisko to zostanie obsadzone w trybie art. 29 ust. 2 regulaminu pracowniczego.

ZAKRES OBOWIĄZKÓW

Osoba zatrudniona na tym stanowisku, podlegająca sekretarzowi Trybunału, kieruje Dyrekcją ds. Protokołu i Informacji, organizując i koordynując jego działalność.

Dyrekcja ds. Protokołu i Informacji, odpowiedzialna za stosunki zewnętrzne Trybunału, obsługuje w instytucji wszelkie wydarzenia i zadania związane z reprezentacją, komunikacją i informacją, między innymi imprezy wymagające oprawy protokolarnej, wizyty oficjalne, seminaria i wizyty naukowe, sesje informacyjne. Odpowiada także za kontakty z mediami i obywatelami. Dyrekcja ds. Protokołu i Informacji składa się z trzech wydziałów (protokołu, wizyt oraz kontaktów z mediami i informacji), a także z komórki ds. dzieł sztuki i z komórki ds. finansów.

Dyrektor ds. protokołu i informacji pełni rolę szefa protokołu Trybunału. Z racji tej funkcji nadzoruje organizację oficjalnych wizyt ważnych osobistości, oficjalnych delegacji zagranicznych Trybunału, a także uroczystych posiedzeń i innych oficjalnych uroczystości, w tym urządzanych przez Trybunał spotkań dla krajowych sędziów i prokuratorów.

Odpowiada również za Wydział ds. Wizyt, który zajmuje się organizacją wizyt naukowych i informacyjnych (ok. 15 000 odwiedzających rocznie).

W zakresie działalności Wydziału ds. Kontaktów z Mediami i Informacji dyrektor sprawuje kontrolę nad zarządzaniem zewnętrzną i wewnętrzną komunikacją instytucji, nad organizacją imprez skierowanych do "szerokiej publiczności", takich jak "Dzień otwarty", oraz nad rozpatrywaniem wniosków obywateli o dostęp do dokumentów administracyjnych instytucji.

Dyrektor odpowiada za zarządzanie zbiorami sztuki Trybunału.

Dyrektor ds. protokołu i informacji dokłada szczególnych starań o właściwe zarządzanie personelem swojej dyrekcji; między innymi wspiera go w zakresie motywacji, szkolenia i przystosowania do wymogów służby. Dąży do polepszenia metod pracy w dyrekcji, a także do optymalnego wykorzystania dostępnych mu zasobów i narzędzi. Wreszcie, jako subdelegowany urzędnik zatwierdzający, odpowiada za właściwe zarządzanie przydzielonymi mu środkami budżetowymi.

WYMAGANE ŚWIADECTWA POSIADANYCH KWALIFIKACJI LUB DYPLOMY

Pełne wykształcenie wyższe potwierdzone dyplomem,
gruntowna wiedza i szerokie doświadczenie zawodowe w dziedzinach wchodzących w zakres zadań dyrekcji,
umiejętność kierowania jednostką organizacyjną administracji,
dobra znajomość języka angielskiego i francuskiego.

PRZYJMOWANIE ZGŁOSZEŃ

Osoby zainteresowane stanowiskiem proszone są o składanie zgłoszeń do Trybunału Sprawiedliwości wyłącznie drogą e-mailową na adres poczty elektronicznej:

DIR.PRO-INF@curia.europa.eu

najpóźniej do dnia 15 lipca 2013 r. Do zgłoszenia należy załączyć szczegółowe curriculum vitae oraz wszelkie inne istotne dokumenty.

Luksemburg, dnia 14 maja 2013 r.

Zmiany w prawie

MSZ tworzy dodatkowe obwody głosowania za granicą

We Francji, Irlandii, Stanach Zjednoczonych oraz Wielkiej Brytanii utworzono pięć dodatkowych obwodów głosowania w czerwcowych wyborach do Parlamentu Europejskiego. Jednocześnie zniesiono obwód w Iraku - wynika to z nowego rozporządzenia ministra spraw zagranicznych. Po zmianach łączna liczba obwodów poza granicami Polski wynosi 299.

Krzysztof Koślicki 28.05.2024
Rząd nie dołoży gminom pieniędzy na obsługę wygaszanego dodatku osłonowego

Na obsługę dodatku osłonowego samorządy dostają 2 proc. łącznej kwoty dotacji wypłaconej gminie. Rząd nie zwiększy wsparcia uzasadniając, że koszt został odpowiednio skalkulowany – wyjaśnia Ministerstwo Klimatu i Środowiska. Ponadto dodatek osłonowy jest wygaszany i gminy kończą realizację tego zdania.

Robert Horbaczewski 23.05.2024
Będą dodatki dla zawodowych rodzin zastępczych i dla pracowników pomocy społecznej

Od 1 lipca 2024 roku zawodowe rodziny zastępcze oraz osoby prowadzące rodzinne domy dziecka mają dostawać dodatki do miesięcznych wynagrodzeń w wysokości 1000 zł brutto. Dodatki w tej samej wysokości będą też wypłacane - od 1 lipca 2024 r. - pracownikom pomocy społecznej. W środę, 15 maja, prezydent Andrzej Duda podpisał obie ustawy.

Grażyna J. Leśniak 16.05.2024
Powstańcy nie zapłacą podatku dochodowego od nagród

Minister finansów zaniecha poboru podatku dochodowego od nagród przyznawanych w 2024 roku powstańcom warszawskim oraz ich małżonkom. Zgodnie z przygotowanym przez resort projektem rozporządzenia, zwolnienie będzie dotyczyło nagród przyznawanych przez radę miasta Warszawy od 1 stycznia do końca grudnia tego roku.

Monika Pogroszewska 06.05.2024
Rząd chce zmieniać obowiązujące regulacje dotyczące czynników rakotwórczych i mutagenów

Rząd przyjął we wtorek projekt zmian w Kodeksie pracy, którego celem jest nowelizacja art. 222, by dostosować polskie prawo do przepisów unijnych. Chodzi o dodanie czynników reprotoksycznych do obecnie obwiązujących regulacji dotyczących czynników rakotwórczych i mutagenów. Nowela upoważnienia ustawowego pozwoli na zmianę wydanego na jej podstawie rozporządzenia Ministra Zdrowia w sprawie substancji chemicznych, ich mieszanin, czynników lub procesów technologicznych o działaniu rakotwórczym lub mutagennym w środowisku pracy.

Grażyna J. Leśniak 16.04.2024
Bez kary za brak lekarza w karetce do końca tego roku

W ponad połowie specjalistycznych Zespołów Ratownictwa Medycznego brakuje lekarzy. Ministerstwo Zdrowia wydłuża więc po raz kolejny czas, kiedy Narodowy Fundusz Zdrowia nie będzie pobierał kar umownych w przypadku niezapewnienia lekarza w zespołach ratownictwa. Pierwotnie termin wyznaczony był na koniec czerwca tego roku.

Beata Dązbłaż 10.04.2024
Metryka aktu
Identyfikator:

Dz.U.UE.C.2013.168A.1

Rodzaj: Ogłoszenie
Tytuł: Ogłoszenie o przyjmowaniu zgłoszeń na stanowisko.
Data aktu: 14/05/2013
Data ogłoszenia: 14/06/2013